Det var starkt…. oj..sitter här med tårar rinnade ner för kinderna… Tack ewerhof för den här länken! Det kan inte sägas bättre…
Ja den är helt fantastisk! Såg den inne på PU. Just hon som är hjärnforskare får vara med om en sådan här sak. Har förmågan att stanna upp å registrera allt som händer där i lalaland, och förmedlar nu detta för oss. Underbart!

Det är ju helt klart en upplevelse som ligger i hennes livsuppgift, att få vara med om detta, och sedan bli helt återställd och fortsätta med att undervisa och förmedla detta! Det är ett sådant tydligt exempel tycker jag, på hur universum fungerar.
Exactemum
Mycket inspirerande historia 
Mycket gripande. Ja, vilken sida väljer du? Vilken sida väljer jag? Medveten närvaro… Tänk att kunna fixa lalaland utan en stroke?
Ja eller hur BM. Jag har valt lala-land, och det fungerar! Jag som är en Doer, får nu oftast saker gjorda med lust å glädje, utan den vinande piskan i mitt huvud. Det krävs träning bara, för man "måste" börja lyssna på sig själv från ett helt annat håll, mer inom sig.
Ja, jag besöker också lala-land med jämna mellanrum, och det är bland det bästa som finns..
Jag vill, jag vill, jag vill OCKSÅ. Men jag tror att jag vill det så mycket att det "blockerar"… Grattis Gahella!

Ja, hon når verkligen fram med sin förklaring.
#9 Ibland kan det vara som när man försöker öppna en dörr…åt fel håll. ;) Så enkelt när man 'bara' gör det enkelt för sig.
#10 Precis! Go with the flow, bara.. "enkelt"..
Tack vännen! Ja du har alltid svaren som vanligt
Jag ville också för mycket och allt på en gång. Men det är det som är grejen, man måste släppa, och lita mer på sig själv och att livet vill oss väl.
Men det är inte gjort på en kvart, jag vet, man måste ifrågasätta hela sitt liv. Vad vill jag, och hur vill jag det. Och jag ville ha mer glädje och flyt i mitt liv, för mitt liv var KAOS, och jag orkade inte, ville inte ha det så. Så jag började handla tvärsemot det jag brukade göra, där det inte fungerade för mig längre. Massor av stress och dåligt samvete kom upp, men var tvungen, hade redan sprungit in i samma vägg för många gånger. Och för varje gång, gjorde det ännu mer ont och jag blev såååå trött både på mig själv och dessa samma jäkla destruktiva mönster. Som alltid får man börja med ett litet steg i taget, där det inte känns fullt så läskigt, och beta sig vidare. Och jag lovar: Kan JAG, kan ALLA, jag brände t.om ut mig -91, så jag satt DUKTIGT i väggen!Kram!

Skojt nok så gör vi alla hva vi skal i vore liv - vi fölger vor plan -
och vi har alla sammen unikke livsbaner och upgifter -
så jag tror at vis vi alla skrev vor livshistorie så ville mange säge * wow *
jag er glad for at jag inte skulla igenom en hjernesjukdom på det viset som man ser i filmen - puha -
kram
Solar
Haha…ALLT enligt planen!!
Måste fråga, ska här vara en video? I så fall hittar jag ingen 
Devona, den ligger kvar, tryck på den röda länken bara.

Den lilla videorutan kan ta liten stund på sig att poppa upp, men den finns där och är värd att vänta på =)
Jag måste vara dum ihuvudet, men jag får nog ha lite mer kunskap om var jag orienterar mig på sidan. Det finns till höger några videor men inte den ni talar om :-(
# 18 Devona man får vänta ett tag innan den kommer igång av sig självt. Du behöver inte trycka nånstans när du väl kommit in på länken. = )
Va konstigt Devona, kan det vara så att din dator inte kör det här programmet då! Vi får ropa in teknikerna här: Hallå….assistans, por favor
!
#21 Jag brukar kunna se videor på Youtube utan några problem, väldigt konstigt! Jag kan nämligen inte se några av de andra heller, sitter och funderar på om det är någon säkerhet som stoppar.
Jag har XP med SP2 installerad.

Ja det varmärkligt hörrö…
Fantastisk film!
Tack Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Hur gick det Devona? fick du se filmen? Hittade den på YT så lägger in länken till dig iaf du inte kunnat se den ännu.
Mycket sevärd!
# 25 - tusen tack Playja! Nu kunde jag se filmen och jag blev väldigt berörd. Ja, den var verkligen sevärd.

Så bra Playja att du tänkte på YT, så Devona också kunde ta del av den! =)