Om att ta bort trådar.
Om det är någon medlem som ber mig ta bort en tråd som h*n startat, så gör jag såklart det.
Det ser kanske konstigt ut, att en tråd bara försvinner utan anledning, men jag tycker inte det behövs förklars närmare om det är en medlem som vill ha bort sin tråd.
Är det däremot jag som tar bort en tråd, på mitt initiativ, så skriver jag en förklaring varför jag valt att göra det.

Ni ska också veta, att ni när som helst kan höra av er till mig eller någon av medarbetarna Gahella och Playja, om ni vill låsa trådar som ni själva startat. Det kan vara om diskussionen urartar, inte känns aktuell mer, eller av någon annan anledning. 
Det var frikostigt - många forum känner de har ägande rätt till alla inlägg i deras forum - så toppen och tummen upp för dina regler!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ja det är fint --- meeen man skal också ha respekt til de mennesker som har skrevet saklige inlegg i trådene och brugt deres tid på det -
dom kan blive stödt nå deres inleg forsvinder plötsligt -
så saken har flere vinkler -
kram
Solar

#3 Visst ska man ha respekt för alla parter. Men jag tror samtidigt inte att man väljer att plocka bort en tråd, om det inte är något verkligen speciellt. =)

Ja det är skyssta regler!
Instämmer helt jag med!

kanonbra….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Kan bara hålla med er övriga! Toppen!!!

Jag glömde ju säga, att ni även kan vända er till mina Medarbetare, Gahella & Playja, i dessa ärenden. =)