Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 1047 ggr
lykkan
0

beröring vid meditation

var med om en häftig och ny upplevelse idag under min meditation…det kändes som någon strök mig lätt med fingertopparna, först över pannan, sen ner på kinden för att sen peta/putta lätt på överarmen…vem/vad var detta…någon som har en idé

[Hukanson]
0

En ide är att det var grannen som också börjat meditera .

lykkan
0

nja

[Hukanson]
0

Vad vill du ha för svar …en ande .. ett spöke .. din pappa .. en astralresande yogi … vad tänker du själv utifrån vad du känner ?

lykkan
0

var mer intresserad om någon uplevt samma sak och forskat i orsaken…jag lägger ut den på en annan sajt..känns som de svar jag får av dig är ironiska och det var inte det jag väntade mig här…

[Hukanson]
0

Vad gagnar det dig om jag berättar alla läskiga upplevelser jag haft med i meditation ? Om du läst andra trådar tex på ÖN hade du redan fått bekräftelse på att det vimlar av liknande upplevelser . Så du är definitvt inte ensam om det . Men som du frågar tror man kanske att du vill ha svar …

Choklad
0

# 5  Ehh har du haft läskiga upplevelser under meditation? Jag vill gärna höra i såfall.Glad Har just börjat meditera nu….

Jag har känt att någon har petat på mig, men då mediterade jag inte, utan jag stod och borstade tänderna…det var ingen hos mig, jag var helt ensam. En annan gång så var det någon som slängde en bunt tidningar bakom mig…det var ingen utom jag i rummet och det var mörkt.

Upplevde inte det som direkt läskigt. Men blev överraskad eftersom jag var mörkrädd då.

U R us

Choklad
0

# 0

Kanske det var en av dina guider som ville visa att h*n finns hos dig och vägleder dig?

U R us

[Hukanson]
0

Mina upplevelser kan summeras som att först hade jag underbara meditationer som sedan blev snea spökupplevelser och sedan upplevde jag healing av högre välgörare . Det var på den tiden jag försökte på eget ego .

Choklad
0

# 8  Låter skrämmande…Förvånad men tur att det gick bra sedanGlad

U R us

Gahella
0

Vet du va Hukansson, ibland önskar jag att du tänker till lite innan du svarar människor härinne. Vi har redan påtalat tidigare att vi inte riktigt förstår vad du menar ibland, kan du inte svara andra med respekt, ber jag dig avstå från att svara helt. Vänliga hälsningar Gahella/medarbetare på UJ.

Vilken fin upplevelse lykkan! Någon som älskar dig väldigt mycket kom igenom väldigt starkt och nära till dig.

Cristine
0

Jag håller med Gahella lykkan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.