Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: frågor
Läst 2046 ggr
medde
0

Någon haft kontakt?

Nu är jag lite nyfiken och frågvis. Hoppas detta ok? Jag undrar om det är någon här som haft en kontakt på något sätt med något utomjordiskt (fysiskt)

//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gahella
0

Min uppfattning och av egen erfarhet, har vi det hela tiden. Det kan vara Ashtar, Kristusskepp, Monka,Maria, Vita Broder-Systerskapet t.ex, det är mycket beroende på vad din uppgift är just nu. Och vad som är aktuellt för hela Jorden.

medde
0

Ursäkta men det jag undrar över är om ni sett någon eller något öga mot öga? Personligen.

pson
0

Om du menar fysisk, som vi människor är i vår 3 dimensionella värld, så har jag inte det.

Det är nog betydligare mer vanligt att man möts i andra dimensioner, så som i meditation och drömmar. Allt har ju med frekvenser att göra.  =)

Gahella
0

Nej, det har jag inte gjort, förutom sett molnformationer som sett ut precis som tefat och jag känt energi ifrån den. Ja, annars är det som du säger -pson-, jag känner deras närvaro och ser ljuset när jag blundar och då kan jag vara i ett helt mörkt rum.

medde
0

Tack för era svar.:-)

pson
0

Glad

kajmal
0

dom finns

adnanas
0

Jag kom i början på 2000 talet att få se ett Ufo (runt klot) som fanns rakt övercentrala  delarna av Uppsala ). Då stod jag vid en busshållplats på Dragarbrunnsgatan .När jag tittade mot en affärr  i hörnan av Vaksalagatan /Dragarbrunnsgatan så inträffade följande :

Min blick upplevde jag som magnetisk och sakta  drogs den upp utmed faseden tills jag nådde taket och vidare tills  jag såg ett runt klot i skyn som liknande aluminium i färgen. Detta var den blåsigaste dagen på året och jag såg att några vita moln färdades snabbt från ena till andra sidan på himlen .Men klotet   stod orubbligt stilla på samma plats .När jag åkte med bussen så kunde jag se föremålet från andra vinklar. Därför kunde inte detta vara någon hägring .Då trodde jag att andra uppsalbor hade gjort liknande iakttagelser. Men det verkade bara vara jag som hade sett föremålet i skyn.

Numera vet  jag att utomjordningar med sina rymdskepp bara visar sig om de vill göra detta. Allting handlar om att vara på samma frekevens för att göra sådana observationer. Och att de ville visa sig för mig var märkligt. Alla som har sett Ufo kan förstå varandra bra.

Gahella
0

Ja håller med dig, adnanas; vi förstår varandraGlad

pson
0

Skrattande

adnanas
0

#9  Jo vi har lika vibbar SkrattandeCoolOskyldig

Solar
0

Jag har värt så tät på i 1995 vor mine outerspace venner skickade en gylden kugle in av mit fönster som satte sig på väggen -

dom gjorde fest fyrvärkeri i 2 veckor på himlen for mig -

jag har skrevet om det i en annan tråd -

kram

Solar

Ayena
0

# 12 - Det låter ju som en helt underbar upplevelse!