Måste ha varit ett Ufo
Jag var påväg hem en sen söndagskväll, klockan var närmare 12 på natten och jag mötte inga andra bilister på den landsväg jag körde för att ta mig hem till den lilla byn jag då bodde i. Helt plöttsligt fick jag syn på ett föremål några hundra meter längre fram till höger. Det var som den svävade där lite upp och ner sakta. Det var vita starka ljusstrålar som blinkade eller som att farkosten liksom snyrrade runt så det såg ut som det blinkade. Lite svårt att säga exakt hur långt över marken den befann sig på men några meter i alla fall. Sen började den sakta stiga uppåt och stannade igen och bara svävade ett tag till den sakta började röra på sig igen åt vänster en liten bit och helt plöttsligt satte den av i full fart, upp åt vänster ut i rymden och det gick enormt fort. Inget mänskligt flygfarkort kan uppnå den hastigheten. Och jag har aldrig sett en farkost som svävar på det viset heller.
Vilken föreställning du fick vara med om! Grattis…ja det kan inte varit något annat. Men vad som är lite lurigt nu när vi vet mer, är att det kan också vara militärens egna farkoster som visar sig…
Hmm, jo förvisso men har svårt att tro att ens de har kunnat konstruerat ett föremål som med sådan hastighet skulle förflytta sig från jorden ut till rumden på bara några hundradels sekunder, helt omöjligt. Detta föremål var runt till formen som jag kunde uppfatta det och lysen runt om. Den svävade sakta lite upp och ner och vickade lite sakta åt sidorna också, men bara lite grann. Svårt att förklara men har aldrig sett en farkort bete sig så. Trodde först det var en helikopter eftersom den var i samma läge och svävade ett tag men insåg rätt fort att inte ens de beter sig som detta föremål betedde sig. Även att jag är säker på att det finns andra varelser på andra planeter och absolut tror att de kan ta sig till vår planet så har jag alltid tänkt att varför skulle just Jag bevittna detta, varför skulle just Jag befinna mig just vid rätt tillfäller för att själv kunna beskåda det. Så jag var ju själv väldigt skeptisk till att det verkligen var något utomjordigt eller inte. Men jag har ingen annan förklaring hur jag än försökt att finna en naturlig förklaring till det.
Jag är säker på att du såg en Ufo. Grattis Singolite..det tycks vara få förunnat i Sverige så du har haft tur.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 Tack! Ja verkligen det var därför jag inte kunde tro på det från början utan var väldigt spektisk till det jag såg. För varför skulle just JAG av alla bevittna ett ufo??? Men det måste jag ju ha gjort trots allt…