Oktava
Har en undran? För åtta år sedan,gjorde jag en regration.Men kände regrations terapeut.Under sista delen fick jag fram om Oktava,jag trodde inte så mkt på det hela.Trodde också första att jag blandat i hop det lite.Det finns något som heter Oktav inom musiken. Hur som helst glömde jag bort det helt,tills jag fick en bok i min hand,där nämner man planeten Oktava.Vilket blev en lite chock. Är det någon här inne som hört el kan något mer om Oktava.
Mvh Åsa
P.s.Är ny här inne,kanske det finns en tråd om Oktava redan..
Nej den har inte jag hört talas om, kanske någon annan här vet bättre än jag. Får du veta något på annat håll, får du gärna komma och berätta.
Hejsan Gahella!
Jag pratade just med en vän. Han sa att Oktava enligt bokens karta skulle ligga i närheten av Plejaderna,planets stl "ser" ut att på minna om plutos stl om inte ännu mindre.Vet inte om det sa dig något.
Jag har gått kurs i VHT ( vit tids healing) där healingen utgåt från utmojordingar eller rättare sagt energirna.Vet inte om du blev något klokare av detta.
Mvh molly
P.s Tyvärr hade han heller inte boken kvar.Men han hade ritat av "kartan" som fanns med i boken…
Det var kul att veta, och roligt att du kom ihåg att svara
Tack ska du ha!