Vad tycker övriga världen?
Ett försök att höra oss som inte leveri USA?

Obama leder stort! I Sverige är det 5 627 personer som har röstat.
I Finland är det 20 300 som har röstat ?!!
Den här var kul, har skickat den vidare
McCain ligger inte så bra till nånstans, förutom något ställe som tillhört Jugoslavien. Men det är väl för att de har något "fuffens" ihop, tror jag.
Nä men oj! Är det nytt val i USA?
Skämt och cider jag är inte alls insatt i det där. Med tanke på vad de flesta andra presidenter varit med i för sammanslutningar och sysslat med så vet de 17 va man skall tro och tänka här. Så vad säger NI? E det nåt att ha den här gången? Är valresultatet demokratiskt eller redan uppgjort? Kommer Obama ha något VETTIGT att tillföra världen när han vinner? För det gör han väl? Kul att han är svart tycker jag. Eller kul och kul och svart och svart, annorlunda vore väl mer korrekt. Hoppas det kan bryta åtminstone några fler fördomar om inte annat.

Själv tror jag mer på Obama än McCain, mest för att jag tror att illuminati inte vill ha in någon "mörk" i sina kretsar och att McCain redan är en chackpjäs styrd av illuminati. Tror att det endå kommer bli McCain som tar hem segern med hjälp av en del fuffens, som resten av presidenterna.
Det här med att en mörkhyad tagit sig så långt när ingen annan lyckats är också säkert en genomplanerad strategi för att ta bort fokuset från att allt redan är riggat från början. Skulle Obama bli president skulle jag bli mäkta förvånad!
Kul sida iaf, Obama leder ju ruskigt mycket men hur det slutar får vi se!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Ja, det är faktiskt rätt spännande….lika spännande som min huvudvärk.
Men OM nu Obama vinner ja, då får vi konspiratörer verkligen en tankeställare, fast då är det väl nåt fuffens med det med såklart
En baktanke eller nåt annat båg, och de säger typ haha trodde ni han var svart, han extraknäcker ju bara som skorstensfejare.
Men jag skulle tycka det vore kalas med en mörkhyad som president!!!

Tja, visst har vi lärt oss att misstro överheten…
Men OM han nu blir vald, och OM han gör som han lovat…då tänker jag i alla fall skriva under på att han verkligen är en produkt av ljuskrafterna och tagit till sig de lärdomar som vi så längtar efter att se ibland världens styrande.
Och hur var det nu igen…vi slulle väl hjälpas åt med att bana väg för ljuset. Eller…
#7 Exakt! Bana väg för ljuset. Det är snart 13 december och Lucia var faktiskt inte blek och blond
*slänger in en liten metafor för att påvisa min starka mystiska sexighet* 

#8 Vad du är härlig, Satori! 
Vet du, jag tror all den här spralligheten vi visar nu är för att all den där tungheten börjar släppa lite, balans-/motpolseffekt. Det blev ju lite 'down' så att säga när allt körde ihop sig med all negativitet kring 'det som inte hände'. :-)
Nu känns det lite som att man börjar kravla upp ur diket och snart är vi på banan igen! Yey!!
Ja spralla på du satori! Vi behöver som sagt lite sprallighet just nu! Jag vet inte vad jag ska tro på
Det sägs ju att de spelar i samma liga, men att McCain får spela mer den konservativa bakåtsträvaren, och att Obama spelar det "nya hoppet" i detta luriga spel.

Det är möjligt att de håller på med ett spel. Och jag hade trott mer på det om Obama inte varit färgad.

Även om Obama har stor chans att bli nästa presiden och den första färgade och om han inte spelar det sk spelet finns ju risken att han inte är så poppis hos dom som styr bakom kulisserna. Min affroamerikanske vän är rädd för att det kan gå lika illa för honom som för M L King. Förhoppningsvis har världen ändrat till det bättre sen dess.
Var det här i forumet jag läste om att Kennedy hade satt sig på tvären och inte ville spela "spelet"? Se hur det gick med honom.
(OT. Ville bara uppmärksamma klockslaget i rutan ovan, Ruta 11, kl 11:11
)

Jo, den risken finns ju såklart med. Extremister av alla de slag har ju en lite vinklad bild av verkligheten. Men om man ser det ur ett större perspektiv så är det väl så att 'vi' måste försöka igen. När King sköts var ju folket lite mer omedvetna om maktspel och sånt som skedde bakom kulisserna. Hur skulle en sån handling tas av folket idag, tror ni? Finns det någon som skulle tro på att det var en olyckshändelse?
Det smartaste Obama skulle göra är väl att ha någon på vice-platsen som extremisterna ännu mindre vill ha vid rodret… He-he…

Tänk vad spännande att vara med nu då världen skriver historia! För han blev ju vald, Obama! Hoppas nu att han inte behöver ha allt för stor 'motvind' så att han orkar med allt det nya som ligger i tiden.

Det blev som jag önskade. Hoppas han får det stöd han kommer att behöva och att folket i amerika hjälps åt att skapa landet till det bättre. En president kan inte göra det ensam.
Jag känner mig lättad iaf.