Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettupplevelser
Läst 1183 ggr
kamjal
0

kannalisering

skriv gärna om de tankar och de intryck ni får under exempelvis meditation, men kalla det inte kannalisering , det är inga budskap, alla så kallade kannaliseringar skapar bara förvirring för svaga personer jag vet med erfaren het aytt dom utomjordiska ger ytterst lite information för ar att iinte skapa o årdning i världen så snälla kalla det inte kannaliseringar, det räcker med att säga att det är era tankar

pson
0

Vem är det du menar, när du säger " de utomjordiska"? =)

Gahella
0

Ja du har säkert rätt i sak, men jag vill gärna att du preciserar mer. Jag har förstått att du har nära kontakt med vissa på andra frekvenser, men info kan komma på många olika sätt. Jag följer det som känns rätt för mig, vad det sedan kommer ifrån är inte det viktiga, utan att det känns rätt för mig…

Ewerhof
0

Ja just ordet Kanalisering har nog börjat missbrukas, liksom ordet proffsig. En professionell utövare är en som är väldigt kunnig och insatt i ett ämne men idag används det av personer om personer som bara har mer kunskap än dem själva.

Likaså har ordet Kanalisering börjat användas just för fria fantasier och spekulationer. Bara för att man själv upplever tankar och känslor som skakar om ens privata världsuppfattning betyder inte det att det är ett kanliserat budskap från andra sidan eller utomjordingar.

Tycker att Kamjals lilla påhopp här har mycket att säga.

Ayena
0

Är det någon här på sajten som gjort gällande att Kanalisera och att detta inte skulle vara Kanalisering?

Det måste ju finnas en anledning till att man öppnar en sådan här tråd.

Ewerhof
0

#4 Nej inte vad jag sett. Bara att andra sagt sig göra det och att de resultaten finns här att läsa.

Kamjal kanske hade tråkigt och ville ha lite aktion? ;) Röra runt lite i myrstacken, liksom.

satori
0

Vad säger/tycker du om Sture Johansson alias Ambres?