Ny värd
Hej alla vänner!
Jag har efter en lång tids grunnande bestämt mig för att lämna över platsen som värd för UJ eftersom jag känner att jag inte har den glöd och inspiration för forumet längre som jag anser en värd ska ha. Dessutom kommer jag börja jobba efter sommaren och därmed ha mindre tid till forumet.
Mina kära Medarbetare, Gahella och Playja trivs bra i medarbetar-rollen, och har därför tackat ner till värd-erbjudandet.
Jag tycker därför det är bättre att lämna över det till någon som:
- känner sig inspirerad att driva sajten vidare
- har stort intresse/kunskap om ämnet
- kan hantera ev. konflikter på ett konstruktivt sätt
- kan och vill hålla de regler som gäller för iFokus generellt
- kan föregå med gott exempel
Känner du dig manad att anta utmaningen? Hör av dig till mig! 

Puttar upp om någon missat =)

Hej alla! Som några säkert märkt har jag inte varit så närvarande på sista tiden. Nytt jobb och en resa ovanpå det, plus andra saker som tar upp den tid som jag förr haft till forumet, så har det blivit att jag inte varit så aktiv.
Hittills är det ingen som anmält något intresse till värdplatsen, så jag fortsätter att fylla den platsen sålänge, så gott jag kan.
Är det någon som är intresserad och känner sig manad att ta över, så hör gärna av er till mig.

Jag skulle kunna tänka mig att ta över din "börda"
. Har vart medlem här ett tag och har intresset för ämnet, har även tid att lägga ner. Har tidigare haft liknande possition på ett forum, vill inte säga vilket men det är ett av dem största i Sverige så jag har erfarenheten inne.
Om inte någon annan mycket hellre vill ha platsen (men det verkar ju det inte vara) eller om nån inte har nått emot att jag är värd så gör jag det gärna! 
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Det tycker jag är en strålande idé enola!
Pma pson du! På onsdag är hon här igen!
Va kul Enola!
Och Playja och jag finns vid din sida

Jag har redan skickat iväg ett pm till henne, men ville visa att mina planer för er här också. Vi får se hur det blir på onsdag då! Godnatt på er nattugglor! 

Va bra! *ler stort*
Godnatt själv "ugglan" 

Ska ni redan lägga er..! Nattinatti allihopa!

#8.. Redan?! Du e rolig du!
*kramar om å hoppar isäng*

Enola låter som ett bra val, tycker jag. :)

Enola är ett gott val…men vi VILL ha kvar våran PSON!!!!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Så! Nu är det snart fixat och jag tar över efter pson som eran värd. Jag hoppas att jag kan stå er väl till tjänst om det är nått ni undrar över eller om ni behöver hjälp med något. Kommer inte göra några förändringar utan tycker att det fungerar bra som det är nu och det tycker ni nog också. :)

Jaha ja, så snabbt var det ordnat! :)
Och självklart kommer inte Pson att kunna hålla sig härifrån! He-he! (Vilket gör mig väldigt glad.)

Åh nu börjar det närma sig, maktbytet lär väl bli klart i veckan om inte snarare. :)

#15 " När det är rätt, går det lätt" har någon klok person härinne sagt.
Jag tror man ska lämna över när man står på topp, så folk minns en med ett leende på läpparna och fortfarande har lust att snacka med en…
#16 Haha..maktbytet..det låter något!
Men vem är det som bjuder på tårtan? Är det nytillträdda chefen, eller är det medlemmarna? Eller vi kanske ska glufsa i oss två tårtor?

Ja Pson, jag sitter här och ler och blir jätteglad att höra från dig äntligen!
Ja här ska firas
Vi får skicka smileystårtor till varandra!

Så var det klart!
Jag bjuder er alla på mariotårta! 

Tack!!
*tar en bit* och
som ny värd på Uj enola! *ler*

pson!!!
för din tid som värd på Uj och allt jobb du lagt ned på denna sajt. Du har gjort ett kanonjobb och jag är hedrad som fått vara din "medis" en tid!
Du är en underbar person och den bästa av värdar!! Ett lass med blommor till dig!!!!

Instämmer med föregående talare, önskar dig lycka till med vad du än må ta dig för och behöver du referenser nån gång så är vi många att att ställa upp!! 

Maaario-tårta!! * sagt med en lätt Nintendo-italiensk accent*
Jag utgår från att du gjort den helt själv Enola! * blink blink* Tackar!
Playja och satori! Tack så mycket för era rosande ord! Det är ju snart 1-års jubileum för UJ, som startades någon gång under november förra året. Det har varit en rolig tid, och jag har fått chansen att lära känna många av er här inne, och det är jag väldigt glad för.
Jag tycker det är roligt och stimulerande att prova på nya saker, och verkligen gå in för det, till 100%. UJ var ett sådant projekt, men min vana trogen, så kommer jag förr eller senare till en punkt när jag känner att "nu kan jag det här" och vill gå vidare.
I somras kände jag på mig, att det snart var dags för mig att gå vidare. Min intuition sa mig att jag skulle jobba till hösten, men rent intellektuellt hade jag inte en aning om vad jag skulle syssla med. Och är det något jag har lärt mig att lita på , så är det intuitionen. Därför gick jag ut med mitt avsked som värd.
Förra året när jag slutade mitt dåvarande jobb, var jag utsliten både fysiskt och psykiskt. Då gjorde jag en deal med mig själv, att aldrig mer göra något som går emot mig själv och vem jag är.
Jag gick ut med en beställning till Universum och sa att jag vill ha ett jobb där jag får vara kreativ, hjälpa människor, samtidigt som det skulle vara ett självständigt och utvecklande arbete. Jag vill jobba för att leva, och inte tvärtom.
I slutet på augusti gick min beställning igenom. Jag har fått ett jobb inom Panduro Hobby som dekoratör och butiksäljare och nu är varje arbetsdag givande och jag är i mitt esse.
Jag skänker en stor tacksamhetstanke till Universum som har manifisterat min önskan och vill samtidigt inspirera alla er andra att alltid tro på det bästa och önska er det bästa för ni förtjänar inget annat än det bästa.
Jag önskar dig enola stort lycka till med sajten, och jag är tacksam att det var just du som var menad som ny värd.
Med Ljus & Kärlek
Linda