Inatt jag drömde...
Vänner, inatt kan ni tro att jag har haft en helt underbar upplevelse.
Jag har haft besök av ett stort stjärnskepp, som kom ner ( i fredligt syfte) för att demonstrera olika saker som de kan göra, och bara för att vi ska vänja våra hjärnor vid tanken att de finns och att de vill väl.
Jag minns bara små framgment av själva händelsen, men känslan sitter kvar, och den är svår att förmedla via ord.
Jag stod i ett högjus, i en lägenhet, och som vanligt när det är drömmar av den hör sorten, så är jag alltid i min pappas lägenhet, av någon anöedning. Han bor i ett 18 våningshus, på den 14:e våningen, så man har en skaplig utsikt därifrån, men i denna drömmen så känns det som om vi inte var mer än på 3:e - 4:e våningen, eftersom jag såg marken tydligt.
Skeppet var enormt, liknade en stor manet, och färgade himlen i svagt rosa-lila nyanser och den demonstrerade hur den de-materialiserade redskap från en lekplats som var i området. Den riktade en stråle mot en sak, och *poof* så var den borta. den gjorde det på tre olika saker, och jag tänkte i drömmen, att jag skulle gå ner dagen efter och känna om jag kunde förnima energierna som efterlämnades.
Sedan så rörde sig skeppet mot vår lägenhet, och jag blev lite rädd och kröp ner snett under förnstret, så jag kunde se lite iallafall. Strålen kom in genom fönstret och riktades ut mot min vän som stod i köket och snackade en massa, men som inte hade en aning om vad som hände utanför, och helt plötsligt så började hon prata i andra språk. Jag kan inte komma ihåg vilka språk, men det var iallfall 'jordiska'… Jag satt under fönstret, och såg den här strålen, som påminner om laser och så kände jag den där tryckande känslan i huvudet igen, som jag upplevt några gånger tidigare. Det var som om mitt huvud och strålen var + och - poler men samtidigt kämpade för att hålla isär.
Sedan försvann strålen, och vi blev inbjudna, eller vad man ska kalla det för, till en resa genom dimensionerna. Jag svävade iväg, och precis som jag var på väg att försvinna ut genom fönstret, som nu var mjukt och geléaktigt kom min kompis ut från köket och hann springa ifatt och åkte med ut genom fönstret, ut till den andra dimensionen som var på andra sidan. Det var en helt otrolig upplevelse, som inte går att beskriv amed ord, och jag förklarade för min vän hur det fungerar med paralella dimensioner och universum, och vi flöt omkring och jag minns att jag såg diamanter i mångder, men istället för att avbildas som vi gör här, med den platta sidan upp och spetsen ner, så var de vända med spetsen upp och det platta ner, som en pyramid.
Efter den turen, vände vi tillbaka till vår lägenhet, och jag var så glad, och stolt och lättad över att äntligen få visat min verklighet. Sedan minns jag inte mer. Vilken härlig upplevelse!!

Oj va mycket du kom ihåg, va kul! Mina drömmar blir lätt väldigt luddiga, kommer mest ihåg kännslor och korta scener. Underbar dröm! :)
"I natt jag drömde, något som jag aldrig drömt förut… Jag drömde det var fred på jord, och alla krig var slut…" :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
WOW fantastiskt ÄNTLIGEN!! Och den sången instämmer jag också i!!
Grattis pson till upplevelsen
Blir riktigt avis,,,Häftigt!

ja det är en bra dröm - och kanske det är/blir verklighet 
kram
solar

Ja, och ändå känns det så handikappande att bara ha ett tangentbord att kunna förmedla upplevesen med, och det är massa små saker som inte går att sätta ord på…
Det var så märkligt, för jag satt och tittade på Aftonbladet och den där tomteklippet, och så PANG, kom jag på att jag hade haft drömmen!! =)
Det där tomteklippet måste jag få se, så kanske jag också får upp en sån dröm. Ja det klart det blir snart helt fysiskt verkligt, vi förberedes för fullt tror jag! Kram

Åhh det låter helt underbart. De drömmar man minns så där kallas för klardrömmar. Det kan ju ha varit en utomkroppslig upplevelse eller kanske till och med en sanndröm 

Ja, ska man tolka detta som en framtidsdröm, så finns det inget att vara rädd för, när det handlar utomjordiskt besök =)
Du , der var inte svårt att greppa känslan du beskrev i din dröm pson!
För några nätter sen drömde jag att alla inne på den här sajten stod på en kulle med himlavalvet omkring oss. Plöstligt säger en av oss, tror det är -pson-: Titta nu kommer de! Vi tittar upp och ser ett moln-ufoformation. Vi kastar oss ner på marken, för vi vill känna efter om de är "de goda eller de onda", en spegling av min egen rädsla eller en ren försiktighetsåtgärd som baseras på urskiljning, inte vet jag. Sedan ser det ut som när man laddar ner musik/film, de här filstrecken som blir. Och vad jag såg hade vi kommit ganska långt i ned/uppladdningen av denna "filen"! Spännande tider, och det skulle vara intressant att höra vad ni säger om denna "dröm"?

Ha…ha.. jag har oxå drömt om oss på sajten.. inatt! Drömde vi klättra upp för ett berg å Solar var "instruktörn" till oss "kärringar" Han va enda manspersonen. Minns inte vilka vi var riktigt? men vi klättra å klättra.. högt upp till en platå (jag fick svindel) På platån fanns en boning där vi pusta ut å festade lite innan vi skulle ta oss ner igen. Solar hjälpte en i taget ner i en lina som inte räckte till riktigt.. till en avsats …så då blev jag ännu räddare för det var så högt upp där vi var….att vi skulle slå ihjäl oss om vi föll. Sen minns jag inte mer.
Ja jesses hur man får till det i drömmar! 

Hur kan man drömma om personer som man aldrig träffat men änndå vet vilka det är i sin dröm? *s* Drömmar e skumtl!!!!

Haha.. men vad kul att vi har träffar på vårt eget, utomjordiska sätt ;-)
Vilka drömmar ni har! Härligt, och positiva tycker jag. Vi klättrar uppåt tillsammans och downloadar de nya kosmiska energierna! Det kan ju inte bli bättre, eller hur!? ;-)
Härliga drömmar hörni
Kul att få ta del av. ja, Solar verkar vara " tuppen i hönsgårn" just nu.ha..ha..
Ha ha haa Playja…vicken härlig dröm…och så pustade och festade vi lite när vi var på toppen,..och så skulle vi ner igen…typiskt när vi hade så kul! Ja det går verkligen uppåneruppåner…va roligt att du drömde om Solar och jag om -pson-, vilken kontakt vi har fast vi aldrig setts i detta liv förrut! YES nu downloadar vi för fullt….jippiaey!!

Drömmar e så sjukt! *s* jag har drömt om oss (på Uj) förut oxå.. typ samma! Höjder å vi ska ner! 

I förrgår natt drömde jag att jag var tillsammans med Rickard Gere! De ni! Jag berättar INTE vad vi gjorde 

# 11 & 14
hi hi - ja där sker ting och saker nå vi sovar - 
nå jag er med på berget så er det inte så farligt - jag er selv höjde-räd och er darfor mycket forsigtig nå jag er i bergen -
men drömmen skal jo nok omskrives til nogot med energier och turde gi slip o.s.v. tror jag -
kram
Solar

Jag har för andra gången i mitt liv nu en period där bildspråket förändras i mina drömmar. Jag känner hur det möbleras om på djupa nivåer inom mig. Lite frustrerande att inte kunna tolka så där på en gång men samtidigt så skönt att veta att det händer en massa inuti nu.

Även jag upplevde att drömmar ändrades. Det inkom många liknande drömmar, men ändå så var alla unika var för sig.Det är möjligt att detta kan höra ihop med nya energier som inkommer i tiden?På nyårsnatten så brukar man ropa " ut med det gamla in med det nya"

#18 Det är kruxigt med drömmar i förvägen tycker jag, så jag förstår att du tycker det är ännu mer frustrerande när det helt plötsligt blir nytt igen! Men dessto häftigare när man löser "gåtan"! Det är som en kick ibland tycker jag.. =)

#10 Jag kommer att tänka på det här inlägget lite då och då gahella, och tänker på vad det kan betyda. Jag drömde också om molnufo inatt, och jag undrar vad det ska symbolisera. Jag minns att jag försökte förklara att det var magnetismen i skeppen, som gjorde att de attraherade fukten i luften, och därför bildades det ett moln omkring dem. Om det enligt fysikens alla lagar har jag inte en aning om, men jag hade en skara skeptiker med mig i drömmen, och jag minns inte så mycket mer, än just den sekvensen.
Apropå drömmar så drömde jag en knepig dröm inatt kom jag på jag med om ufo. Jag drömde att det var fullmåne, men framför månen så skymde ett stort brunt runt klot som såg ut som en planet, och i detta stora bruna klot så var det som stora ventiler som åkte upp och ner hela tiden. Jag bara visste att det var främmande varelser inne däri klotet, men jag fick inte se dem. Klotet var så nära jorden, fast ändå mitt emellan jorden och månen om jag säger så. Jag var helt fascinerad av detta, men inte rädd. Ja, märklig dröm var det.
Va kul att våra drömmar förändras och att vi också börjar drömma mer om ufos, för det var länge sen för min del.
Vill berätta om en fantastisk dröm jag hade för nån vecka sen. Det står ett träd och det är helt självlysande i gyllengul färg, jag iakttar detta och ser mig själv stå brevid och tittar på trädet, sedan ser jag på trädet igen och ser en nyckel av äldre modell som sitter inuti i trakten där hjärtat sitter. Mycket talande bild tycker jag, att det endast är genom hjärtat/kärleken vi blir Ljuskroppar.