Ufo
Hej,
När jag var ca 10-12 år såg jag ett UFO på mycket nära håll. Det stod helt stilla ett bra tag, hade fönster med olika färger. Försökte se om jag såg någon inuti men såg inte något. Sedan rörde det sig upp och ner och sidledes, det var inte högt uppe i luften (höjden var ett 3-våningshus + ca 10 meter, så högt upp i luften var det. När det sedan rörde sig så följde jag efter det en bit. Försökte uppmärksamma en dam om denna händelse, men hon märkte mig inte utan bara stirrade in i ett glasfönster.
Jag skulle kunna berätta andra händelser som utspelar sig i nutid, men vet inte om ni är intresserade.
Tramsing
Du får gärna berätta hur mycket du vill…
Gissa varför vi heter Utomjordiskt i fokus;)
Hade nästan samma upplevelse som du, när jag var 13 år.
Ett ufo svävade utanför våran balkong, det lös om den, ljust svagt vitaktigt, och det lät jätte högt om den (vilket egentligen är konstigt då många säger att det är tyst om dem) men den lät. Den svävade där säkert 20-60 sek, kändes som en evighet, jag satt helt stel i chock och stirrade, kändes som jag inte äns andades hehe. Den såg ut att vara vitsilvrig, typiskt tefat. Sen på mindre än en sek så försvann den.
Jag sa till min mamma och hennes sambo, sittandes BREVID mig fast åt andra hållet på hörnsoffan, - SÅG NI???, dem sa nej men dem sa dem hörde ljudet och sa att jag inbillade mig. Sprang in till min syster som sa att hon också hörde ljudet och hon trodde mig.
Hon hade sett samma ufo vid 2 andra tillfällen, en gång svävade det också utanför balkongen, en annan gång såg hon den flyga iväg i halvt snabb/långsam fart bort från våran byggnad.
Kan säga att samma natt då jag såg detta ufo, hände nåt annat mitt i natten. Då jag är 100% säker på det jag stötte på var grå, så trodde jag det var någon form av hallucination, men för några månader kollade jag på den där dokumentären som var länkad här, där dem sa att det fanns gråa et och, hehe, det var inga bra nyheter för mej, för jag trodde det bara var en hallucination eller nåt och att det bara fann gröna små et`s. 
Vill gärna veta vad mer du har att berätta 
Visst var det häftigt!
Jag berättade om tanten som jag försökte få att se UFO:t, men som bara stirrade in i ett fönster, samma som du berättade att din mamma och hennes sambo som inte såg någonting.
Jag har fått det förklarat att man ser t.ex UFO:n när man är i vissa stråk, därför såg "min" tant ingenting och inte lade märke till mig. Att jag var i ett sådant stråk och därför såg jag detta.
Kanske samma sak med dig? 
En annan grej jag kom och tänka på.
Nästa vecka fr.o.m fredag - tisdag så är jag på ett seminarium. Eric Pearl som skrivit boken Reconnective Healing kommer då till Sverige och lär ut. Det handlar om återuppkoppling till Universum.
Han har varit på TV i USA, och forskare och läkare är helt undrande över hur han kan "heala" människor. Men reconnection går bara via honom till klienten. Detta är ett samspel mellan klienten, Universum och den som tar emot kraften och för den vidare. Urhäftigt kan jag säga.
Så nästa onsdag är jag Reconnective Healer, och kan göra Reconnective-behandling + personlig Reconnection (återuppkopplingen). Jag kan säga att det händer saker efter min personliga Reconnection, jag har gjort bra,mycket bra livsval efter detta.
Läs gärna Eric Pearls bok.

Vad kul att se lite "nytt blod"
*glad som tusan*
Jag älskar att titta upp i himlen och har bara sett lite ljussken som far hit å dit… + en typ av "trollslända"
Välkommen alla nya! 
#3 ja det var nog samma sak som hände min mamma o hennes sambo som hände den där tanten.
Konstigt egentligen,
Men jag har hört att ibland är det som om vissa ser men inte andra men det kan vara rakt framför en.