Skriva artiklar?
Jag har inte haft så mycket tid att skriva artiklar och inte haft så många bra idér till dem, så om det är någon som känner sig inspirerad att skriva ihop något så säg till mig eller någon av medarbetarna. Om ni känner att ni har mycket att skriva om så kan jag även ge er rättigheter att skriva artiklar helt själva utan våran delaktighet.
Finns lite trådar redan som jag tycker skulle kunna passa som artiklar, ska jag kanske göra om dem eller låta de vara? Dela med er om vad ni tycker, det har som sagt vart lite dåligt med artiklar och det tycker jag är lite tråkigt.
Må väl / enola
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Ja det har varit lite nyhetstorka både här och där. Upplever när jag kollat på andra sidor har det varit mycket gammalt i andra tappningar bara.
Tror det finns många artiklar härinne bland de gamla vi också kan ta fram för påläsning igen. Vet med mig själv att jag inte läst allt, då man hinner och orkar olika.
Vad jag också tycker är viktigt är Levande och Öppna diskussioner! Där kan vi dela med varandra i våra egna erfarenheter och synvinklar på saker. Då lär man så mycket både från andra och om sig själv tycker jag.

Absolut ska vi ha levande diskussioner! Men det kan ju vara bra att sammla alla lite större "topics" som artiklar. Låter nu tråden falla ner bland resten eftersom det verkade inte vara någon större intresse kring att skriva artiklar, men om någon fortfarande känner sig manad till att skriva ihop något så är ni välkomnar att göra det!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!