Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettenergier
Läst 2292 ggr
siberlina
0

fullmåne

på tisdag  är det fullmåne   igen   och det   känns  som jag redan   har börjat känna av den , kan det va  så…

Ewerhof
0

Jag har kännt det samma. Och jag märker på omgivningen, som är ovanligt lättstött och allmänt 'taggig' att fullmånen troligen redan känns av. Märkligt.

siberlina
0

jag upplever att   mina  arbetskamrater   är uppe  i varv

[MargaretaA]
0

jag har skrivit lite om fullmånen på astrologisajten där man kan få lite info om vad som är på G. Särskilt för Vädurar och Vågar.

jag vet inte om det är tillåtet att länka till andra sajter härifrån så jag överlåter på folk med behörighet att ta bort det här om det inte är okej.

men jag har fakiskt länkat hit så jag hoppas det går bra?

en trevlig helg till er alla

Maggan

siberlina
0

maggan  det är  nog  inget  problem , det är  kul  om  man kan  få  lite olika    tips

Gahella
0

Tack för tipset Margareta, för jag är nämligen vågFlört

siberlina
0

snart    är det   dags  igen

solblomman47
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit ireterad i flera dagar och i natt har jag inte sovit anledningen är troligtvis denna måne.

Playja
0

Till Siberlna

Kan detta vara vad du mena? *ler*

Gahella
0

Javisst ja, det är ju fullmåne, det har varit mycket nuFlört

Vilken fin du hittade Playja, nu kan jag byta ut min tråkiga!

Playja
0

Jösses vilken fullmåne vi har  Förvånad Den är gudomligt vacker!  Skrattande Å alla stjärnor glittrar på himlavalvet. Ja.. det är magiskt!!!!!

Ewerhof
0

Ha-ha! Jag råkade läsa de sista inläggen nerifrån och upp: Gahella tackade plötsligt för en vacker måne, som Playa hittat, och hon skulle byta ut sin! SkrattandeTungan ute

Playja
0

*ha ha ha* så kan det gå Ewerhof…men vem e Playa? *spelar dum* skämtar! FlörtSkrattande

Gahella
0

Hahahaahahahahahaha gud va roligt det blev Ewerhof!

satori
0

Ja det var värst vad månen var intensiv den här gången! Det är morgon och ljust ute men månen är på himlen och alldeles full och vit.

Gahella
0

Det var speciellt satori! Ser ingen själv just nu.

Magi-cat
0

ja den var helt fantastisk, Månen!! Allt lystes upp av den, som silver….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

enola
0

Ja jag märkte också av det underligt starka skenet av månen, men tycker även att solen nu är mycket intensivare än förut och månen speglar ju bara ljuset så det vore ju inte så konstigt… :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

siberlina
0

den va    fin .men  nu känner jag  mig  lite lungnare

Gahella
0

Vet inte om det beror på månen, men det har varit jättestarka energier hos mig idag. Någon annan?

satori
0

#19 Nix, nu har det börjat lugna ner sig - tackolov!!!!

Ewerhof
0

#19 Jag vet inte ärligt talat. Har blivit totald förkyld…igen, så jag märker inget utom 'tuddet' i skallen och halsen.