Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1619 ggr
Ayena
0

Teckning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ser ni vem det är?

Jag är inte riktigt nöjd med detta är en skiss till en målning. Målningen ska bli 100 procent, denna är bara 90 och det räcker inte.

Men här kommer han

satori
0

Ja är det inte han, en sångare tror det är rock, kan inte helt placera vad han heter.

Gahella
0

Jim Morrison:)

Det är inte riktigt hans blick, för han hade mer sug i den;) Men det är en bra början..

Ayena
0

# 3 - Alldeles riktigt. Jag tycker att munnen inte blev bra, men det blir nog bra på målningen. Och visst ska det vara lite mera sug i blicken!

Playja
0

Nja.. jag såg inte vem det var vid första anblicken förrän jag läste Gahellas inlägg  (om jag nu ska vara ärlig)  Skäms

Håller även med att det är något med ögonen som inte stämmer.

Men det är en väldigt bra teckning.. Glad och kanske blir det något helt annat som målning.

Ayena
0

# 4  - Man ska alltid vara ärlig, även när man tittar på teckningar, kanske speciellt då Flört

Jag ska göra om den ikväll och jobba på ett annat sätt. Han ska ha en råare blick och ha kantigare haka och käkar. Han är helt enkelt för feminin. Men det är bara att jobba på, det ska bli perfekt!

Playja
0

#5… *phu* Vad bra att du tog det så.. tänkte lite senare att jag var för ärlig!

Ja.. du har så rätt i det du ska ändra för jag såg förlagan inne på ön.

Det kommer bli kanoners när det blir klart.   Flört

satori
0

Ja det var han jag menade fast jag inte kom på namnet. Tycker du är duktig som kan få till det såpass att man ändå ser vem det är trots att vissa detaljer kan bättras på. Jag skulle nog bara kunna få folk att gissa rätt på kändisar om jag gjorde karikatyrer av dem men det är ju inte så svårt.

Gahella
0

Ja det är bra med saklig kritik, för vi vill ju bli bättre ju…Glad

Jag hade den skivan för många år sedan, och satte upp den bilden för att jag skulle se honom varje dag. En riktig goding, och jag älskade deras shamanska och suggestiva musik!

Ja, han har lite bredare och kantigare ansikte, och inte så markant näsa om jag minns honom rätt. Ska bli kul att se honom när det är klart…Kyss