God morgon 3 april
Jaha nu ska vi få snö igen står det på väderleken. Regn idag men sedan snö fram till tisdag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Snö?!

Här i djupa södern så lyser solen från ett klarblått firmamentet och det lär nog bli varmt idag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon alla UJ.are!
Ja, det är grått idag, men man hoppas ju…
Ska ändå bara sitta o sy idag, om jag kan slita mig från datorn vill säga.
Måste väl springa o kolla vad som händer emellanåt
Ha en skön Fredag alla.
cilla
Vi har nu +7°C och solen verkar inte att vika.

Morsning korsning, nu bär det av till Mörby för att städa hyreshus som renoveras, har hittills jobbat med flickvännen men idag får jag göra allt själv, pust! Kommer hem när jag blir klar, vilket lär bli på söndag… :D
En underbar dag till er alla, skönt att solen sken så man piggnar till på morgonen. :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Morrn alla!
från ett soligt "fjollträsk"
Snö! nä fy det vill vi ha mera av nu. Här skall städas på tomten och eldas hela helgen. Vårt stora körsbärsträd har dött så det skall sågas ned och det blir mycket jobb med det. Funderar på om man skall spara en del av stammen och plantera klängrosor som klättrar uppåt.. *hmm ..klurar*
Lycka till med städningen enola.
Önskar alla en trevlig dag och en skön helg!

Jag var precis ute i tjänsteträdgården och kunde konstatera att både persikos- och aprikosträden börjat blomma. Det är +14°C nu och betydligt mer i trädgården som vätter mot söder.
Oj..städa inte ihjäl dig!
Playa, om du planterar rosor på ena sidan och klematis på den andra så behöver du inte såga alls, det gjorde jag.
de jag.
Godmorgon på er allihop! Ja eller goddag snarare! Ingen sol här heller men verkar som det skall spricka upp. Har ni vårkänslor? Det har jag, det är så det faktiskt är riktigt jobbigt och påfrestande på kroppen. Undrar vad det beror på att vi får dessa vårkänslor? Blir vi så glada över att se solen plötsligt eller vad?
Go´Förmiddag allesammans! Va mysigt det låter Playja och vad fint du har gjort det Cristine!
Solen skiner här också. Vårkänslorna spirar, men inte fullt så starkt som hos dig satori, men det är nog en ålderfråga;)
Javisst och man tycker det pirrar i hela kroppen.
Ja om man det visste för jag fick mina vårkänslor utan sol och fullt med snö på gården. Det kanske ligger i luften!

Tack för tipset Cristine *ler stort*Hade tanken på klematis själv, om den nu trivs där? *s* Har säkert köpt ett 20 tal genom åren men bara 2 har jag lyckats få trivas. Älskar dom. 
Tyvärr måste vi såga då trädet är enormt stort. Fy vad man kommer sakna det och när den blommade var det helt fantastiskt vackert. Får väl nöja mig med dom 11 äppelträdens blommor i år. 
Gahella.. vet inte om det är så mysigt precis? *s* Är ett jäkla jobb och vem får dra grenar å pinnar till brasan tror du? *räcker upp handen* Slit å släp! *lat gammal kärring* 
Här har du en som klär vilket stort träd som helst, den är snabbväxande och uthållig och får jättefina vita sidantofsar när blommorna fallit av.

#13… Oj jösses vilken fantastisk skapelse! 
Sitter ute på verandan å då blir skärmen lite hejåhå så man ser lite taskigt men det ser ut som en gul alpklematis va? Vilka härliga bilder du har Cristine 
Detta är inte min, jag kan inte hitta bland mina egna foton, jag tyckte det var hemskt att behöva lämna den. Men jag ska plantera en ny där jag bor nu… det är då ett som är säkert.

Nä det här duger inte!
Nu klappar jag ihop datorn å ger mig ut å krattar löv. Det börjar bli för varmt att sitta här *pust*
Ha det bäst så syns vi sedan!