fullmåne
imorgon är det fullmåne igen , bara så att ni vet det,
Ha jag var just i denna stund påväg att lägga in detsamma!
Jag vill ha kött! Huh vad jag är sugen på kött. Usch och fy då….typiskt man är vegetarian. Det är fullmånens fel! Får alltid så konstiga begär denna tid. Men om jag inte minns fel så har jag en gummikorv i garderoben. Jaja, det går över…det gör det alltid 

jag har känt mig upp i varv i flera dagar

*Storskrattar* Gummikorv i garderoben??? *WTF* 
Hahaha…satori,eller hur Playja…. men vad har du den till?!
WTF? - E det det förkortningen heter "Want To F*ck"
Säger ju att jag är sugen……på……kött……köttsligt sug alltså…..

Nä men allvarligt!!! Vi kan väl prata om allt vid det här laget! Mer privata saker har vi väl delat med oss av! 
Fast har bara suttit och tömt tårkanalerna med att vara nostalgisk och lyssna på vacker musik och känner för att ta upp mitt lyrikskrivande igen.
(Här går det undan i svängarna och jag har inte ens rotat i garderoben…än)

Jaha, nu vet vi vad du har i garderoben satori. Vi andra har spöken i garderoben men du har en gummikorv. 

Jag å mina förkortningar.. det är sonens fel *s* då vi smsat ganska ofta.. sorry jag glömmer av mig ibland!
What the f**k=WTF.. Tolkning i mitt inlägg.. "vad tusan" (lite "finare" uttryckt) för hur vanligt är det att ha en gummikorv i garderoben???? Du är för härlig satori!
*stor skrattar även i dag*

*suktar* 
#9 Jaså, du känner också av "det" i samband med fullmånen?
Skämt och cider, nu är det lugnt igen….det gick över under natten, brukar yla ikapp med vargarna i fullmånens sken, men har faktiskt känt mig oerhört harmonisk, glad, tillfreds och trygg den här månaden och måste erkänna att det är både ovant och förvirrande!
Hallelujaa..satori…prisa Herran…

Ordlista för tanterna som inte hänger med i svängarna 
cu = see you
icq = i seek you
ffs = for fuck's sake
wtf = what the fuck
lol = laughing out loud
omg = oh my god
omfg = oh my fucking god
rofl = rolling on the floor laughing
lmao = laughing my ass off
roflmao = rolling on the floor laughing my ass off
gtg = got to go
brb = be right back
afk = away from keyboard
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Månen håller mig vaken än, var precis ute och rökte och stirrade på det underbara klotet! Jag har lite dålig syn men tyckte mig endå se en ljusblå aura runt månen, någon som upplever detsamma?
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

jag stod någon minut och stirrade fascinerat på den vackra månen igår kväll medan jag väntade på spårvagnen till jobbet. jag hade kunnat stå kvar i säkert en halvtimme om det inte vore för att jag var tvungen att åka till jobbet, somsagt… men fin var den! hade lust att snacka med alla på spårvagnen och säga "glöm inte att titta på fullmånen nu!" men det blev liksom aldrig av.. :P

när jag vaknade i morse så kände jag mig helkonstig.kan det bero på fullmånen,,jag mår för det mesta jätte bra och är nästan aldrig sjuk..
Ja inatt somnade inte jag förrän kl.05 på morgonen. Det har varit jättestarka månenergier hela dagen här. Härifrån synns den inte för det är alldeles för molnigt. De sas tydligen på TV nånstans att månen var ovanligt stor. Är den större, eller har den kommit närmare vårt fält??

ibland sägs det att svenskarna mår så dåligt trots att vi har det så bra,kan det bero på att månen påverkar oss extra mycket….
Tror inte vi mår sämre än andra folkslag, vi kanske bara hanterar det olika?
Eller att vi har nåtts av de kosmiska energierna tidigare än andra…för Ljuset ska ju komma från norr..Så det som vi har mött i oss själva under en längre tid, ska även andra möta i sig själva Jorden över..

kan det va fullmåne flera dagar , för nu är det en stor grann måne här ute på himlen