Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1378 ggr
aida97
0

Horoskop är sjärnorna

Engentligen vet man inte vem kom på det allt det handlar om Sjärnornas väg varje timme,varje månad och varje år är det sjärnornas tid ,det ja försöker säga att andra utnytjar och lurar andra att tro på saker som ska hända….man ska använda sin tro =)

Gahella
0

Astrologi är en gammal kunskap som funnits i flera 1000 år. Men det ska mer användas som en karta, vad som gäller i ditt personliga tecken, och din eventuella framtid. Men valet hur och om, bestämmer vi själva. Men det är ett bra sätt att lära känna sig själv på.

Och så har du nummerolgi, det är liknande som bygger på siffrorna du är född med, som t.ex din födelsedag osv…Men det ska vara från böcker där människor vet vad det handlar om, inte sånt som du kan läsa i tidningar osv…

aida97
0

bra idé för ja förstår själv att d är en lögn

moonflower
0

Har ändrat inställning från att ha varit negativ till positiv…! En gång i tiden hade min vännina en förmåga att endast prata om astrologiskatecken, hur man enl dessa beräknades vara, osv, så jag fick en för stor dos då.

Idag har jag fått en annan syn, tror att ALLTING spelar roll, varför skulle det INTE påverka mig, allt är ju uppbyggt av olika energifrekvenser enl min mening.

Vet att jag är tvillingens stjärntecken, att tecknet tillhör luft.

Gjorde ett litet själstecken test och döm om min egna förvåning - där tillhörde jag luft oxå.

Ayena
0

Visst finns där speciella karaktärsdrag i förhållande till hur stjärnorna stod när man föddes, alltså det stjärntecken man är född i. Man kan dessutom få sitt eget unika horoskop lagt baserat på hur planeterna stod exakt det ögonblick man föddes samt orten man föddes på.

Ett horoskop är inget manuskript eller någon spådom om vad som händer i framtiden. Det är till för att man ska bli uppmärksam på varför man reagerar på olika saker i olika situationer osv.

Så naturligtvis ska man inte styras av detta utan använda uppgifterna med sunt förnuft.