Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketthumor
Läst 7181 ggr
Gahella
0

Glädjetråden!

Tänkte det skulle va kul med en tråd att skratta i, roliga historier, länkar eller berättelser från ert eget liv! För det är ju så skönt att skratta, plus att vi höjer vår egen frekvens då!

Gahella
0
Gahella
0
Gahella
0
Gahella
0

Ayena
0

Jag är glad över att jag är färdig med min hemsida - Puh!

Om ni vill gå in och kika så är adressen här.

http://www.devona.onatima.se

Jag blir jätteglad om ni skriver i gästbokenRäcka ut tungan

Kramar från Devona

[

](http://www.devona.onatima.se/)

Solar
0

Solar
0

h1401.gif picture by vickibardy

pson
0

#5 Ska gå in o kolla!  By the way; programmet är installerat och jag ska gå en promenad när jag har den rätta stunden   ;)

Playja
0

#5.. Har varit inne på din hemsida men jag ser bara första sidan utan knappar eller något att ta sig till någon gästbok.           Annars hade jag gärna skrivit något där  Skrattande

#0.. Nu ska här kollas tubisar  *s*

#6.. vilken helt underbar bild.  å Musen e så söööööt!  Glad

Gahella
0

Måste berätta, idag var vi på Skansen min dotter och de 2 barnen hon tar hand om. Efteråt gick vi på en restaurang för att äta lite gott, en av servitörerna började prata lite med Lilja 2 år, hon tittar lugnt och begrundande på honom och säger: Hey mannen! Gud va vi skrattade, att få höra det från en 2årings mun var ju inte helt väntat, plus att hon såg så lugn och cool utCool

GitteL
0

#6 Wow, var får du alla dina bilder ifrån. Maklöst vackert.

#10 Hahahaha. Så cool.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

pson
0

#10 haha..vad sa servitören?

Jag är lite glad för att jag har blivit brun efter de senaste dagarnas fina väder. Lite färg på kinderna gör att man ser mycker friskare o fräschare ut…   * nöjd*

Playja
0
Solar
0

earthgift.jpg picture by vickibardy

nera
0

WoW! DEn var fin Solar Glad

Gahella
0

Servitören log och nickade -pson-, vad kan man säga när man hör den kommentaren från en 2-åring, haha…

Åh kliar dödsskönt, Playja, mmmmhääärligt! Meramera!

Jättevacker bild Solar!

Playja
0

#5.. Jag bytte webläsare till explorer då blev det annat. Musik å knappar fanns helt plötsligt *ler*  Skrev en liten hälsning i din g.b.

#10.. Ungar e för härliga ..  *asg* Vilket vackert namn.. Lilja!!!

#12… Här kör vi den bleka stilen. *s* Klarar inte av solen längre på samma sätt som bara för 3-4 år sedan. Blir illamående Fot i munnnen

*kram på er alla*

Kurina
0

Kan inte hjälpa att jag tycker den e rolig..

http://www.youtube.com/watch?v=m5NlXRqtiu0

Gahella
0

Haha haa…underbar! Vilken bra "mimik" och härlig självironi till härligt swing! Sparad bland favoriternaGlad

Kurina
0

Kurina
0

Ville bara kolla hur ni har  det

Gahella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hahaha..jo tack det är bra! Vassego, ta en tugga!

Playja
0

Ha ha ha.. är det zoo härinne? Tycker denna är så klockren!  Flört

chicken.gif Chicken Fight image by danandpaulatodd

Gahella
0

Hahahaaah….vilken skön tupp, va lack han blev! Och ungen han springer för sitt liv!

Jag vet inte varför, men jag gillar pingviner så mycket!

Playja
0

Jag håller med dig G! Det är happy birds!   Flört

Gahella
0

Ja visst är de! Och så är de så gulliga! Här är också en sötnos..katt eller kanin…de e frågan!

Kurina
0

#22 Gulligt. Tack för bananen.

#23 Ha ha, kul. Ninjatuppar är inget att leka medSkrattande

Undrar om bilden i #20 bara syns i min skärm? Försöker få grepp om att kopiera in bilder.

satori
0

#23 Jag skall anmäla dig när min läkare gnäller över att mina stygn i käften gått uppTungan ute

Opererade ut en visdomstand idag och kan knappt röra läpparna och svullen så jag ser ut som en hamster, men när jag såg den filmen med kung-fu grabben håller jag på att garva ihjäl mig! Den var ju klockren, fast "jäkla unge" tänker man. Att (vissa) barn alltid skall trakassera fåglar, det e nåt jag länge undrat över!

satori
0

Ahhh…jag kan inte sluta garva!!!!!!! Och blodet bara rinner i mun på mig…(på riktigt faktiskt).

Gahella
0

Åhhh stackars dig satori, men skulle gärna se hamster-bilden på dig här i trådenSkrattande

Playja
0

#26…   *skrattkramp* "kattninen".. ha ha ha!

Oj då!  Förvånad Stackars dig satori. Det där e inte kul precis.   SkrikandesHoppas det går över snabbt som tusan.

Liten djurfilm kolla "doggen" ca 2 min in i filmen. Flört

satori
0

Jag

Ganska exakt så här ser jag ut!

Playja
0

#32.. Usch vad kämpigt         

Gahella
0

Men du måste va jättesöt satori, skönt att bli av med onda visdomständer!

Underbar djurfilm Playja, katten som hade druckigt mjölk, vicken uppsyn!! Som typ den här;

enola
0

http://www.roligabilder.org/skyltar/images/29.jpg

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

satori
0

Kurina
0

#36 Hej Satori. Nu gör du en kurina, he he. Ingen bild. Händer mig hela tiden.Obestämd

satori
0

Tänk vad fort åren går!!! Glöm därför inte bort att leva i nuet!

Medverkande är bl a min dotter, jag och min mamma Tungan ute

*skojar bara är väl bäst att tillägga*

Gahella
0

Hahahha…åren går och vi med denFlört

satori
0

#40 Haha va bra!!! Tänk ett sånt kul sätt att lära sig fakta på och vad liten man egentligen är i det stora hela.

Kurina
0

Modevärlden som styr vädret kanske?

enola
0

#40 sjukt såg ju precis mynty phyton filmen ju med den sången! :D Okej, det kanske var nån dag sedan men endå! Mycket bra låt förövrigt. :)

Playja
0

hmmm!!!

(ungefär halvvägs in i filmen)

Kanske lite annorlunda bröstimplantat?  ObestämdFlört

På stranden

Dogs

enola
0

Kurina
0

Dom här har jag ärligt stulit från andra siter. Måste ses. Man blir inte annat än på gott humörSkrattande

Dancing cocatoo

http://www.youtube.com/watch?v=N7IZmRnAo6s

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=19047

Ewerhof
0

Ha-ha! Gud så härliga! :D

Gahella
0

Den är helt underbar! Vilken helt otrolig rytmenkänslaCool

satori
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Härligt att se djuren headbanga och digga Skrattande

Den här tycker min dotter är jättekul…

satori
0

Tycker vi alla behöver skratta lite mer! Inte ta allt så gravallvarligt. Skratt är helande och det smittar. Sen beror det ju på vad man har för humor. Men sånt här tycker jag kan vara väldigt kul!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcFoIrRpa38

En annan

http://www.youtube.com/watch?v=vwcLp7amgjc&feature=related

Den här är bra (hoppas jag inte åker på en varning nu, den e på gränsen kanske fast jag sett värre som jag inte vågar lägga in, det kanske får finnas gränser även på humor…eller? *s*)

http://www.youtube.com/watch?v=8tgrMGkImfw&feature=related

satori
0

Komiska felskrivningar i patientjournaler

Har själv ett stycke ur en journal då jag hade ont i fotknölarna, då hade läkarn skrivit "pat. känner värk i framfötterna", precis som om jag hade ett par extra där bak!?

* Inget illamående eller kallsvett vid ontet. * Söker p g a att ha slagit i vänster stortå som nästan helt har lossnat. Personalen får dock ej dra loss den, då det gör ont. * Ligger på britsen, påverkad av ont. * Har huvudvärk i huvudet. * Har mått relativt bra i gipset. * Fick dock besked om att hjärtat var bra, men att hon skulle återkomma om hon blev medvetslös. * Poängterar att det är viktigt att patienten håller sig ren mellan fötterna. * Patienten har mandolinstor prostata. * Brunbjörnsstor resistens borttages. * Patienten har små frimärken i vagina. * Öron skymtar bleka bakom vax. * Detta var de patienter som blev liggande på mitt skrivbord. * Gosse med rör i höger öga. Har rör i båda plastöronen. * Patienten har protes upp och ner. * Smärtan i ryggen kommer när patienten ligger raklång med båda benen på rygg. * Har varit och fjällvandrat. Nedkom med helikopter igår. * Patienten går med något sånär levande stöd. * Aktuella mediciner: vet inte vad de heter. * Slipsen nedsys i såret. * Patienten är gravid i 19:e månaden. * Ont i vänster växellåda. * Använder käpp och håller sig på vägarna. * Patienten har tidigare haft öron men dessa har ramlat bort. * Patienten tycker att höger stortå hänger ner något jämfört med de andra fingrarna. * Söker för allergiska besvär. Samtal via magen som tolkar. * Blöder ibland ifrån vänster näsa. * Avföringen har samma färg som dörrarna på avdelning 19. * 1974 fick patienten en grävskopa över sig. Sedan dess ringningar i öronen. * Änka sedan 1980 då patienten dog i hjärtinfarkt. * Lider av besvedande svära. * Ibland mår patienten bättre, ibland sämre. Ibland mår hon inte alls. * När hon känner sig trött kan ansiktet vridas åt höger och där stå och smårycka en stund. * Femårig flicka med öroninflammation två gånger årligen sedan urminnes tider. * Patienten måste sova högt under kudden. * Liten knöl på höger sida av vänster skalle. * Patienten röker en cigarett i veckan. Uppmanar honom att dra in på rökningen. * En hel del bekymmer med sina fötter, kan inte sjunga för halsen. * Hon beskriver huvudvärken som spännande. * Kräkningarna försvann på eftermiddagen. Likaså maken. * Urin odlad på distriktsläkaren visar växt av coli. * Patienten har återigen fått ont i värken. * Vänster knä svullnade upp och sökte distriktsläkare. * Patienten fick rådet att gå och hänga sig. * Kan ej få ned hakan mot huvudet. * Patienten är betydligt piggare sedan hon kom härifrån. * Patienten har bedömts som osammanhängande. * Druckit ett glas rödvin på kvällen tillsammans med kokta hummern. * Har börjat få blodiga små matskedar i avföringen upp till 15 gånger per dag. * Patienten har varit placerad på ett hunddagis i Gävle med stöd av socialtjänsten. * Stumpen blödde igenom varför den byttes. * Lastbilschaufför med god kondition som åker en mil utan att bli andfådd i vanliga fall. * Lymfkörteln skickades samma dag som patienten i taxi till Uppsala. * Foten är lokaliserad som tidigare runt omkring foten och över hälleden. * Idag till lunch får patienten akuta diarréer. * I januari opererad på ortklin för högersidig patellafraktur. Annars alkoholist. (Patella =knäskål) * Går nu med stel rygg och huvudet ner i marken. * Modern bostad och hustru. * Patienten har framfotsframfall. * Sedan födseln gått inåt med tårna. * Har ramlat två gånger utan att slå sig speciellt mycket på toaletten. * Nu remiss från sonen som är släkt med patienten. * Sedan födseln har pojken klagat av och till över trötthet i höger ben. * Sköts i hemmet av maken som är militär. * Har fått champinjoner mellan tårna. * Patienten har inte ont för jämnan, bara för det mesta. * Patienten tål inte ost, mjölk eller smör, ej heller modern och en bror.

Gahella
0

Hahahaaha…..gud vilka underbara "översättningar", och det lät ju precis så! Hahahaahaa…dem måste jag skicka vidareGlad

Vaddå satori, är detta från riktiga journaler! Det skulle ju inte förvåna mig, det finns ju några läkare även i mitt liv som varit väldigt frånvarande, för att uttrycka det milt, hehe. Ja det är en stor konst att formulera sig!

Här kommer en fräckis, känsliga tittare varnas, bilden kommer i nästa rutaFlört

Gahella
0

KaramellKungen i egen hög person!

satori
0

#52 Ja det finns många såna där översättningar som är riktigt kul - om man nu har den humorn.

Ja det är från riktiga journaler, jag kan ju inte bevisa det, men litar på källan och ifrågasätter inte att det inte skulle vara sant, de skriver ofta hastigt och slarvigt sen är även många läkare invandrare som inte helt kan svenska. T.ex den där med champinjoner mellan tårna, han menade ju svamp men det är kanske inte så lätt för en invandrare. Min dotter tänker likadant när hon badat och jag skall torka henne mellan tårna och jag brukar säga att det är viktigt för annars kan man få svamp och hon bara asgarvar för hon ser väl för sig kantareller eller nåt.

Kom på en annan lustig grej samma läkare skrivit om mig i samma journal. "Pat. lider av en störning som gör att hon ibland måste sova på morgonen". *asgarv* Jag var ju kroniskt trött ett tag vet du, men hans sätt att utrycka saker var så komiskt. Att vara läkarsekreterare måste vara ett skrattretande yrke, kanske borde omskola mig!

#53 Ja just det, det var ju gubben man blev varnad för av mamma när man var liten. Har fått den i min mail men är ju rätt trög så det tog ett tag innan jag fattade varför denna skulle vara så farlig, men det var innan jag såg vart karamellerna kommer ut *S*.

satori
0

Känner en tjej som när hon var gravid fick svamp i underlivet. Hon berättade detta för sin väninna som hade en engelsktalande student boende hos sig. Sen skulle hon berätta vad hon nyss sagt fast på engelska så hon säger: "You see, I´m pregnant and I´ve received spounge between my legs" (spounge=tvättsvamp). Jaja, sa jag tur du inte sa Swamp (träsk) eller mushrooms. Det är inte lätt….när det är svårt Skrattande

Playja
0

#46.. Älskar den där pippin Skrattande Trodde första gången jag såg den att det var fejk. Men se det är det inte.  Snowball e grym!  Flört

Kurina
0

#51 Himla kul, skarattar på mej. Skrattande. Eller så är jag bara skadeglad eftersom det ska vara välutbildad folk som skrivit journalerna för enda bildning jag har är varbildning, men, det är ju ändå en bildning som varar ObestämdSkrattande

#56 Älskar dom också. Att det ryms så mycket i en "hönshjärna" som taktkänsla :-)

Kurina
0

Den här har blivit en poppulär ringsignal

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Playja
0

#58…  Jag gillar Jeff Dunham.. och hans gubbar… störtskön lirare!

Kurina
0

Det är väl snart hockeysäsong? Det ryska laget övar nya spelare, så se upp sverige.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Playja
0

Förstår hur du tänker Kurina!

Hua.. Gråter jag tycker inte alls om hur vi människor behandlar djur och ibland ska få  dessa underbara varelser likna oss.. (för vårtat höga nöjes skull.)  Nä.. tacka vet jag naturfilmer där djur är "naturligt roliga"..!

Kurina
0

Usch ja. Skrattet stockar sig i halsen. Det är både komiskt och sorgligt på samma gång.

Gahella
0

Har samma känsla som niGråterMen hört att även detta är Gudomligt guidat, då djuren lär och utvecklas nära människan, på "gott och på ont".

enola
0

Meh, stackars nallebjörnar, spela ishockey eller bli en päls åt en rik Moscva kvinna, svårt val…

Kurina
0

Har du testat den här länken, där kan man se vart man är med mobiltelefonen?

http://www.mobilelocate.net/

Kurina
0

Kommer du ihåg…?

80-talet, visst är det ofattbart att:
Vi på fullt allvar trodde att George Michael var hetero

Vi köade utanför telefonautomater varje gång vi ville ringa hem

Seglarskon betraktades som "klassisk" och "tidlös"

En krusig permanent ansågs vara en trendig frisyr - både på tjejer
och killar

Dirty Dancing stjärnan Patrick Swayze betraktades som supersexig

Ett Lycra-plagg vid namn "Body" (som knäpptes i skrevet med en
konstruktion som var fullkomligt ohanterlig, särskilt i kombination
med alkohol hade en naturlig plats i våra garderober

Axelvaddar, ju större desto bättre, gav oss en naturlig siluett

Mascaran inte skulle vara svart utan ha samma färg som ögonen
- blå, grön eller brun

En bit kassler med ananasskiva betraktades som exotisk och att alla
maträtter som innehöll ananas hette någonting med Hawaii

Den lyxigaste förrätten var räkcocktail och den flottaste efterrätten
glace au four

Vi fick inte hoppa på golvet när vi lyssnade på musik - då blev det
hack i skivan

Det fanns en särskild möbel att förvara skivspelaren på, den kallades stereobänken.

Vi gick med i bokklubbar, skivklubbar och samlade på receptkort som vi förvarade i speciella boxar.

Det gick rykten om att Michael och Janet Jackson var samma person.

Det vita mirakelmedlet Tippex var det enda sättet att åtgärda stavfel

Vi trodde att vi skulle få HIV vid blotta anblicken av Jacob Dahlin
och Sighsten Herrgård

Tights och storskjorta var en naturlig kombination

Våra finaste tavlor förställde kyssande par i solnedgång, gråtande
clowner och galopperande enhörningar

Vi gick och tränade med stringtrosor utanpå gympadräkten

"Jag skriver en check" var en vanlig replik i shoppingsammanhang

Snabbmat var detsamma som "en grillad med mos"

**År 2006, du vet att du lever år 2008 när;
**
1. Du av misstag knappar in en pin-kod på
mikrovågsugnen

2. Du inte har lagt patiens med verkliga kort på flera år

3. Du har 15 telefonnummer till en familj på 3 personer

4. Du skickar e-post till dem som sitter bredvid dig

5. Ursäkten för att du har tappat kontakten med gamla
vänner är att du inte har deras e-postadresser

6. Du har jobbat vid samma skrivbord i 4 år men för tre
olika företag

7. Din chef klarar inte att göra ditt jobb

8. Din lunch består av rå fisk som du äter med pinnar

10. Du ringer familjen för att höra om de är hemma medan
du kör in i garaget

11. All reklam på TV har en Internetadress under

12. Du får panik för att du lämnat huset utan mobilen
(som du inte hade de första 20-40 åren av ditt liv) och måste åka
tillbaka för att hämta den

13. Det första du gör när du kliver upp på morgonen är att
gå "online" innan du hämtar kaffet i espressomaskinen

14. Du lägget huvudet på sidan för att le :)

15. Du läser detta och nickar och ler

Kurina
0

Ett bra råd för stressade själar.

Vid den här tiden på året skulle vi alla behöva lite lugn! Genom att följa det enkla råd jag läste i en artikel, har jag äntligen funnit inre frid.

Artikeln löd:
Vägen till att uppnå inre frid är att avsluta alla saker du har påbörjat!

Så jag tittade runt i huset för att hitta alla saker jag påbörjat men inte avslutat.

Så denna dag avslutade jag en flaska rött vin, en flaska vitt, en Bailey´s, Kahlua och en Tia Maria, lite valium och en ask choklad…….

Och ni kan inte ana hur jäkla bra jag mår……………………"

Kramar

Ewerhof
0

Ha-ha-ha! Skrattande Att det var så enkelt att få inre frid!

Playja
0

*ha ha ha*   Kurina… tack för "garvet" å nostalgin…80-talet var ju så där!Flört

Jösses vilka steppdanser man hade för sig på toa innan man kunde sätta sig å göra det man skulle. J*kla påfund att ha knäppning i grenen.   Tungan ute

Kurina
0

Har ni missat #65 ? Det är ploj så skriv in vilket nr som helst.

#68 Ja, och sen kommer man inte heller ihåg någonting.

#69 Ville man vara fin så. Det var ännu värre på 70-talet när man var tvungen att ligga på rygg för att få igen gylfen. Tur dom var av metall.

Ewerhof
0

Där är jag inte alls!!!!! Skäms

Skrattande

enola
0

#67 Hahahaha, låter som en bra avslutning!

Gahella
0

#65…Men Kurina dåSkämsvicka va de?!

Den e bra jämförelsen med 80-talet, fick den själv vid tillfälle. Och hur långt borta känns inte det!! Hemsk musik, alla skulle spela synt, och vilka frillor, alla hade hockeyfrillor, killar som tjejer, help!

Jag minns också 70-talet med blandade känslor, såå mycket bra musik, men vi fick inte andas, allt skulle vara slimmat, även om man satte sig längst ute på stolen med rak rygg, ramlade magen ut mellan knapphålen…

Ja det var en mycket god avslutningGlad

satori
0

#66 Ja precis så var det ju och samtidigt känns det som igår! Inte konstigt att folk stressar sönder idag. Jag brukar faktiskt lämna mobilen hemma när jag t.ex går på affären, nån privacy måste man få ha. Åh den där bodyn *huh*….och mascaran, jag hade en matsalstant på högstadiet som målade sina ögonbryn med blå mascara *S*. Hockeyfrilla hade jag i 6:an…..

satori
0

Men musiken gillar och saknar jag Skrattande

Den här är bra:

"Vem har sagt att TV-spel påverkar barn? I så fall hade ju de som var barn på 80-talet och spelade Pacman, idag sprungit omkring i mörka rum, ätit färgglada piller och lyssnat på monoton musik."

pacman

botakt
0

vilken rolig tråd Skrattande Jag bidrar med en liten bild ja med Skrattande

Gahella
0

Smile to the camera:D

satori
0
Playja
0

#78…   Hua…  *rys*   Flört

Playja
0

satori
0

#80 Haha exakt, den där kör jag med varje kväll när spökena kommer!

enola
0

http://i187.photobucket.com/albums/x214/wigertiltaend/the%20far%20side/Penguin.jpg

enola
0

http://bigrab.files.wordpress.com/2008/04/farside.jpg

enola
0

http://i36.photobucket.com/albums/e39/anonymgrl/farside.jpg

enola
0

http://69.89.21.80/~emergin2/wp-content/uploads/2007/09/TakeMeToYourStove.JPG

En av världens bästa skämttecknare! :)

Playja
0

#81…Ja jag med!!!   *gammal kärring*  Skrattande

Gahella
0

Underbart enola…Skrattande

satori
0

#84 Den gillade jag!!!!!!! GUD så bra!!!

Kurina
0

Nu när det snart är jul och nyår, så skulle lite vintips kanske kunna passa?
Jag som är lite kunnig när det gäller vin, har några tips som jag tänkte dela med mig av.

Först och främst skiljer man mellan röda och vita viner.
Lättast skiljer man dessa båda vintyper från varandra om man skvalpar ut en skvätt på en vit bordduk. Det vin som lämnar en lila fläck efter sig, är ett rödvin. Riktiga kännare kan på bara smaken avgöra om vinet är vitt eller rött.

De vita vinerna smakar i regel ättika medan de röda smakar stämpelfärg. Man kan alltså genom att suga på en vanlig kontorsstämpel och sedan jämföra smaken med ett vin, konstatera om detta är rött eller inte.

Till fiskrätter, såsom fiskbullar och matjessill föredrar de flesta vitt
vin, medan man till kötträtter såsom falukorv och sylta bör ta ett rött
vin. Portvin är ett vin som man serverar i porten. Har man inte någon
port, kan man bjuda på det i trappuppgången eller i hissen.

När man serverar torra viner bör man se till att det inte är tvärdrag
eller att någon av gästerna råkar nysa, ty i sådana fall dammar vinet
omkring i lägenheten. När man serverar ett torrt vin är det därför
lämpligt att ha en dammsugare i beredskap.

Om man själv ska bära hem sina flaskor från systembolaget gör man klokt i att köpa ett lättvin, så man inte får för mycket att kånka på.

Till vilt bör man välja något vildvin, medan man till grillat och annat
vidbränt kött serverar brännvin. Renstek sköljer man ner med renat.

Saker som är svåra att säga när du druckit för mycket vin:

- Oöverträffat

- Innovativt

- Preliminärt

- Kvastskaft

Saker som är väldigt svåra att säga när du druckit för mycket vin:

- Västkustskt

- Konstitutionerad

- Substantiera

- Tillvägagångssätt

Saker som är i stort sett omöjliga att säga när du druckit alldeles för
mycket vin:

- Nej tack, inte mer vin för min del.

- Ledsen, du är inte riktigt min typ.

- Det är mot mina principer att följa med någon hem första kvällen.

Gahella
0

Haha…hejåhå…det där menyn var inte hämtat från de fina salongerna precis!

enola
0

http://www.norcalblogs.com/watts/images/polarization.gif

Kurina
0

#90 Näe… Jag rör mig inte i dom fiijna kretsarna precis. Tillåt mig le… Glad

Gahella
0

Men å andra sidan…vad finns inte bakom den fina ytan…Flört

Kurina
0

Jag behövde ett gott skratt så jag delar med mig.

Kurina
0

Jag lägger in en exempel på Aussiehumor för en Australienfarare på siten. Håll till godo ni andra ocskåGlad

You came to me….
As I lay on my bed, thinking about you, I feel this strong urge to grab you and squeeze you, because I can't forget last night.
You came to me unexpectedly during the balmy and calm night, and what happened in my  bed still leaves a tingling sensation in me.You appeared from nowhere and shamelessly without any reservations, you laid on my naked body…you sensed my indifference;
so, you applied your hungry mouth to me without any guilt or humiliation, and you drove me near crazy while you drained me.
Finally, I went to sleep.
Today when I woke up, you were gone, I searched for you but to
no avail.  Only the sheets bore witness to last night's events.
My body still bears faint marks of your enthusiastic ravishings, making it harder to forget you.
Tonight I will remain awake, waiting for  you,………
you friggin mosquito!

Gahella
0

Hehe…Kurina, du håller det glada humöret uppe hos oss..FlörtGlad

Kurina
0

Idenna gråa och rista årstid behövs någonting som drar upp smilbanden. Jag gör mitt bästa.Skrattande

Gahella
0

Ja det är bra Kurina! Här kommer mitt bidrag för att lysa upp i mörkret….Han e bara såå underbar!

Gahella
0

Och den här…åhhhh

Gahella
0

Hehe…

Gahella
0

Åhhhh…hon är såå söt! Glöm inte att klicka på bilden..

Kurina
0

Taaack Gahella! Söta hjärtevärmare. #99 Förvånad

Playja
0

HÄRLIG tråd detta!!!    

Kurina
0

Hysteriskt rolig. Måste hämta andan av allt skratt.

Hundens och kattens dagbok

Playja
0

#104… Ja jösses!!!  *torkar skratt tårar* det där va min typ av humor.

Kurina
0

Förlåt tjejer, men kanske finns det nåt man kan lära sig att inte göra Skrattande. Och killar, bli inte så skadeglada nu.

http://hytaipan.home.comcast.net/~hytaipan/media/women_drivers.html

satori
0

#106 Ja haha, den fick jag i min mail för ett tag sedan. Jag diggar kvinnan som skall tanka.

Kurina
0

#107 Den är ju så pinsam Skäms, he, he.

Kurina
0

Men den här är så rar Glad. Sista kommentaren kan man fundera över.Obestämd

Playja
0

#109.. Åhh vilken gullig "tubis" man blir ju helt rörd ju.

Tänkvärd är den ju oxå!  Flört

enola
0

#109 Ja, precis som den med katten och skatan, så sött :D

Gahella
0

Ja helt underbar! Ja ännu en gång är det djuren som visar vägen i sann kärlek utan begränsande tankar om sig själva eller varandra.

Playja
0

Tänkte oxå på katten å skatan när jag såg Kurinas "tubis"   Skrattande

Missade #106 innan!!!  *gapskrattar*  Vilken "höjdarrulle"

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.