En trevlig sommar...
… önskar jag er alla! Kommer att vara här, till och från under sommaren. Ska åka runt lite i Sverige och hälsa på lite kompisar, nån vecka här och där. I slutet av juli ska jag på på den kosmiska träffen med Ashtarmedlemmar på Ramsberg. Vad ska ni själva göra?

( Jag var tyvärr tvungen att ta bort den fina bilden du lagt in Gahella. Det var en copyright-skyddad bild, och det är inte tillåtet att använda utan fotografens tillstånd.)
Jag har inga stora planer i sommar. Ska över till Sverige några omgångar och hälsa på lite släkt o vänner, annars tillåter inte ekonomin några större utsvävningar. =/ Men blir detbara fint väder, så är Köpenhamn en underbar stad att vara i på sommaren, så jag klagar inte ;)
Oj, var den? Hur se man det?

Det stod tryckt på bilden, ett copyright- C och fotografens namn. Det är lätt hänt att man glömmer sådant, när man mest är intresserad av att titta på motivet =)
Aha, det var det som är betydelsen. Bra koll -pson-!
Och jag håller med dig om Köpenhamn! Älskar den staden

Jag ska inte göra något speciellt (vad jag vet?) Min son kommer hit för att hälsa på och ska visa upp sin nya flickvän *s* Det är ju alltid lika kul att träffa honom, då vi inte ses så ofta för han bor i en annan del av landet. 
Förr när vi inte bodde permanet här, så åkte sambon och jag ofta till Köpenhamn på semestern några dagar! Det är en GULD stad! *s* Jättemysigt! och jösses vad kul det var! *saknar*

Ja och nu börjar Danmarks Akvarium att bygge et nyt stort mycket specielt spiral Akvarium i en mycket speciel akitektur vor folk får en helt speciel annorlunda upplevande under vattnet ect.
stora valhajer och andra store hajer ect. kommer där att bli -
det blir bygt i Kastrup ved Øresundbron och Copenhagen Airport
det blir så specielt och stort at inget i hela verden har sån -
pris 650 mill.
der skal stå färdigt i 2013 -
så där blir nogot for folk och alla turisterne at titta på -
gläder mig til dette -
kram
Solar

#6.. Låter verkligen jätte häftigt!! Vill se!!! Vill.. vill ..vill! Var på ett akvarium i Florida eller LA (minns inte vilket..senil) där man såg hajar å delfiner och andra firrar simma runt där man gick i som glastunnlar. Kanske något liknande åt det hållet? 650 millar! hmm billigt *s* Detta skall ses när det blir färdigt.. Helt klart!
Solar! finns det någon hemsida eller något så man kan se hur det ska bli? *nyfiken*
Jag tycker det är kul att åka till våra grannländer för det finns så mycket vackert å sevärt där att uppleva.
Man behöver inte åka så långt egentligen!
Fantastiskt vad det kan göra i dag med ett helt nytt tänk i arkitekturen, spiralformer och glastunnlar, läckert! Det blir ju helt andra perspektiv då.

links :
Det nya Danmarks Akvarium
vinder project : Den blå planet
http://www.denblaaplanet.dk/Pages/default.aspx
http://www.denblaaplanet.dk/Presse/Pages/Presse-fotoarkiv.aspx

hå hå.. *ryser med ståpäls* Den Blå Planeten!!! Vilken jäkla grej!! sanslöst!!!! 2013.. hmm hur ska man kunna vänta tills dess? Vill se NU! *s* 
# 9 Ja det där verkar bli något utöver det vanliga. Verkar lite spejsigt i stilen. Men spännande blir det. Då måste man ju åka dit och kika. 

ha det så jätte bra
Ja jag önskar er alla också en fin sommar 
Vilket fantastiskt vackert projekt det är, the Blue Planet!!

Sommaren är Här och Nu 

Jag e ju en velig typ! Jag älskar djur å så vill jag gärna se dessa underbara varelser-…men samtidigt så tycker jag att ha dom ska vara i frihet! *velig kärring*

inte ett moln
så långt ögat kan nå
inte en droppe regn
på flera dar
med en glass i min mun
å i sandaler av plast
går jag i solen
och tänker på dig
ljusblåa dagar
seglar förbi
sommaren är kort
det mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dig
solen skiner idag
hösten kommer snart
det går med vindens fart
så lyssna på mig
solen skiner
kanske bara idag
vattnet är varmt
och luften står still
jag sitter i skuggan
läser gårdagens blad
snart är det dags
för ett hopp i de blå
få bort sanden mellan tårna
å svalka min kropp
http://www.text.nu/musik-video-lyrics/tomas-ledin-sommaren-ar-kort.html

#17 Kan det bli mer sommar än med en Ledin sång? 

#18 javisst kan det det…dragspel, Evert Taubes visor och en brygga vid havet….eller Midsommersangen med Shu Bi Dua, och en kold Hof!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja eller Copenhagen Jazz festival som pågår nu - den er bra - dom speler over hela København - mycket hyggeligt - ja dom speler också i Nyhavn -

#19, 20 haha..ok…det kunde det visst