Besök i natt..
Vet inte hur era upplevelser känts då ni fått besök. Men i natt när jag sov, kom de med ett snabbt vibrerande ljud, som gjorde jag vaknade till lite. Jag blev tydligen skrämd för jag drog mig undan lite, men då känner jag en jättestark kärlek som strömmande in i mig, och sedan hur de tar mig någonstans.
Nästa sekvens, jag sitter hemma här, och inne på toa(!) har jag fått besök från en ljusvarelse som ska berätta en hemlighet för mig. Jag väntar otåligt på det:)
Därefter är det svårt att förklara, för jag känner hur en ufo-varelse går bakom och liksom bär mig. Och den är mycket nära och jag känner stor kärlek och tillgivenhet finns mellan oss. Han bär mig en lång väg och under tiden småpratar vi om ditt och datt. Vi kommer fram till huset jag bodde i tills jag var 18 år av någon konstig anledning, och släpper ner mig varsamt.
Jag frågar, får jag se dig nu? Ja till en viss del, säger han och kliver framför mig. Där står en varelse i en overall och solglasögon på sig(skratta inte;) Med en hög huvudform. Jag frågar är du en man eller en kvinna? Och den säger en han, och tar av sig lite av masken, och en lång hårslinga ramlar ut. Måste gå nu säger han och försvinner bort med konstiga steg som gick lite i zickzack, för att ingen skulle se honom.
Jag vaknade då och kände denna närvaro så starkt, och jag frågar varför fick jag inte se mer av honom? Får då till svar att de skulle bara aktivera din hemlängtan, och min närvaro här på Jorden på alla sätt är mycket viktig just nu! Och min känsla är att de är så nära oss, och alltid varit, och alltsom oftast har de t.om burit oss…
Det känns så levande igen när jag berättar detta för er nu….
Så spännande Gahella..fast den är konsig så verkar den verklig på något sätt.Ja varför inte, likväl som jag har en utomjording till Guide.Eller hur!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja visst är det lite märkligt? Jag har nog också utomjordingar till det;)
Jag hade ju en liknande upplevelse för ca en vecka sen. De kom som genom vibrationer på natten, jag vaknade, kände hur de tog tag i mig i mina ben och försökte dra iväg, jag kämpade först emot flera ggr, inte av rädsla utan för att jag eg. bara ville sova men gav mig till sist och då förde de mig bort nånstans men jag minns inte riktigt vart, har bara svaga svaga minnen av färger, stenar och kristaller. Vet inte vad jag gjorde där men när de var klara förde de mig tillbaka igen. Under tiden jag var "bortrest" har jag förutom dessa vaga minnesfrekvenser endast en tom minneslucka, som om tiden inte gått alls eller bara nån sekund fast det egentligen gick lite mer än nån timme. Är oxå säker på att det var utomjordingar och inga "spöken", såg dem inte mer än som mörka långa smala skuggor som stod lutade runt sängen, men kände inget obehag alls.
Tänk om vi togs till samma ställe Gahellla.

jag tror man kan känna om det är på riktigt eller inte, för något år sen så hörde jag ett skrik och kände starkt aTT någon blev missahandlad, en vecka senare fick jag reda på att en kvinna i ett hus mitt emot mitt hus blev misshandlad av sin man,,,,
Det tror jag absolut att vi gjorde satori-syster…
Jo det känns verkligen om det är på riktigt, det finns inga tvivel om saken. Har tänkt mycket på det här under dagen. Ska bli spännande att se fortsättningen på den här historien:)