Vad händer!!
Hej på er!!
Dött på sajten juuuu!!!!!
Har ni redan dragit å inte talat om det för oss andra??
Ni lovade ju att vänta tills 2012!!!
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Ja jag menar det, tror det började dala med besvikelsen att inte de ville visa sig när magenta pixie höjde våra förhoppningar. Men användarna bara ploppar in endå! Så om ni är nya och inte skrivit nått, skriv bara! ni behöver inte skriva egna trådar eller kommentera nått över seröist, vi är änglar allihopa som samlat oss här, så skriv vad era hjärtan säger! :)
Jag är i alla fall kvar och många andra, men just nu känns det som att jag inte har så jätte mycket "slö" tid kvar att fördriva här med er andra kära vänner, så kanske är det så med er också!? Men det finns fortfarande massor med gamla trådar som vi skulle kunna bringa till liv och utforska vidare i också.
Jag är så sjukt besviken att jag inte kunnat skriva mer med er, men det känns som det är fullt upp hela tiden. Har precis flyttat till Tokholm och här händer det ju grejjer hela tiden! Är det inte nått rave jag är på så målar jag eller flummar in i nått annat, men jag är glad att jag har er här endå, för många har inte vaknat upp tillräckligt för att kunna tänka i dessa banor, men ni växer för varje dag!
Jag hoppas innerligt att denna sajt inte dör bort i cyberrymden, vi behöver en mötesplats, dessa saker vi tar upp här är ruskigt vesäntliga för våran existens och vårat mål för framtiden! Jag är i alla fall här och snokar runt varje dag men det kanske inte syns, hoppas ni andra gör det samma! Sen ber jag om ursäkt för diverse stavfel för jag är rätt full för tillfället, men det kanske var meningen?! :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Hahaha…var det därför du pratade så från hjärtat vännen enola, hahaha;)
Ja det är heldött härinne, men nu är det ju vår och mycket annat händer i livet. Och som enola också skriver, det har ju kommit massa nya, och ni får väldigt gärna skriva lite mera:)
Den här sajten är idéell, och bygger på frivilligt engegemang, så om fler aktiverade sig, skulle det bli fin fart härinne, tror jag:)
Det blir det nog när våren kommer med mer nyheter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

3 st överlevande hittills alltså….
4 med dej ju!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ja, just det.. Men jag är nog självskriven… Jag hade ju tänkt stanna efter 2012 åxå 
Jag finns också här fastän jag inte syns.
Men jag kommer igen!