Tack pson!!
Jag vill med detta inlägg tacka dig pson för din fina insats som Sajtvärd här på UJ = ) eftersom du ska sluta, Du har lärt mig så mycket, plus att du är en otroligt fin ödmjuk människa som jag är tacksam att även få ha som vän.
Jag vill också önska dig riktigt Lycka Till med dina fortsatta sysslor i framtiden, så hoppas jag att vi syns och hörs här på ifocus.
Stor Kram och tack från din medsyster Carina 

Ja även jag sällar mig till detta, dina kloka svar, din varma och hjärtenära utstrålning…ditt vackra leende och strålande ögon…..STANNA KVAR! Vi saknar dej ju innan du lämnat!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Ja, jag instämmer i denna körsång! Känns så sorgligt på nått sätt. Men du har lovat att stanna som Medarbetare, och vid din sida står både Playja och jag. Det har vi också lovat!

Ja.. jag håller med övriga… jag med…fast det vet du ju redan -pson- vad jag tycker!
Håller även med Gahella att det känns riktigt…RIKTIGT sorgligt på något sätt! Säger som nera att tack vare Uj och dig har jag lärt mig massor. Du har gjort ett KANON jobb med sajten
och är en underbar personlighet!
En STOOOOR varm kram från mig!

Det har vart en härlig tid här tillsammans med dig -pson-, hoppas du inte försvinner för gott! Jag tänkte söka posten men ångrade mig, har sysslat med sånt här förut på andra sidor och slutade av samma anledning som dig, man vill ju hellst lägga ner hela sin själ å hjärta för att det ska bli bra, och det orkar jag inte just nu. :) Hoppas det blir en värdig tronföljare som blir Sajtvärd! :D
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Tack söta ni!!
Och tack nera för ditt fina initiativ och fina ord! 
Jag kommer inte lämna iFokus helt, men saker o ting ändrar sig och man måste " go with the flow" och lyssna på den inre vägledande rösten. Allt har sin tid.
Och jag är ytterst tacksam och glad att ha både dig Gahella och Playja som Medarbetare vid min sida. Ni är så bra!
Men UJ lever kvar som vanligt, och fram till jag meddelar annat, så står jag och mina Medarbetare kvar vid kommandobryggan! 
Tack vännen! And yes we do