Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettanslagstavlan
Läst 2016 ggr
spindelfot
0

Länksamlingar

De flesta trådarna här hänvosar till olika sidor på internet. Sidor som kanske är välbekanta för er - men inte för mig som inte forskat i detta förut.

Jag tänkte att ni kanske kunde posta olika länkar till huvudsidor här och förklara lite kort vad det är för en sida, så att någon som jag lätt kan hitta och läsa på :) och kanske kan ni även tipsa varandra om olika sidor - ni har väl inte läst allt spännande på internet;)?

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Gahella
0

Puh…om jag förstått dig rätt, skulle det va ett jobb…! Alla tycker inte allt är lika intressant heller.

Mitt tips till dig, är att du går upp på sökrutan uppe till vänster. Skriv in ett sökord på sådant du undrar över, så kanske det finns här någonstans. Där finns egna erfarenheter vi delat här, och resten är länkar vi hänvisar till. Om det är något särskilt du undrar över som inte verkar finnas, är du välkommen att fråga, det finns alltid någon som svararGlad

Playja
0

Hej spindelfot (härligt nick *gillar*)! Välkommen hit in till Uj!  Glad

Jag är inte riktigt säker på hur du menar? m.gif Think image by I_Joker men inbillar mig att det kanske är som i tråden Ashtar-flottan ska visa sig

där Gahella nämner "inne på Ashtar"? eller? Glad

Fick mig iaf en tankeställare om att vi här inne kanske ska skriva ut hela namnet på vad vi menar när vi nämner olika sidor på nätet så dom som tittar in på Uj lättare kan googla.

En tanke bara … är själv hopplös på att inte göra så!  Flört

Förutom Gahellas fina tips så finns mycket som pratas om härinne ibland "länkar" uppe till vänster i svarta listen (vit text) under sajtnamnet.)

Annars så säger jag som Gahella… fråga på bara om du/ni alla undrar över något.

EmoticonHaveA-1.gif image by tarmanthe

Gahella
0

Ahhh va det så du menade, spindelfot! Ja, jag var lite osäker på vad du menade. Det jag hänvisade till var från Ashtar Command, ett internationellt nätverk för andligt intresserade.Tack Playja för ditt klargörande!Kyss

spindelfot
0

Ja, kanske var det lite det jag tänkte.. och ni har ju redan en länksamling såg jag nu 'blind i huvudet'

Men när jag gått igenom trådarna härinne har det varit länkar hit och dit, videos osv, till ganska många olika sidor som jag gärna skulle vilja titta in en och en, via huvudingången så att säga, istället för via enstaka videoklipp här och där, för en oinsatt så blir det lite trassligt.

Så kan ni ju tipsa varandra om olika sidor här också, nån som ni nyss snubblat på och vill visa upp.. själv har jag just nu ingenting men det lär väl komma något.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

enola
0

Här är en länk till urantia boken, en hel del läsning! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!