Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjärnskepp
Läst 1143 ggr
pson
1

Out of the blue

Från Soultravel magazine: Det här en av de bästa UFO-dokumentärer som spelats in. Den närmar sig UFO-fenomenet på ett seriöst sätt och den ifrågasätter skarpt den skepsis och förlöjligande attityd som finns i vissa kretsar mot fenomenet. Filmen lägger fram en bråkdel av de fakta som finns att tillgå och det är extra spännande att lyssna till astronauter och vetenskapsmän som anser att fenomenet är reellt.

Läs Soul Travel Magazines exklusiva intervju med astronaut Edgar Mitchell som du ser i början på denna dokumentär. Han menar på fullt allvar att UFOs existerar, att de är intelligent manövrerade farkoster och att det är dags för "disclosure".

Länk till videon på SoulTravel Magazine

Out of the blue - the movie Hemsida

Playja
0

Såg att den fanns på "tuben" oxå.. men har inte kollat den ännu!.. men ska!!!   Glad

Gahella
0

Jag tror att jag sett den för några år sedan, men ska se den igen under dagen. Har för mig att den var jättebra.

enola
0

Funkar alla delar för er? Tuben säger " This video has been removed due to terms of use violation."

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

pson
0

Om jag använder mig av länken till del 1, och öppnar den i ett nytt fönster, så att jag kommer in på YT, så ligger del 2 där..   så får man leta sig vidare på det viset…   =)