Dagens ord.
Har saknat Änglakort härinne, kanske fler har gjort det?

Fick jag! Hur jag nu ska tolka de?

Passar på att önska en riktigt trevlig dag samt en toppen helg till er alla! (passar på= medans datorn e snäll me mig) 

fick jag.
Playja: Kanske; om du har en vision, så "stick with it!" Och tack detsamma, trevlig helg till dig, och alla andra medlemmar! Ut i solen med er och njut av värmen, men var försiktiga! 
fick jag då.
Min äldste sons tjej skulle kommit hit på middag, för vi har inte träffats tidigare. Men jag fick ont i halsen så det blev ingen middag idag. Det tyckte jag kändes tråkigt, men det var ju bara att gilla och acceptera läget.
Härligt med visioner, kom gärna och dela de med oss Playja! Och du då -pson- ska du vara vänlig, det är ju du redan!
Häftigt att man kan kopiera in bilden så här, det blir mycket finare då ju!

Welcome solar,
Your angel for today is:

Okey…
Patience fick jag och tycker det stämmer bra 

Fick jag idag! 

Your new angel for today is:

Welcome solar,
Your angel for today is:

Dagens kort för mig!
Ha en toppenbra dag ALLA 

Dagens kort för mig blev

Får väl vara snäll idag då, men bara idag 
Pözzz på er!

Welcome solar,

Ja tack!

Mycket rolig lek

Och nu när jag drar kortet så här sent på kvällen, borde jag ju förstå ordets innebörd för dagen…. ;)
Haha -pson-, nattinatti!

Nytt ord för mig.. denna soliga dag!
Ha en trevlig måndag alla "Uj-are"! *usk*

Ja tack! Trevlig måndag till dig också Playja, och alla ni andra!

Hoppsan! Ja, den här kan jag ta till mig, och faktiskt så är det nästan roligare att dra sitt dagens kort på kvällen, för att se om det stämmer överens… Lite omvänt, och en ny vinkel att ta sig an dessa små visdomskort ;)

Welcome solar,

Dagens!!!
Have a nice day!
Samma här, och önskar er alla en god fortsättning på dagen!
fick detta - Härligt - lika härliga som ni är här inne! ska läsa mera
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Är dagens ord för mig. Härligt att du känner så Jane! Välkommen! =)

Welcome solar,
Your angel for today is:

Dagens ord för mig! 
Passa ju bra för jag sitter här å försöker få.. inte så lite "inspiration" till att gå ut å klippa gräset (igen) är måttligt road) Klockrent kort för mig idag! he he
*s* Ja ha.. solar å pson.. nu börjar ni få samma änglakort oxå (tänkte på tarot korten) 

Ja det där stämmer bra för min del också, är såå trött idag. Sedan är det säkert mer att "vakna upp till"!
Ja det har du rätt i Playja, de går hand i hand här med!

Jag kör väl på ..som vanligt *s*
Jag måste ju säga att jag har lite svårt för sådana här kort! men dessa gillar jag! 

Hmm…

Det här fick jag. Det är märkligt för i natt drömde jag att jag var i fängelse, och att min katt var utanför så jag inte kunde ge den mat och vatten. Så vad jag förstår så ska den Andliga kvinnan (symbol för katten) nu befrias ännu mer. Kanske det är därför jag är sååå trött nu!?

Tevlig helg alla!
Tänk vad fort tiden går..
ännu en vecka till enda!

Hihi..ja tevlig helg alla! ;)
Tiden går fort när man har kul, så då borde alla ha helt otroligt roligt, eller hur? haha…
Eller hur….
roligt menar jag!

Welcome solar,

Ny vecka å nya friska tag! 
Hoppas ni haft en toppenhelg! *USK* 
Älskar det….! Har saknat dig Playja, annars har det varit bra!

Du e ju bara för go Gahella! 

Welcome solar,

Go kväll UJ´are =) Mitt kort för idag blev 

Två minuter kvar på denna dagen!!!
Dagens!!

Puh..jag hann 

Welcome solar,
Your angel for today is:

Härligt! Pusspuss Playja, och tack för de fina hjärtblomstren!

för mig igen!
*Skrattar åt -pson-s "stress" att hinna dra ett kort i sista minuten.* 
Hitta en sida med onödigt vetande… där stod =
Visste ni att …myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade. (hmm.. undrar vem tusan som kom på att undersöka den biten + hur tusan "fyller" man en myra?)

Welcome solar,

Dom e så söta å underfundiga dessa kort! *S* Idag ska det paddlas *skämtar* Jag e sån som ibland "tittar fast inte ser". Idag har jag verkligen kollat på dessa små bilder på korten. *gillar*
Ha det bäst alla!!
<--= självporträtt ;)
Jag får inte fram mitt personliga! NÄÄÄ Playja, tror du är MYCKET sötare än sådär, hahaaahaa…Ha det bäst själv! Jag gillar också de här korten, och ofta stämmer de juh…kramar till alla!
Nu funkade det!#46 Älskar också sånt där "värdelöst" vetande, helt fascinerande ibland.

Denna fick jag!
PERFEKT!

Tror ängeln i Freedom har kastat av sig kläderna *asg* Dom e ju för roliga dessa kort. *s* Har förstorat upp till 150% å då ser man verkligen bilderna. I Depth verkar ängeln stå på en brygga med simfötter *s* 

#46, 48 Hahah… ja, stressigt värre ibland! Och fulla myror? Ja, har du aldrig hört uttrycket " Full som en myra?" *fniss* ;) Sicken pussmun du har…haha…
Idag serverades det en sådan här Dagens till mig:
Känns mycket välstämmande , för jag har nog lättat på lite gammalt känsloskräp de senaste dagarna.

Ooooo, djupa saker dyker jag in i nu.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

behövs en massa av. *s*
Idag e det strålande solsken och doften av nyklippt gräs blandas med syrener och alla våra 11 äppelträd som står i full blom. En glädjekick för både näsa å ögon. *myser*
Jag älskar den här årstiden!!!
Trevlig helg alla goa människor!
Va kan de va?? Jag har också haft djupdykning i en massa känsloskräp, känns som jag blev av med en hel del dessa dagar…
Va är det helg nu igen! Ja vi får passa på att njuta av syrener och äppelblom, för tiden går ju i höghastighetsfart! Ja en riktigt trevlig helg till alla fina och goa männskobarn!!

Welcome solar,

JA Tack! Behöver känna det just nu!

var hittar ni era kort?
kajmal i inlägget högst upp, tryck på länken och fyll sedan i ditt namn.

Hej hopp! Hoppas ni haft en toppenhelg!
Ännu en ny vecka å nytt kort för dagen! 
Hjälp, va ska det nu betyda!? Trevlig måndag allihopa!

jag fick aceptance, men det går inte att klistra
kajmal, det är kanske för att du har Mozillafirefox, tror jag att de heter, de är hopplösa på sånt som klippaåklistra. Hade de själv förut men bytte till explorer, tycker min dator går snabbare genom dem också.

har ubuntu med mozilla fire fox

Har laddat ner mozilla f. och provat klistra in bilder eller text=
Markera det som du vill kopiera (blir ju blått)
Klicka på det markerade.
Sen ctrl+c (kopierar)
Markera där du vill ha det kopierade in ditt inlägg…sen ctrl+v. (klistrar in)
Lycka till!

Åh va bra Playja, tur att vi har lite "tekniker" härinne!

*s* Jag e så nyfiken av mig så jag var bara tvungen att kolla hur man gjorde med firefox.. 
Älskar nyfikna människor! Kram!

God morgon!
Hoppas ni får en fin dag!
God middag alle sosammen!

Jag fick 
Ett talande kort, eftersom jag känner mig så rastlös och vill få igång ett projekt som ligger och väntar, men jag får inte ihop alla bitarna. Blir otålig, frustrerad och till slut sur för att det går så förbaskat sakta i min utveckling ibland. Inte för att det hjälper att sura ihop direkt, men jag har lite svårt att hålla humöret uppe mellan varven.
Antagligen går det inte sakta, utan det mesta händer bakom kulisserna, men när man inte riktigt ser vad som händer, så blir jag lätt otålig. Det ska vara nu, nu, NU! Hahah…
Så at jag fick tålamod-kortet idag, kan jag ta till mig. =)

Today's angel is:

Ha en skön onsdag allihopa!

Today's angel is:

Welcome solar,

Vilka fina bilder, Solar, i ärlighetens namn!

fick jag med.. =)

Hej hopp alla!
Vilket väder det är idag. Helt fantastiskt soligt å redan jättevarmt. Ha en toppen dag!

Haha…underbar "gubbe", Playja! Ja ha en skön lördag allihopa!
Ja jag ska gå och ta en dusch snart, gu va jag e rolig. Svettas inte ihjäl i värmen, och tänk på att solen är "farlig" nu!

Ja.. spontan e jag ju verkligen *s*
*skrattar å Gahella*
Min ängel ser ut å rocka loss ordentligt! *asg* Jag bara ÄLSKAR bilderna på änglarna. Fast… det har jag redan sagt va??? 

Welcome solar,

Ja idag är visonen att klippa gräset igen!

Får se hur det blir me de 

Ja här ska firas, vi ska gå på Skansen idag, Josefin och hennes 2 barn som hon tar hand 2 dgr/v. Det va länge sen!
Heja Playja, underbar gräsklippare!!

#90.. åhhh.. Skansen å "Djurgårn" e så mysigt.
E nog 10 år sedan jag var där *asg*
Ha en helt underbar dag Gahella! 
Jag fick detta!!!!
Jag brukar oftast kolla dagens kort på morgonen så att jag kan vara medveten om det, men det lustiga är att de dagar (som idag) då jag glömt bort det och kollar först på kvällen, så tycker jag det stämmer bra överens med hur jag "levt" under dagen.

Yeh…Rock it baby! Måste slå upp i