God morgon 4 april
Varje morgon när jag tittar ut blir jag förvånad över hur snön kan smälta undan så fort. Nu är hela gårdsplanen ren från snö förutom högarna på sidorna, men de har också sjunkit med en hastighet som förvånar.
Ha en härlig lördag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Goddag! Det är helt otroligt vilket väder vi har! Nu är nästan vårkänslorna redan borta, får ju sommarkänslor ju! Att det vände så snabbt!

Gomiddag!
Ja, idag verkar det bli en fin dag. Själv ska jag tillbringa en del av dagen inomhus, eftersom jag ska iväg på en husundersökning om en dryg timme. Men sedan blir det kanske lite sol i alla fall.
Go´förmiddag allihopa! Ja det är jättevarmt här också, typ försommarvärme….
Vilka roliga bilder du har hittat Cristine, hahahaha
Ska du flytta BB?
Ha en skön helg allihopa!

#3 - Nej Gahella! En medial husundersökning alltså…..för att se "vilka" som är där och stör….
Ahhh…..ok BB, vilket spännande jobb du har!

#5 - Ja ibland Gahella, men det blir ju en vana det också. Nu var det bara lite jobbiga energier i lokalen. Inga andar som ville något, utan det berodde på de levande som vistas där.
Och så är det ofta när man blir störd av konstiga fenomen!
Oftast beror det på de levande som bor/finns där, eller så kan det vara avlidna som har kopplingar till någon och vill få fram ett budskap till denne. Så det är sällan någon större dramatik, men männsikor som inte tror på/är rädda för andevärlden läser in så mycket annat när det händer något de inte kan förklara.
Alla dina minnen om spökhistorier, skräckfilmer och dylikt dyker upp och din fantasi skenar iväg med dig, ibland på ett hysteriskt sätt. Men mycket mänsklig och förståeligt om man inte vet vad det handlar om. 
Jag var rädd för bara 1½ år sedan..låter otroligt att så mycket hänt på så kort tid. Det är otäckt nar man inte ser vad som händer runt en utan hör, förnimmer och ser kanske saker förflyttas. Jag är väldigt glad att jag tog itu med det och nu känner mig trygg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#6…Jag tycker det är kanoners att du berättar BB eftersom min tro är precis så som du säger. 
Ja det tror jag också på BB. Jag tror också att många cellminnen också aktiveras vid sådana tillfällen, för jag hade mycket astrala rädslor jag fått möta på olika sätt.