Ufo!
Jag har firat er 1-års dag med att se ett ufo.
Dottern och jag fick springa i all hast till grannen nedanför oss när hon ringde och ville visa något.
Det var en Ufo som vi suttit och stirrat på i en halvtimme. Skulle vara roligt och veta om Kvaser sett något för han bor ju mitt emot. Den for fram och tillbaka sedan kunde den stå stilla i 5 min för att sedan röra på sig igen. Till sist försvann den *poff* framför våra ögon.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Spännande Cristine! Hur stor var den? Kan du avgöra avståndet?
Wow, ja berätta mera! Du har väl sett flera stycken tidigare, vill jag minnas?

Tack snälla Crisine att du delar med dig 
Jag har sett massor uppe i himlen som jag inte kan förklara!
Jag e sån som har "gamnacke" ..står alltid å tittar upp i skyn å tittar å sett massor uppe på himlavalvet som e underligt!
Hehe, vi har våra metoder att locka folk till sajten *schysch* Vi kollar runt på iFokus, sen skickar vi några trupper till intressanta personer att göra konster på himlen ovanför ert tak
Skojar bara! Vad spännande hör du! Har ni rapporterat det till UFO sverige? Hur såg det mer ut? Var det som en blinkande ljusboll? Jag vill också se!!!
#3 Gamnacke *asgarv* E det så det heter nu? Nackspärr skulle jag vilja kalla det!
Står mest i fönstret och blänger i skyn när jag röker, annars har jag nog mer av en strutsnacke, går och blänger ner i marken, vem vet ….det sägs ju finnas UFO under backen oxå.

Japp.. har "gamnacke" kallar jag det för står alltid å tittar upp i himlen *s*
Vet ni om att det finns vissa som inte ens sett ett stjärnfall?

Jag visste det - de kallas spädbarn

Seriöst Satori Har träffat på flera som aldrig sett det.
Jag trodde dom skoja med mig!
Inte har jag nån gamnacke precis ..jag har haft den turen att det är andra som påkallat min uppmärksamhet för det mesta. Annars så har jag nog som Satori strutsnacke allramest nu på vintern.
Men visst har jag haft tur att se många och mycket tydligt. Denna var som ett stort ljus..det var så svart ute så man såg ju inget mer men vi visste att det var ett ufo för det hade varit där rätt länge innan vi kom ner. När vi anlände stod det på samma plats så det såg ut som en enorm stjärna men sedan började den långsamt glida åt höger för att plötsligt göra en djupdykning coh lika hastigt fara uppåt igen. ett tag stog den stilla i 5 min föratt sedan röra på sej igen. Ja och sen försvann den bara.

Tack snälla Cristine att du delar med dig av dina upplevelser! Intressant som bara den! 
Nu har jag tagit fram och laddat min videokamera och låter den ligga framme.. Det brukar ses konstiga ljus på lägdan nedanför grannens hus ibland så nu är jag på hugget. Jag har dottern som har blivit fönstertittare helt plötsligt..hon får vara min spion.
#7 Hm, ja det låter ju underligt. En annan ser ju stjärnfall flera ggr/år fast å andra sidan kollar jag väl ganska mycket trots allt uppåt. De kanske har sett det men inte lagt det på minnet bara, för att det verkar så obetydligt för dem, jag vet inte, tycker bara det lät konstigt!
#8 Wow! Det måste vara en upplevelse att kunna få se så klart. Tror det är lättare att upptäcka dem när man bor på ett ställe där det är liten belysning än det är mitt i stan med gatulamor och dylikt överallt.
Jag önskar så djupt att även jag någon gång skall få se det sådär klart och tydligt som många beskriver. Jag har oxå sett "UFO" men det visar sig rätt snart vara bara en ballong eller ett flygplan. Har sett andra saker men inga klassiska ljusklot som rör sig som beskrivet.
Solblomman på Existens såg också ngot konstig i morse.

Får jag fråga Cristine att bor du där det inte är gatuljus?
#11 "gatulamor"?? Ja här i Norrköping syns inga UFO men väl lamor. Jo jag tackar nu är jag så trött & snurrig att jag kommenterar mina egna inlägg. Dags att lägga sig antar jag. ZZZzzz
#12 Bor ni i närheten av varandra så vore det ju häftigt och om hon (han?) ville berätta om sin upplevelse. Läste i den andra tråden om din upplevelse med den rosa snön och allt det där! Det lät ju verkligen spektakulärt!! Varför denna orättvisa att vissa aldrig får se, och andra råkar på det överallt. Detsamma med de som vinner på lotto tycker jag, alltid desamma. 
# 13 Jag har några få väglysen så jag ser inte så bra som grannen nedanför som har en jättestor lägda nedanför sitt hus. Där säger hon att hon ofta ser ljusbollar som flyger omkring. sedan är det så att mot denna lägda så har hon en stor inglasad terass som hon har bra utsikt från medans jag brukar dra för gardinerna på kvällen för att stänga ute insikt eftesom jag har vägen nära. Men vi är bara 4 hus här.
# Jag har nog haft turen att se mer därför att jag rest runt i 30 år, sedan är det så att länderna söderut är tätbefolkade och då finns fler personer som uppmärksammar detta.. plus att dom är ute och promenerar på nätterna. Om du varít till någon av länderna runt medelhavet har du ju sett att till och med små barn är ute och leker vid 12-1 tiden på natten medans vi går och lägger oss vid 10 -11 tiden för det mesta och är vi ute så har vi knappt tid att gå med gamhals ty för det mesta är vi ju ute och festar.
Dessutom så pratar man öppet i sydligare länder om ufos och andar och blir inte utskrattade och hånade som här. Det finns fler ufon här än vad vi tror det är bara att de som ser dem för det mesta inte berättar det för någon. Om ni åker på semester neröver.. håll då ett öga på himmlen..och åker ni till Cadiz så håll ett öga utöver bukten för där under i havet finns en volkan och där sägs utomjordingar hålla till. Man har flera gånger tagit foton av något som liknar en raket som dykt upp där eller eldkulor.
Vilken vacker bild Cristine! Och det är nog en inomjordisk bas de åker till där. Det var intressant, vilka länder är så öppna, så jag vet var jag ska flytta?
Alla runt medelhavet och sydamerika är väldigt öppna. Sedan finns många fler..japan har jag hört ska vara väldigt öppet också. Har inte varit där själv.
Ja sydamerika visste jag. Hörde när jag var i Peru att de tom finns vägskyltar där med tefat, själva är de jättevana med den här trafiken, haha…
Ja det finns ju också i några byar i nordamerika där det har varit mycket trafik. Där säljer dom en massa ufo prylar..jag*fniss* kan knappast se grannen och mej stå vid vägkanten och sälja tröjor med utomjordingar och masker.

Var på Mallorca och råkade läsa en vanlig turistbroschyr där det stod om ufon som bodde under vattnet vid öns västkust. Gissa vem som satt och spanade extra genom bussfönstret vid örundturen…hihi.
Hahaha…jag med!

Jag har spanat o spanat överallt jag har varit, alldrig sett skymten av nån UFO
. Jag brukade spana på stjänhimlen redan som barn, därav "gamnacke' 

Ha, ha, tack för inbjudan, ska tänka på saken. Du får börja med bed & breakfast med UFO's som lockbete. 
Vore inte så dum ide!

va kånstigt jag har aldrig sett ett enda utomgjordiskt skepp eller ett ufo här i trakterna.
Jag har ochså set "den stora stjärnan" och undrat vad det har varit. Är det en stjärna eller något mänsklight påfund ? Den står i söder ung kl 10 ung tredubbelt en vanlig stjärna. Mycket vacker. Mest vit men litet regnbågsfärger. Hoppas få se den igen.

# 30 - Precis! Det är planeten Venus som lyser i all sin prakt. Jag var tvungen att kolla efter om det verkligen var Venus när jag häromdagen fick se hur enormt ljusstark den var och att man till och med kunde se färger i skenet. Bedårande!
Det är väldigt många som trott det varit något annat på grund av storleken, jag har då aldrig sett den så stor. Den är så vacker så att man kan stå och se på den hur länge som helst.
Finns det några astrologiska omständigheter att kommentera för denna speciella händelse ?

#33 Om du menar storleken på Venus, så är det säkert samma fenomen som med att vi nu kan se en onormalt stor måne! Jorden ligger i omloppsbanan som för övrigt inte är helt cirkelrund, utan snarare eliptisk…och just denna månad och år, så är jorden som närmast månen! Säkerligen närmare Venus också än vanligt!
Jag hittade den!