Trevlig helg!

Inte för jag firar just halloween men gillar att tända ljus och så i mörkret! Som sagt… ville bara önska er alla en trevlig helg!

Åhh va fint du har gjort Playja! Helt underbara bilder! Den här måste ju låsas upp och ses av andra också, juh
Nä jag firar inte heller det, men tänder väldigt mycket ljus nu, det gör såå mycket!
Hahahaahaa…ja då var det problemet löst! Halloween ska inte ligga under vetenskap tydligen…..
Ha en skön fredag vännen!

Fattar inte det för jag la det under övrigt! Ja herregud va kul det blir när allt inte funkar som det de ska *spännande* *ha haha* detta inlägg får väl kanske låsas sen när det är to late att visas. *gapskratt*

(Vi hade lite strul med inlägg innan men nu funkar det) där av våra lustiga inlägg
*ha ha ha*

Ghost Rider ( Johnny Cash )
Hela filmen G R<----- tryck här!
Klicka i högra fältet "spela upp alla videoklipp"
Tack Playja!
Var häxa med wiccainriktning innan för MÅNGA år sedan och då "firade" jag Halloween eller Samhain som det egentligen heter riktigt ingående. Men nu blir det inget avancerat, tänder några ljus i fönstret för de kära som lämnat jordelivet och ägnar de en extra tanke. Det sägs att slöjan mellan vår värld och andra världar är som tunnast just under dessa dagar, så vi får väl se om det dyker upp nåt lik i garderoben eller nån tomte på loftet

Önskar såklart även jag er alla en riktigt fin och kärleksfull helg!!!
Det här är helt sjukt! Hela den här dagen har varit så full av underligheter i synkronistisk form som visar vägen fram för mig så jag snart går i upplösning av alla (underbara) känslor. Men måste berätta vad som just hände, eller vad jag upptäckte rättare sagt.
Just som jag suttit här och skrivit i förra inlägget om att slöjan mellan världarna är tunnare så tänker jag på min far som gick bort i fjol. Har en mapp med foton och dylikt från hans dator i min dator som jag i princip inte rört eller tittat i. Min far bodde om jag inte minns fel hela 9 månader på ett hem där han fick palliativ vård för sin cancer. Han var mycket tacksam över hur snäll personalen var och allt de gjorde för honom så han skrev dem ett handskrivet brev i prosaform. Sedan bad han mig scanna in brevet, göra en fin ram i photoshop, skriva ut det och köpa en glasram. Därefter överlämnade han själv tavlan till personalen. De blev väldigt glada och hängde upp den på väggen i matsalen.
Hittade just den inscannade bilden och blev alldeles skakig när jag ser vad det står högst upp i höger hörn - 2007-08-21
Minns inte exakt när min pappa skrev det här brevet men det var månader innan han dog i alla fall MEN datumet stämmer inte, datumet som står överst är hans dödsdatum!!! Hur kan vi ens ha undgått att se det? Betyder det här att han medvetet eller undermedvetet redan långt innan visste när han skulle dö???? Så där hade tavlan hängt med hans dödsdatum inskrivet utan att någon ens märkt att han skrivit "fel".
Saknar min älskade far, min alldeles egna idol och största guru så vansinnigt mycket! Men den här upptäckten gjorde mig så glad och extra rörd just ikväll då jag ser det som pricken över "i" och även om andra inte kanske förstår så är det för just mig en storslagen synkronistisk händelse!!! Åhhh!!!! Blandade känslor såklart men jag blir så lycksalig trots allt att jag bara vill sträcka ut min hand till hela världen och ROPA ut Jag älskar er allihop!

Ja, det blir kyrkogården imorgon. Det blir fler och fler att hälsa på vart efter som åren går…

Jag firar Allhelgonahelg….inte det amerikaniserade halloween, så det så! 
#10 Attans oxå, jag som trodde jag var den hottaste strippan här 
Eh hm…konkurrensen hårdnar tydligen!
Haha…ibland…speciellt på morgonen undrar man om den här nattliga aktiviteten verkligen är hälsosam, dags att skutta i säng alltså!
Rysliga drömmar på er allihop!
Hahaa…rysliga drömmar tillbaka!

Satori det var verkligen en underlig händelse, och vist kan vi veta när vi dör. Vissa lamor kan t.o.m dö på begäran eftersom dom har tränat sig mentalt för det. Läste i tibetanernas livs och dödsbok att en lama bad sina nära att inte röra han på 2 veckor efter han hade dött, när dem sen virade upp han ur skynket så hittade dom bara håret och naglarna. Kommer inte ihåg vad detta kallades men det var nånting med ljus eller regnbåge, han hade iaf morphat sig själv till ljus. :)
Hoppas ni alla får en ruskig halloween, nej jag menar busig, nej mysig! :D Det kom två stycker tjejer igår hem till oss och ville ha godis, men vi hade bara en liten kola bit, men sen kom flickvännen på att jag just hade bakat en rulltårta så dem fick en bit var av den. :D
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
#13 Aha, det har jag aldrig hört om! 
Här har vi just varit på spökfik med varm choklad och grädde, häxbrygd, godis och spindlar. Sen var det spöksagoläsning i ett bakre rum som var mer som en bergshåla med stearinljustända kandelabrar. Sedan var det utomhus spökpromenad med bl a en häxa som kokade häxbrygd så det rök över hela stället och spöken som hängde i träden. Jättemysigt faktiskt. Först ville hon (min dotter) inte gå dit men sen tyckte hon att det läskigaste av allt var ett kråkhuvud *skratt*. I den här familjen är vi inte rädda för spöken, vi är så vana