Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutomjordiskt
Läst 986 ggr
MOTHERS_LOVE
0

Ufon o Utomjordingar.

Jag undrar om någon har sett något Ufon eller (och) Utomjordingar här i Sverige ?detta år. __vart i så fall o när o hur såg de u? Jag är så nyfiken.Berätta.

Playja
0

Hej M_L!  Skrattande

Vad kul att du tittar in till oss här på Uj igen *kramar om*

I vanliga fall så gillar jag inte att hänvisa till tidigare trådar för alla frågor gör ju sajten  levande. *ler* men har du kollat dina tidigare trådar som handlar lite grann om samma fråga? Finns i vänstra kolummen "Mina inlägg"!

Om du inte fått dina önskade svar  där så fråga gärna igen. Det finns säkert någon med erfarenhet som kan svara.  Kyss

kamjal
0

jag har rapporterat in en observation i januari till ufo sveriges  rapportcentral

Solar
0

Ja där vist flere tråde om emnet -

kamjal
0

när jag läste den här tråden, så kom jag ihåg häftet jag skrev när jag var 11 år och såg mitt första konstiga ljussken, dom skrev om det i länets  tidningar  efteråt och efterlyste iaktagelser, det for rakt över mina föräldrars hus, vi stod på gården och tittade på det, det var den 9 december 1967  jag har skickat in en rapport till ufo sverige idag, sen efter det har jag haft många iaktagelser och särskilt dom senaste åren, så ser jag dom varje vinter