Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: humor
Läst 1641 ggr
Kurina
0

Vilken färg är du

Ewerhof
0

Det här färgvalet antyder att du har ett djupt, intensivt känsloliv
och att du har behov av att uttrycka dina känslor och värderingar.
Kanske bör du för din egen skull fundera över hur du sätter gränser i ditt liv.
Låt innerligheten i den rödvioletta färgen fylla dig och
upplev att gudomlig kärleksenergi flödar ut ur ditt hjärtas djup
och strålar ut för att förenas med världen

Vid längre visualisering, mer än fem minuter, eller vid healing,
bör du avsluta med att helt kort föreställa dig färgen här nedanför.

Kurina
0

Jag valde också den färgen men jag tycker om den här också, svårt att välja.

Det här färgvalet antyder att du söker något extra och att du anser att livet bör ha en ton av skönhet och andlighet Låt lavendelfärgen genomlysa dig med lättheten från devornas sfär och låt deras sagolika skönhet färga din värld utan att du förlorar kontakten med den praktiska, konkreta verkligheten

Vid längre visualisering, mer än fem minuter, eller vid healing, bör du avsluta med att helt kort föreställa dig färgen här nedanför.

Gahella
0

Just nu är det den här färgen som tilltalar mig mest!

Det här färgvalet antyder att du söker något utöver det vanliga och att du har behov att fördjupa dig och stilla din själ Låt den violetta färgen omsluta dig och genomströmma hela ditt väsen låt den göra dig medveten om ditt eget Högre Jags energier och det insiktsfulla medvetandeplan som du där existerar på.

solblomman47
0

Det är konstigt men jag gillar också violetta färger sen i våras har t.om. skaffat glasögon i violett.Samt en massa tröjor och smycken.

BigBear
0

Det här färgvalet antyder att du har ganska höga ideal  samt behov av integritet och viss ensamhet  Låt den blå färgen hjälpa dig skapa stillhet och ro för kropp och själ. Om du är stressad och överaktiv kan den ge dig en välbehövlig inre vila. Låt natthimlen omfamna dig, haven svalka dig och seraferna sjunga dig till själslig ro.

Vid längre visualisering, mer än fem minuter, eller vid healing, bör du avsluta med att helt kort föreställa dig färgen här nedanför.

Gahella
0

Det är som Regnbågens vackra färger när man bläddrar här. The Rainbow warriors visar färgFlört