Nytt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Cigarren såg vi i Madrid i slutet av 60 talet när vi kom ut från ett disco, men vad är det andra?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Det är ju bara ett av Intergalaktiska federationens skepp som kollar att det inte är kärnvapen de dumpar eller skickar mot något på jorden. De har koll på detta för att skydda oss.
Jag vet att de har koll och skjuter ned dem men inte att de såg ut sådär!

"2 - De ser ut på en massa olika sätt & skepp, Cristine! Det är ju som ett slags universums FN. Och precis som i FN så skickar de olika världarna sina egna "trupper" med egna "fordon" till oroshärdarna som till exempel jorden (som anses vara den värsta negativa planeten).
Vi är som Vintergatans "Israel" och sitter därför i "rymdkarantän" sedan ungefär 10.500år tillbaka.
Att de börjar visa sig nu beror ju delvis på att vår teknik kan se dem, kameror, flygfarkoster, rymdskepp osv. Men också på att vi närmar oss tidpunkten då vi kanske frisläpps ur denna karantän. Det sker dock bara om de anser oss mogna för det, och att vi har ändrat vårt våldsamma, destruktiva sätt att leva. Fred & rättvis fördelning av alla jordens resurser är en viktig del av om det skall bli något av med det.
Därför "bombarderas" vi (allt levande på jorden) nu med energier av olika slag som tvingar oss till evolutionär och genomgripande förändring. Denna frekvenshöjning är det enda sätt att åstadkomma någon förändring hos oss. På frivillig väg så går det bara inte. Ingen människa skulle någonsin förstå och kunna genomföra det (ascension) av egen fri vilja. Även om många tror att de kan det.
Det är det som kallas ascension/energihöjningen och som bland annat mayaindianerna fick vetskap om /visste om och beskrev i sin kalender.
Jo jag har haft mina aningar och är säker på att du är på rätt spår. Det blir som att föda barn på nytt eller genomgå en stor operation..smärtsamt.

Kanske utan bedövning/narkos också denna gången…..

Har aldrig bedövats*fniss*

Ojj!
Den avlånga saken är i alla fall en av färjans bensin tankar det står i början av videon. Men vad det vita är kan man ju disskutera, ser ut som en stor snöflinga och är då för smalt och har en för konstig flygmönster för att vara något konstruerat på jorden.
Gammal och halvblind!

#8 Ja, den vita farkosten är ju det intressanta i denna video. Och det är ju inte så lätt att bortförklara…..;-)
Nej det går ju inte ,jag tycker videon är väldigt spännande och det finns ju så mycket i rymden som inte kommit ut förrän nu på sistonde som t.ex maskarna

Ja, och mer lär väl dyka upp! Eller ner.. beroende på hur man ser det!
Nu var du fyndig…igen.

Javisst är jag påfrestande Satori? :p *L*