Segt på sajten nu..
…de håller på med att uppdatera sajten med lite nya funktioner. Vad det blir, får ni se när det är färdigt…

Har ni andra segt på sajten just nu?
Ja nu ere väldigt segt igen!

Inte just nu men det brukar vara det så här dags. Jag har skickat det sega över till dig Playa 

Tycker det är kanonbra med en sån här tråd så man ser att man inte e ensam om det segar på sajten! 
Upplever att det forfarande är lite uppåner i vissa trådar som jag velat skriva i härinne…Så jag återkommer lite senare, och hoppas det har stabiliserat sig då.

#6. Har inte haft segt på länge. (inte idag.. hittills)
Jag hade det som du Gahella men så rensade jag webbhistoriken sen funkade det kanon. 
Ja…det kanske är dags och städa lite…
Något som händer också för min del, är att tråden ser oläst ut som jag själv nyss skrivit i! Har ni också så?

#9 Jag hade så i går men inte längre. Läste någonstans att man kan prova att trycka på f5 så sidan uppdateras då försvann det för mig. 
Tack för tipset Playja, men det hjälpte inte. Och nu står det och blinkar att jag fått gästboksinlägg, fast jag nyss var där och läste. Hur ser det ut för er idag?

#11.. Har du rensat din webbhistorik ännu?har läst där många haft problem som dig och efter det funkar det bättre.
Det finns en del kända buggar som dom jobbar med och det är en av dom men om det blinkar så gå in i skickatkorgen och klicka på det som är markerat med fet stil. Då skall blinket försvinna. (Hoppas det iaf *s*) 

ha ha ha.. nu blev det så för mig med Gahella när jag svara in den här tråden. Blev som oläst. Fast det är ju oxå en bugg som killarna vet om.
Vi får leva med lite konstigheter då dom lansera den nya versionen innan det var tänkt för vi skulle få bättre fart på iFokus som var segt som attans innan.

Ja, jag har städat…
Tänkte också detsamma, vi får ha tålamod så länge.