Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1922 ggr
Farwuq
0

God morgon 6:e mars

God morgon, dags att kliva upp och göra en insats för staten. (OK, jag är redan på jobbet)

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0

God morgon Farwuq och alla ni andra.!

Min insats är att inte jobba, varken för staten eller annan. Jag skulle nog bara vara i vägen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

#1  Det finns nog en plats i tillvaron för alla som försöker att göra en god insats.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Hukanson]
0

God morgon sajten ,Världen och allt utomjordiskt !  Må solen skina på alla som växer glädjerika sköna , på jobbet eller på vägen .

Gahella
0

Go eftermiddag! Vi har alla vår sanna plats i Galaxen, såock på Jorden;)

Playja
0

Godkväll på er härinne!  Glad

Idag har varit en ganska annorlunda dag då jag badat valpen för första gång. AJ!!! vad bitmärken å rivsår jag har på händer och armar men det är bitar man får ta. Han var skitduktig i duschen.. men jäklar vad han "rocka" loss på mig när det skulle till å torkas. *ha ha ha* blodet rinner lite här å där efter dom sylvassa gaddarna. Nu sover han lugnt! *gör vågen*

Önskar er alla en trevlig kväll och tillika en trevlig helg!

Cristine
0

God kväll! Har du skaffat en liten valp Playja?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
0

Nja.. Cristine Jag har inte skaffat en valp.. utan min "gubbe" åkte å lördagshandlade för 3 veckor sen och kom hem med en 10 veckor "ulltott" under jackan när han kom hem. På den vägen är det.. Jag blev måttligt road då jag vet  vilket jäkla jobb det är!.. men nu e jag  så kär att det gör ont i hjärtat när vi gullar han å jag! Skrattande

Gahella
0

Var det så det gick till Playja?! Sicken lurig gubbe du har..;)