Kosmiska träffen på Ramsberg
Kände att jag ville berätta lite om helgen då vi var där
Jag och min kompis kom dit redan på fredagen för att landa lite. Blev väldigt berörd när jag kom dit, då jag var där för c:a 17 år sedan på frigörande andning med Kristina Wennergren. Detta blev stora startskottet för mig då jag fick träffa så många av min egen sort, och fick ta del av andras liknande upplevelser. Jane Lyzell med maken tog emot oss jättefint, och de 10-tal från Ashtar Command som redan var där.
Kvällen gick åt till trevlig samvaro och gott kvällsfika. På natten, vi hade fått rum nr. 13 pling sa det inom mig, och mycket riktigt, fick jag en salig blandning av besök, det var både från Kosmos, naturriket och astrala Andar som hälsade på. En mycket speciell blandning hahaaa. Och sov sedan mycket gott!
Dagarna gick med mysiga promenader, väldigt god mat, mycket prat och flera meditationer.
Den meditationen jag vill berätta om var mycket speciell för min del. Det kom ett danskt par plus en norsk tjej som jobbade med både plejaderna och akturianerna. Och det var stort! De gjorde en stor förberedelse av det hela och det var mycket viktigt att göra som han sa. Vi skulle be om beskydd och sitta som i en ljuskorridor uppåt, när han räknat till 3 skulle vi flytta fokus precis ovanför huvudet. Milde tid, jag är van med mycket starka energier sedan många år tillbaka, men detta tog nästan andan ur mig, blev t.om lite rädd för den kraften och började få stickningar i hela kroppen. Men jag tog mig samman och kopplade upp mig till mitt högre jag. Jag åker upp i Ljuskorridoren, och stannar till vid en avsats t.v om mig. Och döm om min förvåning, där stod ett skepp och en liten grön varelse som välkomnade mig i mitt hjärta. Detta är första gången i mitt liv jag sett de gröna och att det fanns såna som är det! Sedan åkte jag upp ett stycke till, och kom upp till kanten av kanalen, där öppnar sig Kosmos (jag börjar gråta nu, blir så berörd) Jag ser planeter och skepp, och någon säger Välkommen Solens barn, You are the galactic people! När det var dags att komma tillbaka, var det jättesvårt för mig att göra och när jag landat någorlunda började jag att storgråta och kunde inte sluta. Fick så fint stöd från gruppen och en polsk tjej som under dessa dagar gett gratisbehandlingar, tar mig i handen och in i ett rum och ger mig en fantastisk behandling som gjorde mycket ont känslomässigt. Det handlade mycket om mitt självvärde att jag inte känner mig värdig. Jag grät och jag skrek, jag var så ledsen och det gjorde så ont! Jag slutar nu och återkommer med resten, det här blev väldigt känslosamt att berätta om, då jag också känner deras starka närvaro just nu.

Oj, vad ger man för respons på det här?! Grattis och fy så jobbigt…
Hoppas du kan jorda dig ordentligt nu och börja smälta och sortera dina upplevelser. *kram*

Börjar nästan själv gråta här! Tack för du delar med dig och du ta det i din takt, vet hur det känns! Vad fint och underbart det låter med dessa upplevelser ändå!
Får jag fråga på vilket sätt du menar att du känner deras närvaro nu? Behöver inte svara om du inte vill, jag känner också en himla massa just nu som jag har svårt att hantera.
Kramar om!!!!
Tack fina vänner för er fina respons och stödet ni gav! Ja det blev väldigt känslosamt, deras energi kom rätt in i mtt hjärta och bilderna och känslan jag hade då, kom så starkt och klart. Blev helt slut efter detta, och avvaktar lite till nästa berättelse. Glömde säga att detta var en koppling till den 5:e dim. så det var väl inte så konstigt att det blev så starkt!
Försöker förmedla bilder därifrån, men det går ju inte
Varför??
Det var ett härligt gäng som var här - så mycket kärlek!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ja visst var det Jane! Och det var härligt att åter få möta dig också "gamla" vän. Stor kram från mig!
Om jag nu har gjort rätt, så kommer bilderna från träffen här. Kunde inte kopiera från mina av någon outgrundlig anledning.
http://www.ashtarcommand.net/index.php/photo/photo/slideshow?albumId=1985014%3AAlbum%3A116071
Vilka härliga sommarbilder Tack!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"