Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjärnskepp
Läst 2566 ggr
shintaida
0

Ljusklotet följde mig

Det var i slutet av 80-talet som följande hände:

Jag körde bil, rätt sent på natten. Ungarna satt och sov i baksätet. Jag kom till en raksträcka som jag kunde se himlen på.

Rakt framför mig ser jag då ett stort ljusklot som hänger över vägen. Rätt långt bort, men lågt i alla fall. Det lyste starkt. Jag insåg genast att det INTE kunde vara en stjärna eller något vanligt fordon på vägen. Lite längre fram skulle jag svänge till höger - och gjorde så.

Klotet började följa mig i sidled ända tills jag kom till ett skogsparti och inte längre kunde se det.

Jag minns att jag tänkte:

- konstigt att bilen inte stannar, det brukar ju apparater göra när det är ett U.F.O med i bilden.

Än i dag undrar jag vad det var för något eller några, som följde mig.

Någon som kan ha någon teori om vad det kan ha varit för några?

Objektet lyste som en lampa och var helt runt.

Med Stjärnljus // Shintaida

Gahella
0

Hej stjärnsyster…några från Stjärnorna helt visst…du sa ju det själv..du vet…men var de kom ifrån, inte en susning. Spännande upplevelse, men blev du inte lite rädd?

pson
0

Ja, jag tror inte alla påverkar elektriciteten. Det beror nog på storlek och vilken frekvens de ligger på…  var det någon färg på ljuset eller var det vanligt gul/vitt ljus?   =)

nera
0

Himmla spännande upplevelse Shintaida!! Glad Tack för att du delar med dig.

shintaida
0

#1 Gahella

Nej, jag var aldrig rädd, bara SÅ nyfiken…ville bli "uppstrålad", faktiskt. (med risk för att bli dumförklarad *ler*)

#2 Pson

Det var ett ALLDELES klart vitt, runt sken - inget gult i alls. Som en operationslampa, kan man säga.

#3 Nera

Min berättelse kanske hjälper andra som ser, men inte förstår och blir rädda. Jag var som sagt aldrig rädd för att det skulle skada vare sig mig eller barnen. Bara SÅ HIMLA NYFIKEN! Och som sagt - jag ville bli "uppstrålad". Kände mig besviken när "inget annat hände".

Gahella
0

Inte ett dugg dumt…det är klart man vill dit upp…om man inte är rädd dvs.

nera
0

# 4 Ja, kan du inte se till att bli uppstrålad nästa gång, så får vi höra hur det var..hi-hi…skämtar med dig lite aprillo här nu bara..Kyss

Gahella
0

Ja gör det å skynda dig tillbaka å berätta!!!!

pson
0

#4 ville bli "uppstrålad", faktiskt. (med risk för att bli dumförklarad *ler*) Snarare tvärtom, skulle jag vilja påstå!    ;)

Min berättelse kanske hjälper andra som ser, men inte förstår och blir rädda. Det är precis så vi ska göra. Ju fler som pratar om det, desto bättre. Då avmystificeras det och vi kan börja förstå det istället.  Tack för att du delar med dig!

Solar
0

spännande historie -

om det var väsener från din egen verden så stanner bilen inte och elektriciteten virker fint -

sikkert en hälsning til dig från dine venner -

kram

Solar

Gahella
0

Ja vi ska göra det här naturligt så mycket som möjligt…för det kommer bli en chock för de som inte vill lyssna.

shintaida
0

#9 Solar

Hur menar Du nu, från min "egen värld"??? *SÅ nyfiken*

Gahella
0

Ja va spännande Solar…berätta…är vi på samma frekvens eller?

Solar
0

Ja det er jo venligsinnede väsener du har möt Shintaida - och det er min känslor och erfarenhet at nå et möte med nogot utomjordisk er positivt så er ofte fordi dom känner dig -

jag tror du skulle ha den oplevelse - och jag tror den har sat nogot igång inna i dig -

ja det er bare hva jag likesom märker eller känner da jag läste din historie -

kram

Solar

shintaida
0

#13 Solar

Jo, det stämmer. Händelsen gjorde mig mer nyfiken på det som finns i Universum. Vi är INTE själva, helt enkelt.

Jag är uppvuxen med det övernaturliga/utomjordiska, för min Far var med om mycket. Tyvärr minns jag inte så mycket, men han har berättat att han varit ombord någonstans. Och han har sett många, många rymdskepp i sina dagar. På nära håll också.

En berättelse som jag minns, är att han såg ett cigarrformat moderskepp och ut och in från detta skepp kom många, många små, små skepp som verkade ha varit ute på uppdrag. Han såg det nära, men jag minns inte om det var den gången som han var ombord.

Det vill jag också vara med vara med om…. *suckar av längtan*

Gahella
0

Jag längtar också..men den har blivit mindre sen jag träffade er…för här känns som hemmaGlad

Solar
0

Jo men jag er sikker på at du nok skal opleve mycket mer Shintaida  -

din upgift er jo annorlunda end din fars upgift  - sååå

tålmodighet - ja den kan väre svär -

jag hadde selv flera uplevelser i 1995 med flera stjernskep och jag märkte ved den lägenhet at min DNA blev vaknet eller opnet eller aktiveret mera - jag så oxå ting och saker dengång -

ja alting satte fart etter den hännelse som sträkte sig over ca. 2-3 veckor -

kram

nera
0

# 16 Kan du inte berätta mer om dina upplevesler Solar??? Jag blir bara sååå nyfiken nu kan jag tala om, och jag slår nästan vad om att fler vill höra..Snälla? Skrattande

Gahella
0

Ja, jag vill också höra Solar!

shintaida
0

Jag med, jag med, Solar! *sträcker upp handen*

Solar
0

jag skriver senere - ska ut och gå i det goda vejret nu

nera
0

Thumbs Up JIPPI!! Väntar med STOOOOR spänning nu..

Solar
0

I 1995 skete der mycket i mit liv - dom utomjordiske och dom andlige fik mig oppnet totalt -

först var det de andlige som jobbede med mig - dom flyttede mine ting i radhuset nord for Københamn (en forstad) hela tiden och gjorde ljude och skiftede TV-kanaler  - slukkede mit gasfyr (pannan/heater/boiler) så jag ingen varme hadde och ingen varmt vatten - jag ringede til en teknikker som kom och han sagde : det fejler ingenting och han startede gasfyret op igen - ja han kunna men inte jag -

en dag etter teknikkeren hadde vært der och checket gasfyret igen så stod jag på bad-rummet och så at vattenkranen snurrade sig och vattnet löb ut - samtidig snurrade knappen på gasfyret från sommer til vinter och fyret gik ut -

så fik jag nok - jag gik in i verdagsrummet och sagde på mine knä : kære Gud jag har forstått du finnes och jag overgiver mig til din tjeneste - så blev der ro och lugnt med det samma -

dagen etter mödte jag Jesus på badrummet - jag grät och grät länge - kunna nästen inte se på honum - kännte mig inte god nog - så forsvant han -

ja jag var rystet - (shaky)

en aften sent kl. ca. 01.00 lå jag i sengen och skulle sova - jag kunna inte sova - var ljusvaken - plötsligt kommer der en gylden kugle in av fönstret genom persiennerne og satte sig på mit skåp - en fantastisk gylden neon färget kugle i en färg som inte finns på Jorden - jag lå förlammet i sengen kunna inte röra mig - kuglen flyttede sig over på väggen over mit hoved och jag fik et black out -

jag vaknede näste morgen och kunde minnas det hela - jag tänkte hva sker der her ??

på kvällen hadde jag for vane at gå ut och se på stjernhimlen och plötsligt var der en rad stjernskep som rörde sig som UFOer gjör snapt från sida til sida - och dom gjorde tecken til mig blinkede med farver och ljus och gjorde festfyrvärkeri på himlen til mig - disse ting gjorde de i ca. 14 dage eller 3 veckor -

jag gik ofte tur i skogen där och jag så steder i skogen vor et stjernskep hadde landet - alt var tryckt fladt i en cirkel - och jag märkte energien etter stjernskeppet -

etter den tid i 1995 er alting gåt med stormskridt - väldig snapt - jag vaknade och fik reda på vem jag var och fik en aning om hva jag skulle gjöre i mit liv - den gyldne kugle var Kristusenergien som jag blev en del av - ja der gik en lång tid vor alt dette skulle finna sin plads inna i mig -

ja jag blev oppnet for mycket i de år midt på 90tallet - men i det tempo som jag kunna klare - och tak for det - annars var jag blevt tokig -

ja det var litt från mit liv -

kram

Solar

shintaida
0

Aaaaah, helt UNDERBART, Solar! Tack för att Du delade med Dig! Jag rös när jag läste - och jag måste säga att jag allt är liiiite avundsjuk… *smilar* Men min tid kommer nog.

Det andliga hos mig har redan öppnats mycket. Nu väntar jag på resten.

nera
0

WOOOWW!!! Tusen tack Solar för en himla intressant läsning!! Jag bara rös jag med då jag läste vad du skrev. Jag vet ju med hur det känns när uppvaknadet går lite fort, men det är ju inte värre än att man klara av det. För det ser de ju till.

Tack snälla en än gång för din berättelse, och att du delade med dig!!! Stor kram till dig GladSkrattande

Solar
0

Tack tack ni er jo selv fantastiske båda 2 -

ja och jeg skrev vist inte at alt dette stöj och rykken rundt på ting och stoppe mit gasfyr - dreje på vanttenkranken av en usynlig hand m.v. altsammen var omkring at jag skulle overgive mig och blive totalt ödmjuk for Gud - först där stoppede det och där blev ro -

alt dette gik jo mycket in på mine känslor og mit hjerte -

kram

Solar

Ewerhof
0

Raderar tidigare kommentar och väljer istället att prioritera artiklarna för att slippa brusa upp inför något som glädjer så många andra. (Klagade på smileysar tidigare)

pson
0

#26 vart menar du, Ewerhof?

pson
0

Jag såg att det var en ruta som hade mer, än bara smylisen, så den tog jag bort….   =)   Nu kan jag inte se mer iallfall…

pson
0

#26 Bra att du sa ifrån, för de syntes inte min dator. Nu har jag tagit bort dem.   =)

Ewerhof
0

Tack! Att uttrycka sig är en sak men att bombarderas av blinkningar och fladdranden är inge kuuuul. :)

Gahella
0

VILKA Upplevelser Solar…..jag kan riktigt känna hitGladTack för att du berättar, stor kram!

Gahella
0

PuttGlad

satori
0

Jag läste nyss om dina upplevelser Solar. Och även jag vill tacka för att du delar med dig och för det du skrivit på något sätt fick mig att hitta tillbaka och känna tilliten till universum. Blev så rörd av dina ord att jag blir alldeles tårögd!

Kram

Cristine
0

Vi var väldigt många som kom ut från ett dansställe i Madrid kl 5 på morgonen och fick se ett moderskepp som hängde över staden..det såg ut som en cigarr och därifrån kom flera små skepp som spred ut sej medans cigarren sakta försvann.

En annan gång stog jag sambon och barnen på balkongen i vår lägenhet i Frankrike och tittade ut över flygfältet i Spanien när flera ufon kom från olika håll och flög över fältet. I franska tidningen skrev dagen efter en ufolog att det inte var första gången och att de har en rutt som han beskrev.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Kurina
0

Jag får så mycket mail i ämnet så jag delar med mig här

Meet the Extra Terrestrial Celestials! (ECs) http://www.youtube.com/watch?v=ULlWxIk-PUc&NR=1

Gahella
0

Vilken upplevelse Cristine, det kallar jag första parkett. Jag längtar också att få se dem snart!

Fin film Kurina, kul att man fick  se så pass mycket av dem.

Cristine
0

#36 Eftersom vi såg dem så väl sprang jag in efter kameran..när filmen blev framkallad var det bara streck i olika färger på alla foton..kanske hade det blivit riktiga bilder med en kamera från idag, det här var -71.

Från Madrid fick man se bilder i tidningen och de syndes bra. Det var-68.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.