Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: upplevelser
Läst 879 ggr
Ewerhof
0

Om uppstigning och kanalisering...

Tänkte bara berätta att för ca 4 år sedan så hade jag en dröm som påverkade mig väldigt starkt. Jag har alltid haft ett rikt drömliv och iblan har jag rent av känt mig trött då jag vaknat för att det känts som jag levt på en annan plats under natten.

Nåväl, den här drömmen lämnade mig ingen ro, jag återvände hela tiden i tankarna till den och försökte minnas så mycket jag kunde. Det märkliga var att det hela tiden tillkom nya saker ju mer jag mindes.

Efter tre dagar bad min man mig snällt och vänligt om att göra något åt saken, han ville inte ha fler vidbrända middagar, sa han :)

Så jag satte mig ner vid datorn för att skriva ner det hela i hopp om att 'bli av med' tankarna då de blev strukturerade. Efter 30 sidor insåg jag att det här skulle nog inte bara ta en liten stund. :)

Allt som allt blev det, om den skulle tryckas som en ordinär bok, cirka 350 sidor. På ungefär en månad!

Innehållet är en familj som blir teleporterade till en annan planet, alla på jorden blir erbjudna alternativ, för att jorden ska kunna återhämta sig ifrån allt som mänskligheten utsatt den för. Den handlar om deras upplevelse av sista dygnet på jorden och det nya livet på den andra planeten.

När det här på Utomjordiskt pratas om uppstigningen och förflyttningar sitter jag smått fasinerad och följer samtalen.  Jag har ju skrivit om det, tänker jag. Visst kan man få storhetsvansinne för mindre… ;)

Solar
0

Mycket interessant Ewerhof -

Ewerhof
0

Ja, lite märkligt känns det. :)

Gahella
0

Fantastiskt att du gjorde en bok av det, ewerhof! Så där kände jag sist idag i de länkarna jag tog hit; Contact had begun och den om den feminina återkomsten. ALLT där har jag också upplevt, VET och tänker!

pson
0

Det där är ju hur spänannde som helst! Det hade varit intressant att få läsa lite. Kanske rent av som en liten artikel här på UJ? Känns det något som du har lust med, så hör av dig till mig!  =)

Ewerhof
0

#4 Just nu har en kopis den för hon har fått för sig att den borde ges ut….så jag låter henne hållas. :)  Själv har jag så svårt att se den på det viset, jag skrev ju bara av mig mina funderingar, liksom. Så inte är det något högkvalitativt mästerverk precis.

Och kul hade jag. :)

satori
0

Ja, jag blir också nyfiken!

"skrev bara av mig mina funderingar" Jo jag tackar, på 350 sidor! Måste ju bara vara värt att få ta del av! Skrattande

pson
0

#5 Nu ska du inte vara blygsam ewerhof! haha.. Klart att det är bra om hon vill ge ut det!  Ja, du vet iallfall att du kan lämna ett smakprov här hos oss. Vi är intresserade! Räcka ut tunganFlört 

" Efter tre dagar bad min man mig snällt och vänligt om att göra något åt saken, han ville inte ha fler vidbrända middagar, sa han"  Hahaha..