Tunguska.
Científicos rusos afirman que el meteorito de Tunguska fue un OVNI El meteorito causó una explosión equivalente a 500 bombas atómicas Imagen de simulación
Ryska forskare påstår att meteoren från Tunguska var en ovni. Explotionen var som 500 atombomber. Bilden är simulerad.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Coolt! Har aldrig hört talas om det. Gubben min rabblade upp både datum och annan fakta när jag frågade honom. :-)
Synd att det ligger så avsides, det skulle vara kul med lite modernare forskning där.

Det tog 20 år innan en expedition av forskare tog sig dit, så det är rätt avlägset! Ja man kan ju fundera på vad det är som hänt, och tur att det inte hände på nått tätbefolkat område!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Jo, något var det som hände där borta i Tunguska.
Man har konstaterat att det var en luftexplosion och att träden föll milslvitt som plocke-pinn, utom just vid noll-punketen, där stod träden kvar. Den skogsdungen brukar man kalla för "telegrafskogen".
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
såg ett tv-program för inte så länge sedan. Där ansåg man det bevisat att det inte var något ufo, utan en meteorit och angav också skälen för det. Att det inte finns någon krater betyder inget i det fallet, för den exploderade just ovanför jordytan. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket mer just nu…..
Intressant hur som helst, vilken typ av utomjordisk "besökare" det än var….
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Såg ocksdå det där TV programmet men minns ej heller vad det hette.
I samma artikel står det att en forskare vid namn Labvin hade hittat två stänger av en okänd metall intill byn Vanavara som ligger 65 kilometer ifrån explotionen.
Man vet inte vad man ska tro.
Labvin mostró dos barras supuestamente hechas de un metal desconocido que él habría hallado durante una expedición anterior cerca del poblado de Vanavara, a 65 kilómetros del cual se produjo la explosión.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag har läst att det ev skulle kunna vara ett minimalt svart hål som orsakade explosionen