Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplysning
Läst 2520 ggr
Gahella
0

Dagens ord 2

Gahella
0

Please release, let me go! Kom ni ihåg den?

Playja
0

Va bra .. ny frisk tråd!   Skrattande

Ja.. visst minns man den Gahella *ler*  tubis

GitteL
0

Kan behövas haha

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Jane-Lyzell
0

inspiration:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

pson
0

Man tar en risk när man lapar sol..  men jag har varit försiktig…   Oskyldig

Solar
0

Welcome solar,
Your new angel for today is:

Gahella
0

Ja det skulle vara kul om jag vågade flyga ballong en vacker dag. Min dotter vill ta med mig på Gröna Lund, men jag har fått såna känsliga nerver. Är rädd att det skulle bli för mycket med dessa hisnande farter och höjder. Jag får nog stå på marken och hålla i popcorn och sockervadd å kolla på henne när hon flyger å far!

Playja
0

Tror det är 3je gången jag får vision!

Hoppas ni har det bra alla! Skrattande 

#7 Älskar nöjesfält .. å tänkte ta en sväng till "Grönan" iår. Är nog mer än 25 år sen sist. Så det är på tiden.  *s*

Playja
0

Lite visdom bör man väl ha efter snart 53 år på denna planeten *s*… Eller?   Flört

Gahella
0

All you need is love, dadadarara…det här kortet kryllar verkligen av hjärtan, haha…Ja lite klokare har man ju blivit guskelov!

Playja
0

Höll på glömma "dagens"!  

emoticon11x.gif picture by lara_k_

Gahella
0

Jag höll också på att glömma. Försöker förstå varför jag e så trött nu igen!? Förbaskade energierLedseningen pardon här inte!

Gahella
0

Idag blåser det kallt även i Sthlm, hoppas nu på regn. Det är alldeles torrt och gult här redan!

Playja
0

Här vid häringe/sthlm regna det pytte lite i morse. Men tycker detta lite svala …blåsiga väder e mysigt!  Skrattande

Playja
0

Welcome Jane,

Your new angel for today is:

Snacka om att det börjar bli tjatigt med detta kortet!? *asg* 4ggr nu! Flört Kanske e dags att sätta fokus på mina  visioner eller så betyder det att jag ska besöka optiker?? (bilden)*he he*

Gahella
0

UJ, hehe! Bäst att ligga lågt, fast det har jag ju gjort idag!

Haha…ja vad ÄR det för vision som finns där djupt inom dig Playja????

Playja
0

Skulle jag behöva en STOR dos av efter samtal med Viasat som vill ha 1035:- för ett kort på ett abonnemang som e avslutat för över ett år sedan. emoticon-0121-angry.gif picture by lara_k_

Hoppas ni får bra dag å framförallt en bättre start på dagen än mig  Glad

nera
0

" 17 Oj..Ja sånt bli rman inte direkt glad åt Skrikandes

Playja
0

#18… Ha..ha.. Hur universum ibland hjälper till! *ler stort* Jag hade lagt undan kortet utav någon konstig orsak å hitta det 2 min efter mitt ilska lagt sig *s*  Å enligt han jag snacka med så var det bara att skicka tebax kortet för att slippa betala fakturan. *glad som tusan* Jiiihoooo!

smiley_needattention2.gif happy image by rdudasko

Gahella
0

Härligt Playja!! Ha en bra dag allihopa!

nera
0

# 19 Grattis Playja. Vad skönt Cool

nera
0

Första gången jag testar detta. Glad

Playja
0

Förvånad Den verkar hakat upp sig för mig!

Konstigt!! *asg* 5e gången jag får detta kort!  Picture6875.gif bouncy smiley image by dawnabee

Ha det bästa alla!  *vink* Skrattande

Gahella
0

Då kommer jag och supportar dig i din vision som ligger där djupt inom dig som vill se dagens ljus! Kram!

Playja
0

Du e då för goer Gahella  *ler stort å kramar om*  

greenhug.gif picture by lara_k_

nera
0

Samma igen..

Playja
0

Ha ha ha… nera!  Nu ska vi se om du hänger på min trend? 

HUG.gif Huggie Smiley image by topaz7021

Gahella
0

Vilken fin bild! Tänker på Playja och hoppas allt har gått väl!

Solar
0

Today's angel is:

en bra dag at få dette kort på Skrattande

pson
0

Två minuter gammal söndag, så får jag detta kortet. Har jag en bra söndag att se fram emot när jag vaknar?   =)

Gahella
0

Jag vill supporta Kärleken och Den goda Viljan…

Playja
0

Efter ofrivillig paus så e jag här igen å tar mig ett kort! Oj.. det blev INTE vision! *skämtar*

Hoppas ni har det fint alla Ujare  Skrattande

Gahella
0

Nä nu ska du vara så kindley å vara här ett tag nu, säg det till din dator!! Undrar vem jag ska hjälpa över den där muren på kortet? Är det nån *fängelsekund*, haha..

Solar
0

Welcome solar,

Your angel for today is:

pson
0

Belåtenhet är mitt kort…   Jag är väldigt belåten, vill jag nog påstå…      =)

Playja
0

*storskrattar* Ja happ! då kör vi på med kindness istället för vision. Fattar inte varför det "hakar" upp sig för mig..?

happy-smiley-582.gif picture by lara_k_

Gahella
0

Ja int förstår jag varför du får det där kortet heller, Playja! Finns det nån mer kindly än du?!

nera
0

Ja detta stämmer väääl idag!! Jag har haft ett besök från astralvärlden som fullkomligt utstrålade så stark kärlek nu ikväll . Kändes  precis som att jag tog igen det jag missade igår när jag inte kunde vara med på meditationen.Hjälp! Jag svävar på moln…hi-hi…Skrattande

Gahella
0

Vilket kärt besök du fick Nera! Sväva på du…Glad

nera
0

Glad

Playja
0

Åhh vad glad jag blev för din skull nera

*busk*

Gahella
0

Ja, jag öppnar gärna upp mig ännu mer!

Playja
0

Vilken soft bild! *ler stort*

Idag hade jag bestämt mig för att kolla in lite "tubisar" som jag bokmärkt å tar några timmar att gå igenom. Så relaxa blir det för mig idag!            Hoppas ni får en bra dag alla "ujare"!   Skrattande

Playja
0

Önskar alla en trevlig måndag!  Kyss

Playja
0

Kör väl mitt solo race här då!  *s*

EmoticonHaveA-1.gif image by tarmanthe

Playja
0

*s* Ha en braig dag alla!

Gahella
0

Haha…nu e jag me i racet, Playja! Ja ha en bra dag allihopa!

Playja
0

Vad bra G!   *kramar om*Kyss  Känt mig lite solo  med att dra korten. Fast… de gör la inte så möe! <-- (smålänka) Dom e sååååååååå gulliga!   *s* Är löjligt förtjust i dom! (De visste ni inte va???) *stor skrattar*

nera
0

Känn dig inte ensam Playja..hi-hi….Skrattande

Playja
0

Måste ha min dagliga "fix" *s*

Åh.. ett nytt kort.. *s*dett har jag inte fått förr!  Va ingen repris idag!   Ha det bra alla! (idag har vi sol i "fjollträsk" å det blåser inteFörvånad                        

Gahella
0

Åh va skönt för er också, det är vackert här idag också! Det ser ut som om jag ska bada, men det ska jag inte, burr!

nera
0

# 50 "Fjollträsk"..moahhhahhahhhaaa..vad ligger det om jag får fråga..hi.hiiSkrattande

Playja
0

Fjollträsk=stockholm ..   SkrattandeFlört

*kramar om nera*

nera
0

AHA!! Då har jag inte levt förgäves idag heller, nu har jag lärt mig nåt nytt Skrattande 

*kram tebax* Playja Flört

Playja
0

hej då!   *vinkar*

Solar
0

Today's angel is:

nera
0

Ja idag har det varit mycket ljus kan jag säga = ) Önskar er alla godnatt.

Ewerhof
0

SYNTHESIS fick jag idag.

(Kan inte klippa å klistra…)

Gahella
0

Håller med dig Nera, känns som mycket har lättat nu,underbartt! Tror vi gjort ett gigantiskt ljusarbete, det känns så i alla fall! Nattinatti…och sov gott!

Gahella
0

Det ser ut som om jag ska plocka lite blommor idag! Ha en fin dag allihopa, och hoppas ni har lika vackert väder som jag!

Playja
0

Fixen för idag.. Kan ju inte missa de!  Kyss

Solar
0

Welcome solar,

Your angel for today is:

Gahella
0

Ja, nu är allt verkligen på plats igen, så skönt!

nera
0

Så nu blir det till att ta det lugnt då..Men det vet i sjutton..hi-hi…Håller på att tvätta idag. Fast inombords kan man ju ta det lugnt förstås..Flört

Ewerhof
0

#64 Och just uppleva hur avslappnande det är att utföra de vardagliga sysslorna. Många gånger suckar och stönar vi över just dem och utsätter oss därför för onödig stress och missnöje. De måste ju göras i alla fall…

nera
0

# 65 Ja, allt sitter i tankens kraft hur man vill ha det. Glad

pson
0

Tillit….vad det ja….     ja, den kom som ett brev på posten, eller vad man brukar säga.

Ni vet, när man är inne i en sådan period, då man helst skulle vilja snabba upp allting, och helst vara tre steg före, och liksom kunna vända sig om, för att se vad det är som ligger där framför en och väntar. Sådär känner jag mig just nu, så det här kortet var ganska passande.

Gahella
0

I know, I know ! Det är en pusselbit i taget…Flört

pson
0

Jag skulle ju vilja se hela pusselmotivet, för då hade jag kunna lägga bit för bit och varit lugn…hahah..  Åh, vad det kan vara frustrerande ibland att vara människa  hahah….    ;-)