Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 2086 ggr
Gahella
0

Upprop!

EU vill förbjuda all alternativmedicin!!! Samt förbjuda antroposofisk odlig och medicin! Även kosttillskott. Här pågår en namninsamling!

http://www.eliant.eu/new/lang/en/

nera
0

Nämen va F * N……Vad i hela hellskotta..har de inget annat att ha för sig eller… Fundersam Hörde min homeopat talade om det här för länge sedan, men jag trodde inte att det skulle bli verklighet heller…

Fattar de inte att folk kommer ju att hålla på med det här ändå , fast i smyg i såfall..Helt otroligt ..

enola
0

Läste detta tidigare, vad är anledningen? Någon som vet?

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Solar
0

Ja dette vil vi inte finde os i -

gör oprör -

Andina
0

"2 Makt och ekonomi - politik..
Rädslan är väl att den alternativa medicinen får för stor genomslagskraft och har verkan - då slås ju den traditionella medicinen ut. Den medicinska industrin är Gigantisk! Tänk om den rasar…

Jag är dock övertygad om, att på sikt (lång sikt…) så kommer den traditionella och alternativa medicinen (d v s energi-medicinen och ört-medicinen) att samarbeta. Det kan, enligt mig, inte bli något annat…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

enola
0

#4 Jo det är klart jag förstår motivet bakom det, men dom kommer ju inte säga att dom vill tjäna pengar på detta, dom kommer ju ljuga och skylla på nått annat.

Fan dom måste ju fatta att människor kommer reagera på detta, det är ju inte som att dom förbjuder rökning. Nu är det naturens mediciner, det har ju iofs redan gått för långt när dem gjort shamaniska växter som svampar, peyote och cannabis osv. olagligt. Nä fan va sur jag blir! Skrikandes

Nästan värre än fra lagen, ligger i top 3 iaf!

Gahella
0

Kan tala om att det är ett massivt uppvaknande bland folk. Jag är med och bloggar och där är rena rebellaktiviteten just nu. Det handlar om FRA, alternativmedicin, CIA som styr facebook, nedmonteringen av sjukvårdsförsäkringen, och hur media är knäpptysta om detta!!. Nu kommer allt fram som varit dolt under många år, Skuggregimens alla finter, och avskyvärda brott mot mänskligheten, men även hemliga uforapporter!! Vi skickar länkar med David Icke, och jag är med för fullt. Nu är Ljuset på för fullt, och fördämningarna har nu brustit, halelulja!

Solar
0

Ja FRA lagen er uppe i EU nu - flera danska ministre protesterer mot FRA lagen bl.a. justitsministeren här fordi avlytningen går ut over Sveriges gränser -

ja Rusland prosterer också - he he det kan man kanske bätre forstå eller hur ?

kram

Solar

nera
0

# 6 Ja det är underbart att man kan gå med och protestera..Det finns ju så jäkla mycket skit som döljs bakom kulisserna i samhället så det är inte klokt. Så protestera mera!! Skrikandes

Gahella
0

Ja internet har blivit ett underbart verktyg i "kampen", hehe. Det är såååå härligt att höra hur många människor bryr sig idag. OCH är öppna för nya tankar!Glad

enola
0

Känns inte som protester är nog, jag är en fredlig själ men lite revolution borde sätta lite eld i baken på politikerna! Skrattande

nera
0

Ja, vi sköper så mycket onödigt som de tutar i oss politikerna så det är inte klokt.

Håller med dig enola. Jag vill inte heller bråka, men man måste få protestera när motiven inte är  positiva Fundersam Allt handlar om pengar. Inte om människors väl och ve. De i regeringen klagar att folk är sjukskrivna, och ingen ska få vara det. Men att få hjälp av det alternativa , som många ggr gör människor bättre när inte den ordinära sjukvården kan , , ( jag är själv ett levande bevis på det ) nä det går inte! Då blir det konkurens, så de inte får in sina pengar på alla mediciner som fok måste äta. Ingen får vara sjukskriven, och ingen får bli frisk…

Var är logiken i det hela…De talar ju emot sig själva hela tiden. Just för att precis ALLT handlar om pengar pengar pengar..bläääää!! Räcka ut tungan

Gahella
0

Fick just veta att det är 500.000 som skrivit på nu. Skicka gärna länken till vänner och bekanta. Vi måste ju visa vad vi vill och vad vi tycker om läkemedelsmonopol-maffian!Ledsen

Solar
0

Jag läste att 6 borgerlige politikere från den svenske riksdag som voterede for FRA lagen nu vil göra et nyt forslag så dom tilsammen med venstresiden kan få fletal for en ny mere moderat lag -

Gahella
0

Ja de börjar väl få kalla fötter, när de kanske inser att även deras post och samtal blir avlyssnade! Samtliga nordiska länder har varnat Sverige för det här, då även de blir avlyssnade. Telia-Sonera har dragit tillbaka sin server från Sverige, tror även Norge har gjort det i något fall.

adnanas
0

Tidigare var det vanligt folk som drbbades av signalspaningens förföljelser.Med FRA lagen så blir det istället byråkrater, politiker, företagare, journaliseter oc h Säpo som tillhör riskgrupperna i samhället (de vill inte bli signalspanade )

Mona Sahlin tllhör de socialdemokrater som under 50 - 60 talet anmvände 10 000 tals infiltratörer på arbetaplatserna. Många människor har drabbats av detta. T ex kan de inte få arbete inom säkerhetsklassade brascher mm.Och liknande system har funnits(finns) i USA,Danmark,Norge,Finland och Östtyskland. Detta har avslöjats när arkiven har öppnats.    

Men FRA lagen så blir det energibalans CoolPenga munOskyldig

Gahella
0

Skicka gärna den här länken vidare till alla ni känner. Får vi 1 miljon röster, måste de ta hänsyn till det i EU. Vi måste visa att vi inte "sover" längre!!

satori
0

Skrivit under!!!

satori
0

Gahella: Var bloggar du? Bli nyfiken på innehållet du beskriver.

Gahella
0

Jag är lite här och därGladÄr du intresserad kan du få lite bloggadresser?

satori
0

Gahella: Ja det vill jag gärna, tack Skrattande Vill du inte lämna dem öppet här kan du messa mig istället.

Gahella
0

Här är en mycket intressant länk att ta del av för oss *ufosar*Förvånad

http://www.nyapolitiken.biz/ufo_o_utomjordingar/ufo_o_utomjordingar_index.html