Ny medarbetare!
Jag har nöjet att välkomna Playja som vårt senaste tillskott bland medarbetarna!
Varmt välkommen! 

Velkommen Playja - det var bra -
stort kram
Solar
Så här ser jag ut enligt Playja när jag är ute och kör scooter, haha…höll på att skratta ihjäl mig! Visst e hon för go vår Playja!?

Tack va gulliga ni är! *rörd*
Jag tänkte faktist efter en hel del innan jag tackade ja. Jag tar detta på största allvar och förtroendet från -pson-!
Men som jag sa till nera (PM) så är ju en sajt ett teamwork med olika kvaliteer. ..Iaf som jag ser det.
Min kvaliteé är kanske att hjälpa till med det jag kan..putta i trådar… å hålla igångl! Lyckas jag lite med det… kanske jag "drar mitt strå till stacken"
Jag tycker så himla mycket om den här sajten å gjort från första början..för det finns en speciell kärleksfull "ton" här inne!.. så för mig är det en stor ära att få bli Medarbetare här på Uj!
Tack igen!

grattis!!!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#6.. Hej där!! *vinkar glatt* Tack BD! 
# 5 Jamen visst Playja, det är ju det som är tjusningen såklart. Alla drar ju sitt strå till stacken på sitt eget vis, även som Medarbetare. Du kommer att fixa det här bra ska du se. Kunde jag, så kan då definitivt du med 
Kram på dig igen, och lycka till 
Åh vilket fint tacktal Playja! Ja så ser jag det också, var och en ger av sina bitar som skapar helheten. Kram vännen!

Men folket!! ni e ju för goa!

STORkram till er!