saxat från DN/Blocket...
Månfarare bekräftar utomjordingar
Sverige 24 jul 23:00
Edgar Mitchell, astronauten som sedan 1971 innehar rekordet som den som tillbringat längst tid på månen, menar att utomjordingar är ett faktum, rapporterar Sky News.
Mitchell, som nu är 77, ska under sin tid hos Nasa hört talas om ett flertal besökande UFO:n och menar att han är trött på att rymdorganisationen lägger locket på.
- Jag råkar vara privilegierad nog att känna till faktumet att vi haft besök på den här planeten och att UFO-fenomenet är på riktigt, sade han i en radiointervju.
Utomjordingarna ska enligt uppgift vara ganska lika den klassiska bilden av dem - småväxta med stora huvuden och stora ögon.
Nasa har uttryckt sin beundran för Mitchell men tillagt att de inte är överens i denna fråga.
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Fick höra igår att nu i juli skulle en massa hemligheter upp i ljuset. Det stämmer så bra! Jag är och bloggar bland "vanligt folk", där skickas nu länkar med David Icke, samt om den hemliga agendan! Förrförra veckan fnös en del folk över det här matrialet, men inte längre. Det finns för mycket som visar på och bekräftar både hemliga uforapporter och en hemlig agenda, som inte kan negligeras längre!

Verkar stämma bra, usa har varit i kontakt med grays ett tag tillbaka och utbytt underjodiska baser mot teknologi från dessa aliens.
Finns flertalet människor som jobbat i företag, regering, och andra delar av hemliga organisationer som kommit i kontakt med detta och gått ut med det. Bra att det äntligen tas upp i svensk media!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
intressant att just astronauterna tar bladet från munnen….de har ju säkert viss trovärdighet i frågan…..
läste just i Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2966143.ab
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ja en dag skulle ju väre den förste vor astronauterne taker bladet från munden -

Jag tror ju att det finns så mycket mer info som vi inte "fått" ta del av när det gäller den delen å även av vanlig flygtrafik.