God morgon 2:a april
God morgon Utomjordingar. Hoppas att ni också får sol idag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon Farwuq, flickvännen gick till jobbet och väckte mig, men tror jag går och lägger mig ett tag till endå :P Solen får väcka mig sen!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Godmorgon UJ:are!
Solen skiner idag igen.
Ha en bra dag alla.
Cilla
Godmorgon på er! Hörde att det skulle vara sol hela veckan, men jag har värk i mna leder så jag tror det kommer bli väderomslag, brukar få ont i lederna då.
God morgon!
Tur att Farwuq är uppe med tuppen och hälsar välkommen så man får sova ut då och då. Det var länge sedan jag sov sååå länge.
Ha en härlig dag alla ni
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En Go dag på er alla! Va skönt för dig Cristine!! Ja passa på och njut av solen, för i dessa tider slår det om som oftast, dina leder känner nog rätt satori..

*vinkar glatt hej* ![]()
Ja nu får man väl säga god eftermiddag va? 

Blev sen in här idag. (förutom en snabbis innan då jag kom på att man kan ju faktiskt sitta ute)
Har städat på verandan så nu sitter man ute i solen med "burken" å fikar.
Vilken härlig dag hörrni! *myspys*
enola!.. du fick mig höja ordentligt på ögonbrynen när jag såg tiden för inlägget
men såg sen att det var tjejen som väckt dig å du skulle gå å lägga dig igen *ha ha ha* Det är rätt! 
Hoppas ni har det bra alla härliga personer!
Hej tebax!
Nu är jag tillbaka från Birsta, fy vad jobbigt!
Det är sååå skönt att vara hemma igen och det enda roliga är restaurang besöket, men nu är jag alldeles matt. Trots att jag sovit länge idag så är jag sömnig. Skulle kunna gå och lägga mej på direkten.
Stackars dig, du får ta dig en microtupplur Cristine, så är du snart på benen igen

Har hängt på verandan en stor del av dagen å känner mig lite solbränd på kinderna faktitiskt.
<--- (solbränd)
På kvällskvisten titta en granne över å vi satt i solnedgången å mös med några bira. Tusan vad jag gillar den här årstiden.

Jag sov i 3 timmar..nu undrar jag hur det blir till natten.. får nog sätta på en dålig meditationsskiva för att kunna sova
Vad är det som händer i Birsta?
Mmmgottismys Playja:)
Men cristine, du skulle ju bara ta en microlur sa jag.
Det är så himmla stort, som en stad för sej och nu blir det ännu värre för nu har Yankisarna köpt en jättetomt för ett jättemagasin. Det enda i Svergie.Tyskarna har redan varit framme oh slagit upp
Bauhaus och nåt magasin för tekniska apparater tror jag.