Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 2148 ggr
enola
0

Dagens snackis 28/3

Äntligen är jag först! Hur har ni det en morgon som denna? Själv har jag inte hunnit bli bakis än, men dricker resorb som bara den för att kompensera vätskeförlusten. Bådar inge gott det här, skulle aldrig flyttat till tokhom, festas ju allt för mycket här! ;D

Hoppas ni inte snöat in helt i snökaoset när ni vaknat idag i bitti. :D Ha en trevlig morgon, jag ska nog somna snart tänkte jag mig, ska bara nycktra till lite annars kan jag inte sova ordentligt. :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Cristine
0

He he..jasså det blev lite för mycket, själv så pimplade jag så där lagomt, det är svårt att bli på lyran med vin man måste ju häva i sig sådana kvantiteter så det orkar inte jag. Jodå..vi har snart snöat in här. Var det någon mer än jag som inte kom in på Forumet igår. Man blir såå less! I morse kom jag heller inte in men nu är jag äntligen här!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Hahaha…grattis enola! Men du enola, Sthlm kanske inte är så tokigt ändå?;) Jo, jag kom in igår Cristine, konstigt..Obestämd

Cristine
0

Det är många gångr jag fått mejl från medlemmar som inte kommit in medans jag inte har haft minsta problem .Jag fattar int varför det blir så.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

enola
0

Ja tror det gick ner en stund igår på natten. Men sen kom det igång igen.

Nä stockholm är inte så tokigt, får arbeta med lite extra med min självbehärskning tror jag. :D

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Gahella
0

Hahaha…du är rolig du enola! Inte behöver du det, släppa loss och ha kul är väl inge fel?:)