Jag Tycker!!!
Jadu, bra fråga. Många har ju fördommar mot möjligheten till att det kan finnas annat liv där ute och med många syftar jag kring personer med en viss typ av religion som hävdar till att existens av annat liv än människan i universum är omöjlig.
Tack Aida97! Det var varma och förstående ord från dig! Om du är född -97, har du mycket att lära många vuxna om tolerans till andra människors tro och vetande. Ja vi är fria att tycka, tänka och tro på precis vad vi vill, om det inte skadar någon annan, eller hur..:)
Har du själv några tankar om ufosar? Skulle vara kul att höra dem i så fall, om du vill? Kram från mig*
Ja eller hur Luddesmatti…;)
Jag tror de är elaka av samma anledning som de är elaka mot handikappade, mörkhyade eller homosexuella. Okunskap, fördomar och en rädsla för det som de inte förstår, då skrämmer det dem och de uttrycker sin rädsla genom att vara dumma.

ja håller med alla er :D ufon finns o det tror ja på det är samma sak som horoskop ingen vet vad/vem kom på det egentligen är det sjärnornas väg som säger det
Ja det räcker att jag kollar mig i spegeln just nu så ser jag ett UFO, känner inte igen mig själv ju. (Har just färgat håret huh huh).
Skämt och cider, UFO finns, det har alla människor sett nån gång! För ordet UFO betyder ju oidentifierat flygande objekt, så det kan ha varit en fågel eller vad som helst, men förstår att du menar besökare från yttre (inre) rymden.
Jag har faktiskt varit på besök på världens största UFO-arkiv ganska nyligen. De hade uppgifter ända från 1800-talet fram till nu.

5#
oj! men ändå även ja inte träffar dej gäller det att tro på sej själv och leva sitt egna liv ingen kan styra det ja är säker på att du är fin
You are a sweet, sweet Angel, Aida! Det känns ända hit…

^^ tack heheheh ^-^
Javisst. Aida är inte det en operett eller nåt?

joo kanske tycker ja 

tack tack :) vistte inte att ja var en symbol för italien förr i tiden heheh (mitt namn)
Varsågod, har du aldrig googlat på ditt eget namn? Gör det! Man vet aldrig vad som dyker upp 

jaaada