Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettanslagstavlan
Läst 8312 ggr
pson
0

Anslagstavlan 2

Här kan du tipsa om något tv program, kanske tipsa om en bra recept man provat, en efterlysning på böcker eller musik eller dela med sig av en bra länk…

Ja, här finns en anslagstavla till allt smått. Glad

View image detail

satori
0

Har börjat kolla på Lisa Williams på TV4+ på torsdagskvällar. "Att leva med döda" heter det. Tycker hon är suverän!

Aha, var det här en anslagstavla? Trodde det var ett klotterplankRäcka ut tungan

Ok, ett tips bara…..är helt slut minst sagt…efter snart 5 veckors rent helvete med det jordiska så jag orkar knappt formulera mig eller ens tänka längre. Ville bara skriva nåt här för att inviga den nya anslagstavlan och visa att jag inte glömt bort er och att jag finns här i bakgrunden i väntan på mer energi och då:

"I´ll be back" som Schwartznegger (hm el. hur det stavas) sa.

Ha en underbar och fridfull helg med mycken kärleksfull ro på er!

Kram

Ewerhof
0

Känner som om en förkylning är på G så jag lär inte göra så mycket mer än vila. :) Jag köpte en bok på rean som heter Sticka i naturfärger och hon har en sån härlig inställning till stickning, man ska passa på att meditera och inte bara fokusera på att bli klar. Så jag kommer alltså att sitta uppallad i sängen och meditera och samtidigt göra lite världslig nytta.

pson
0

#1 Ja, Anslagstavla / klotterplank   tomejdo / tomaato   FlörtSkrattande    Det är bra satori att du vilar och samlar krafter…  vi försvinner ingenstans..    

#2 det är jättemysigt att sticka, speciellt med stickor tjocka som trumstockar så det går fort och blir härligt luftigt… 

den nya klotter/anslagstavlan är härmed invig och jag önskar också alla en härlig, kreativ helg!

Gahella
0

Hej Satori och er andra, jag tror vi alla har känt av energiförhöjningar på lite olika sätt. Jag känner mig också lite trött och sliten. Och blir lite sugen på att sticka något, typ en halsduk, som jag skulle klara av att göra. För det är ju lite meditatativt att göra det.

nera
0

Javisst är det så som du säger Gahella. Förra veckan var det riktig turbulens på energierna..HUA! Men vi finns ju här ändå emellanåt = ) Jag har varit jättetrött veckan som gått.

shintaida
0

Jag och mannen har också varit jättetrötta. Konstiga energier.

Och NU måste jag gnälla lite;

…jag trillade på isen den 13:e och gjorde mig illa i armen (inget brutet enligt sjukhuset) men fick gips en vecka i alla fall. Nu är gipset borta och jag har FORTFARANDE jätteont i armbågen/vecket. Med nöd och näppe kan jag tvätta håret. Armen är fortfarande svullen. *suck*

Jag använder armen så mycket jag kan för att träna upp den.

Det är ju för hundra gubbar snart MC-säsong!! Och då MÅSTE jag vara bra i armen!

Med Stjärnljus // Shintaida

Solar
0

Elektriske blå healings-energi :

healinglightfromhand.jpg picture by roseashm

satori
0

Youtube tips!! 

Förklaring på de 10 dimensionerna:

http://www.youtube.com/watch?v=qU1fixMAObI&NR=1 

Solar
0

Gahella
0

VA FINT, längtar till försommaren!!!Tack för tipset Nera!

pson
0

Jag vill tipsa alla om  Österlen Konstrundan som är varje år vid påsken. I år firar den 40 år och det är en jättemysigt att ta en dag eller två att köra runt och besöka konstnärer och se på deras alster. http://www.oskg.nu/ 

Under påskhelgen slår ett flertal konstnärer upp sina ateljéer och delar med sig av sin sprudlande kreativitet och unika alster. Rundorna är uppdelade i flera geografiska områden och bjuder på en hänförande mångfald av måleri, glaskonst, silversmide, skulptur, datorkonst och mycket mer.

http://www.skane.com/cmarter/cmarter.asp?doc=1708&gclid=COj0uq_oh5ICFQWKMAodNWNv9Q

Playja
0

#1… Kollar oxå på Lisa W.. å tycker hon e helskön… iaf hittills. (a dagens datum)

Måste bara skriva något för det e så tomt här inne… å har inte så mycket att säga.. GeneradFundersam

Jag e knäpp… jag vet! laugh

nera
0

Bow Down Du är inte alls knäpp Playja.. Kul smiley förresten, den sista flabbandes med tungan hängandes ute..hi-hi..

Jag har också precis tittat på Lisa Williams nu ikväll, och hon är jätterar och bra och duktig. Och hon är även ödmjuk mot dem hon läser av, precis som James,  och det är viktigt = )

Playja
0

Vet du nera… jag känner oxå så… Hon e skit go..

Du har så rätt … att det dom förmedlar handlar så mycket om känslor å då måste man vara ödmjuk som jag ser det.

Håller dessutom med om att det du säger om James.. dom kör samma race.. ME LIKEY!!!!!  Glad

Solar
0

Nå man har forståt disse ord - så körer det for dig !!!!

Photobucket

pson
0

Såg också Lisa idag, och jag gillar henne skarpt!  Först var jag tveksam till hennes ibland burdusa sätt att närma sig folk i t.ex. butiker och liknande…och tyckte att "fan vad okänsligt att bara komma och slänga något sådant i ansiktet på folk", men nu har jag ändra uppfattning en aning, eftersom jag är helt övertygad om at hennes guider leder henne till männsiskor som faktiskt blir hjälpta av Lisa och det hon förmedlar, hur budrust det än kan se ut. =)   Heja Lisa och fram för avmystifisering av andevärlden!!

pson
0

Nya ifokus-sajter som blivit lanserade är

Bakverk, Teckning & Igelkott iFokus

pson
0

Playja; lite film-humor till ett filmfreak!   ;)

pson
0

Jisses..den där seniliteten sprider sig som en epidemi….hahaha….här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=ZPBvFXf9Q2U

nera
0

Ha ha ha..han va kul Skrattande

enola
0

Mer konst från mig: http://juha.manni.se/

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Playja
0

#19.. *ha..ha..ha*  Vilken sköning.. han e ju kanonbra!!!! 

(skönt att se  det inte är bara jag som e senil!  *fniss*)  Flört

#..21 Ja du hittar då alltid vackra bilder!  Glad

pson
0

#21 Jag gillar den bilden som du även har som bakgrundsbild jättemycket! Härliga färger! =)

Solar
0

Photobucket

nera
0

Glad

enola
0

#22 jag har inte hittat dem det är jag som gjort dem! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Solar
0

Information :

http://www.theorionproject.org/en/

kram

Solar

nera
0

För filmintresserade, så går ikväll "Apollo 13" på TV4 kl. 22.15 Glad

Solar
0

1consciousnessLCAUPsm-2.gif picture by roseashm

nera
0

Så sant Så sant Solar Glad Kram!

Solar
0

shintaida
0

Jösses! Vad fint, Solar!

Solar
0

loveheart

nera
0

# 33 Åhh, den var fin Solar Skrattande

Solar
0

Ja den är söt tycker jag -

Gahella
0

Ja, den var verkligen så söt, Solar !

pson
0

Visste ni att Urania, den himmelska, var i grekisk mytologi, astronomins gudinna och en av de nio muserna. Hon framställs sittande och pekar ofta med ena handen mot himlen. Glad

nera
0

# 37 Det hade jag ingen anaing om, så tack för upplysningen Glad

pson
0

haha..ja, jag satt och tittade på ett program om Skagenmålarna, och där beskrev berättaren att en av konstnärerna, tror det var Kröjer, såg sin fru som sin musa. Jag var tvungen att slå upp ordet musa och fram kom denna lilla notisen…  =)

pson
0

Intressant länk som handlar om: 

• Andernas Hemlighet
  • Den Gyllene Solskivan från Mu.
  • De Äldres Ras
  • Den Nya Världens fokus på Upplysningen
pson
0

UUAA Radio: Nordisk webbsida om det utomjordiska och länk till radioprogrammen

Gahella
0

Mycket intressant om Peru/Bolivia. För 11 år sedan gjorde vi en gruppresa dit med Marina Munk, och åkte omkring på alla de ställena som artikeln handlade om. Vi mediterade och transformerade mycket astralt på många av dessa energipunkter. Det var ibland riktigt tufft, då det astrala inte ville ge med sig.

På vissa ställen är det så starka energier, att inte alla klarar av dem för länge. Ett ex. är Solön i Titicacasjön/Bolivia, som vi bodde på ett par nätter, men många kan bara stanna ett par timmar då det annars blir för starkt för dem.

Hade själv en otäck astralenergi som under tiden jag sov, försökte kontollera min andning, så det kändes som jag kippade efter luft. Min gode vän Per vaknade av någon anledning, såg hur denna mörka gestalt stod och "sög" min energi. Men han bad om hjälp och skickade ljus på honom, och straxt efter försvann den. Undrar vad som hänt annars!? Hua…

Solar
0

Solar
0

Solar
0

en søt påskekanin

Solar
0

commentbaby.com

nera
0

# 45 Ja DEN var sååå söt Solar….Glad

# 46 Åhhh, ännu fler häftiga bilder! *Gillar skarpt* Skrattande

Solar
0

Ja dom er snygge tycker jag - Glad

pson
0

Kom och gå på galleri med mig! Kyss

BranDuir
0

#49…..skiiiidegodt! Tusinde tak for den link!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

nera
0

# 49 Ja där var mycket vackra bilder att vila ögonen på pson!! Glad

Gahella
0

Vilken levande utställning, man hörde t.om fotstegen!

pson
0

#50-52  Ja, jag fastnade också för fotstegen, och det är kul att se andras målerier på det här sättet! *gillar*  =)

Solar
0

Ja det er altid interessant att se andras kunst - bra sida Glad

kram

Solar

Solar
0

blue

BranDuir
0

Flot billede Solar!

nera
0

# 55 Skrattande Gillar en blåa färgen..

Solar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

praktisk eller hva ?

BranDuir
0

ja herregud….måste ju ha sugrör bara…annars blir det ju väldigt kladdigt…*S*….glaset i örat…

nera
0

# 58  Förvånad Men kära nån vilket örhänge…ha ha ha..Fot i munnnen

pson
0

Man skulle kunna säga att han är lite på örat!  =)

nera
0

SkrattandeGladFlört

Solar
0

litt vatten till att rena

Photobucket

Gahella
0

Hjälp Solar…ja nog skulle vi bli både rena och skrubbade i det reningsbadetFlörtFundersamGlad

Solar
0

hi hi hi - ja  Skrattande tänkte bara på att det letter kanske med litt vatten -

kram

solar

Gahella
0

Ha ha..ja vi skulle nog lätta mycket i de vågorna!Kram till dig också Solar!

nera
0

Glad

nera
0

P.S: Vattnet såg lite kallt ut tyckte jag, men det kanske behövs för att vakna upp riktigt..hi-hi…Hemlis

Solar
0

en liten hummingbird

Photobucket - Video and Image Hosting

nera
0

# 69 Är de dessa som heter Kollibri..? Mycket söt  liten pippi  i a f  Glad

Gahella
0

Ja åh vilken fin bild igen, Solar!

Solar
0

Ja det är en kolibri

kram

solar

pson
0

Färgerna på kolibrin är mina favoritfärger! Och den är så söt det lilla livet!  =)

nera
0

Ja, färgerna är himla härliga på den = )

pson
0

Nu har Solar satt in bild på en kolibri, och då tänker jag sätta in en bild på en fågel jag älskar!!   Det är en liten tavla jag gjorde nu ikväll, efter ett besök i Frederiksbergs Have (trädgård) som inspiration där orginalet låg och vilade.  Min kamera är usel, så fotot på tavlan är inte så bra, men jag hoppas att ni ser hur fint han blänker…  ;)

nera
0

Vad duktig du är pson!! Den är ju jättefin. SkrattandeGlad Man ser ju riktigt hur den blänker

pson
0

Tack!  =)  Jag hade egentligen en annan tanke med den påfågeln, men den kräver lite mer tid och koncentration, så jag tänkte jag skulle börja med att göra en liten.

nera
0

Ser med spänning fram emot den stora Glad

Gahella
0

Ja den är jättefin -pson-.

Solar
0

ja den är mycket fin i verckligheten - den glimter mycket som tyvarr inte ses på bildet -

kram

solar

pson
0

Check this out!! 

Gahella
0

Wow vilket stjärnglitter!!!

pson
0

Eller hur! hahah..jag har glitter på hjärnan just nu!  

Å du Gahella, Solar har fått sin kram från dig nu  ;)

nera
0

"Glitter pson"…det lät gulligt--hi-hi..

Gahella
0

Va bra -pson-, för han är en riktig hjärtevärmare din Solar! Vilken snygg bild du har på dig som Avatar. Kram på dig också goa, gulliga -pson-Kyss

nera
0

Ja nu ser jag med att du bytt bild pson = )

pson
0

Tack för det! Ja, och bilden är inte  så stor, men den är liten  ;)

BranDuir
0

# 87 …..vill ha en i naturlig storlek oxå…***ASG***

pson
0

Haha…jag kommer att tänka på en sådan där pappfigur som man kan se i videobutiker på skådespelare osv…haha..

Solar
0

en diamant

Laurence's picture

pson
0

åh, det är något med det här glittrandet som sätter igång något i mig…  Jag bara älskar när det glimmrar och glittrar, om det så bara är från solreflexer i vatten eller som Panduro-glitter på mina tavlor, eller smycken för den delen…   =)

Solar
0

Ja det är skönt med glitter og glimmer -

det är ligesom den nya tiden byder på så mycket mera med färger og glimmer og ultra ljusende ect.

kram

solar

Gahella
0

Ja det märker jag också det där med färger. Något som jag alltid varit förtjust i  är vitt och guld ihop, apråpå glimmer…För mig är det en så stark assosiation till mitt förflutna/ursprung, som nu har kommit tillbaka på flera sätt.

nera
0

Ja färger betyder mycket

pson
0

den här låten spelar jag lite då och då här hemma på fullt ös och skrålar med, så grannarna vet att jag bor kvar   ;-)

den ger mig en energikick och jag blir glad av den. Videon däremot är inte mycket att hurra för. Blunda och lyssna   =)

Solar
0

litt søta dyr

nera
0

# 96 Du är för härlig Solar med alla trevliga bilder du sprider glädje med! Denna fick mig att le stort Skrattande

Solar
0

och ja Jorden drejer rundt :

pson
0

En gammal nostalgifavorit, som jag blir på gott humör av. Här har hon gjort ett medel mot surpuppor - en dansspray!  Skrattande  Kolla här

Gahella
0

Ha haa en klar favorit, vi kollade henne ofta när barnen va små. Måste ha tagit djupt intryck, för jag känner igen mig i henne. Idag var jag och lekte i parken med min 19-åriga dotter som är barnvakt 2dgr i veckan till Lilja 1år och Sante 3år. De är så goa de ungarna och inpirerar till lek å fantasi. Och ju knasigare man är desto roligare är det, plöstligt tittar Sante på mig och säger med ett leende att jag var så skrattig och lite tokig. Det tog jag som en komplimang!

pson
0

Ja, Ika är helt underbar! Jag hittade en nostalgitråd på ett annat forum, och bokmärkte såklart Ika. Hon gjorde ju katten Findus också i julkalendern för något år sedan.

Min syster har tre barn, och jag är 'lek-moster' för dem, och jag hinner inte mer än att få av mig jackan så hänger två av dem på mig…hahha..det är kul att leka, och som du säger Gahela, ju galnare desto bättre. Jag kan vara ganska galen, när jag är på det humöret!

Solar
0

nogon bra ord :

Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony.

-Mahatma Gandhi

nera
0

# 98 Oj, den blir jag yr i huvut av att titta på.

# 99 Den har jag aldrig varken sett eller hört talas om tyvärr, men när jag såg henne " dansa" så gick mina tankar spontant till John Cleese i Monthe Pythons "Departementet för konstiga gåstilar"…Fot i munnnen ( Ja jag vet jag har lite knäpp humor, men jag bara älskar Monthe Python)

# 102 Kloka ord! Glad

Ayena_old
0

Willy Walks är en av mina absoluta favoriter!

Här:

http://www.youtube.com/watch?v=wippooDL6WE&NR=1

Ayena_old
0

Willy Walks är en av mina absoluta favoriter!

Här:

http://www.youtube.com/watch?v=wippooDL6WE&NR=1

nera
0

Skrattande TACK AYENA Glad Kan inte titta mig mätt på denna tokroliga karl och hans kompisar! Han får mig alltid att le eller skratta hur nere jag än känner mig…( Han är verkligen en "ljusarbetare" på sitt eget lilla vis..hi-hi..)

Jag bara älskar Pang i bygget också.

pson
0

Har ni sett det här? Jag kom att tänka på enolas rymdtomtar när jag såg klippet: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2208821.ab

pson
0

Här är tomteklippet, i #107

Solar
0

her är et offentligt toalet i Houston Texas - hi hi - ville du bruke det ??

set innefrån :

pson
0

Oj…   jag hade haft liiite svårt att koppla av tror jag…hahah..

Gahella
0

Haha NÄ VEM skulle kunna kissa i den, om man inte nu är en sån där blottare av nått slag!!

Okej den tomten, ja undra vad det är för en rackare. Typiskt oss människor vi får panik när vi ser något vi inte sett förrut, inte så konstigt kanskeFundersamnär jag tänker efter…Enola har du något bra svar på den här, känns den igen?

pson
0

Jag tänkte det kunde vara ett 1 april skämt, som nu nått hit, men jag vet inte om de har de traditionerna där…

Solar
0

Nej man bruker jo mycket av den slags glas där i USA som man kun kan se ut av men inte in i - så toalettet er sikkert nok - man ser ingenting utifrån -

kram

solar

Gahella
0

Nä jag vet att man inte kan se in, men känslan finns där.Generad

nera
0

Precis! jag skulle inte heller kunna koppla av, bara av att se alla människor som springer där utanför..även om de inte kan se mig. Skulle känna mig totalt uttittad Förvånad

Solar
0

Skrattande

ja ja vi ville nok alla bruke det toalet vis vi verkligen skulle här och nu - ja för där blir man arresteret vis man kizzer på gatan -

kram

solar

Solar
0

Här kan man verkligen se at energien i Galakserne er spiralformet och den meste energi er spiralformet -

Här er vores Galakse The Milky Way :

Gahella
0

Jag säger bara WOW…vilken bild på den galaxen!

Solar
0

Här är Stonehenge :

pson
0

Såg nyss på Discovery om ett världsmästerskap i en lite udda sport: mobiltelefonkastning. Så är du en av dem som är trött på din ständigt ringade och pipade mobil, eller kanske på någon annans telefon, så ta till Finland i sommar och var med i tävlingen och passa på att slänga den dit pepparn växer. Och kanske blir du världsmästare på köpet  ;)

http://www.savonlinnafestivals.com/ru_index.htm

satori
0

Kast med liten mobiltelefon - asgarv!!!

Gahella
0

Japaner, japanerFörvånad…de är mästare på att hitta på udda tävlingar!

Gahella
0

Är det hit vi är på väg?![](../ShowFile.aspx?BinaryId=be432a10-758f-4444-bb48-4b1ff3480d7a&Filename=Stairway to Heaven.jpg)

nera
0

Men vilken härlig bild Gahella Glad Ja detta ser verkligen ut som en starway to heaven Flört

nera
0

" 119 Vilken häftig bild igen Solar! Glad Vart hittar du alla bilder? Har du trixat till den själv, eller har du varit där plåtat själv..hi-hi..Flört

Solar
0

Hi hi nej jag hittade bildet på nettet -

pson
0

#123 Helt klart Gahella, vi är på väg till att uppleva himmelriket på jorden, och utan att verka alltför religös…Halleluja!   *fniss*  ;)

Solar
0

Bilde av Kuthumi - Morya - Greven och Blavatsky -

Blavatsky var levande i inkarnation och Mestrene hadde materialiseret sig p.g.a. Blavatsky skulle skriva den hemmelige lären -

nera
0

# 128 Wow!  Glad

Gahella
0

Ja det där var häftigt att få se Solar, va speciellt att få se dem på kort!!

Solar
0

Ja jag blev tilskynnet (fik lyst till) till att sätte bildet in nok for att vi alla skal vita att Mestrene är där och kan komma i dit verdagsrum plötsligt vis det skal väre -

kram

Solar

Gahella
0

JA DET vore ju kalas!

nera
0

Ja du ser Solar! Allt hänger ihop. Vi får alla våra ingivelser, som hör ihop i slutändan! Häftigt värre Skrattande

nera
0

# 131 Jodå de kommer inte bara till vardagsrummet, de kan dyka upp lite varstans…de är inte blyga av sig direkt..hi-hi..Flört

Solar
0

Hi hi - ja ja det är sant - Glad

nera
0

Nä, det är bara skönt att veta att de är med oss i vardagen och i vardagssituationer, för det är ju där vi ska bemästra Frekvenshöjningen. Glad

Ayena_old
0

Fantastiskt detta med fotot Solar! Mäktigt!

Solar
0

litt färger                  groovy

nera
0

Glad

pson
0
Solar
0

Ja nu er våren på väg :

045ea40789eb8b12rd7.jpg picture by onamar

nera
0

Vad roligt att ni har vår nere hos er i Danmark Solar. Här oppe så var det nollgradigt imorse, och så har det snöat igen…Men det var fina svanar Glad

Solar
0

Ja ja - hi hi

BranDuir
0

vilken fin stol *S*…mycket sittvänlig….

nera
0

# 143 Ha Ha…häftigt!

Solar
0

ja praktisk for män - Glad

kram

solar

Gahella
0

Haha ja där sitter dom gott!Glad

shintaida
0

Ja, ALLA fem, Gahella! *skrattar*

Gahella
0

Haha.. Shintaida ja det är rart paket som får plats där!

nera
0

Skrattande

Playja
0

Men!!!! har inte alla sånn stol hemma till gubben? *skämtar'

Alltid coola bilder från Solar!   Skrattande

Solar
0

Gahella
0

WOW det här va rena chackrapåfyllningen! Tackar för tankningen, Solar!

Solar
0

ja det er bra färger att ta in -

kram

solar

nera
0

Ja det var en bra tanknings bild..hi - hi Flört

Playja
0

Funderar lite på tecknen i Solars bild! Vad betyder dom?.. någon som har en susning?  *s* (Ja jag kan då "hänga upp mig på detaljer å blir sjuk nyfiken! *fnitter*)    SkrattandeOskyldig

Gahella
0

Jag funderade också på tecknen i mitten, och jag känner igen dem, men kommer inte ihåg varifrånFundersam

Playja
0

Ha ha.. jag hitta vad tecknet betydde!   Skrattande

länk till Gahella eller den som oxå e nyfiken!

nera
0

Ja, jag var också lite nyfiken på tecknet. Tack Playja Glad

Gahella
0

Ha ha OM jag är nyfiken, ja det är bara förnamnet ha haa. Tack Playja för att du stillade den åt mig!

Gahella
0

Ha ha OM jag är nyfiken, ja det är bara förnamnet ha haa. Tack Playja för att du stillade den åt mig!

Solar
0

Våren :

Seasons in the Sun :

http://www.youtube.com/watch?v=ytK2uTL6UU0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pfm-17pu6SQ&feature=related

syng med ……………………………….

Kram

Solar

Solar
0

s_0a0ed6543dab6deb0c7522094578146f.jpg picture by WolfRunner79

Solar
0

Playja
0

Jaha.. då e konstgalleri Solar i farten! *skämtar*

Som alltid!!!! fina bilder!… härligt med ögongodis!!  Skrattande

nera
0

Skrattande Instämmer med Playja!

Solar
0

Ja det är mycket positivt for sindet och vor velbefinnande att se och uppleva smukke - vackra ting och färger -

jo mera positivt vi gör for os selv jo nemmere går det med at integrere energierne -

kram

Solar

Gahella
0

Jag instämmer också, KRAM!

Solar
0

Här er nogon av Kundalini symptomerne :

Nogle af Kundalinis kendetegn

• _Brændende varme eller iskolde strømme, der bevæger sig op gennem rygraden. Det kan føles som mange watt der strømmer igennem kroppen _
  • _Pirring i underlivet, langs rygraden og især i hovedbunden _
  • _Vibrationer, uro eller kramper i benene og andre steder i kroppen _
  • _Smerter, spændinger eller stivhed i nakken samt hovedsmerter. Hurtig puls og øget stofskifte _
  • _Overfølsomhed overfor lyde, dufte, og  menneskers nærvær og påvirkninger fra dem. _
  • **Orgasmefornemmelser forskellige steder i kroppen eller totale, kosmiske orgasmer
    **
  • _Mystiske/religiøse oplevelser, åbenbaringer og/eller kosmiske glimt _
  • _Parapsykiske evner, Lysfænomener _
  • _Problematisk balance mellem seksuelle impulser og åndelig drift _
  • _Angst pga. uvished om processen _
  • _Svækket koncentrationsevne og hukommelsesbesvær _
  • Søvnløshed, manisk opstemthed vekslende med depression og _energiforladthed _
  • Total isolation fordi de indre oplevelser ikke kan kommunikeres ud
Solar
0

nera
0

# 170 OJJ, dubbelkungar Glad

Ayena_old
0

Hittade en sådan fin bild. Den är lite stor så jag lägger inte in den i tråden, ni får klicka på den.

pson
0

Här är en ny länk till den andra länken som hade försvunnit, som vi snackade om i " När kommer dem"-tråden. Det ska finnas en del 2 okså. Do not missa den  ;) 

http://www.youtube.com/watch?v=DtFtBqoLVRM

Solar
0

Verdens vildeste trafik-videoer -

se specielt den sidste video från Tokyo vor dom presser folk in i togene -

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16686

kram

Solar

Playja
0

#173… Aha.. va bra!.. Skrattande ska kolla den "tubisen"  Tack p-son för länken!!!

#174…   Den sista från "tok-yo" är  helt galen. Där får man inte lida av cellskräck . Undrar hur man ska ta sig ut om man åkt med en stund??.. å ska av vid nästa hållplats?   

Solar
0

Nya Google Earth og Google Sky - download :

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16682

kram

Solar

pson
0

#175 Jag har vänner som just nu är i Mumbai, och de skriver på sina bloggar bl.a. om tågkupér som är smockfulla och att de missar sina stationer eftersom de inte kan röra sig en cm. De får åka till nästa station, och hoppas de kommer av där istället. Dagligen trillar folk ner på spåren och dör. Helt galet. Helt Tok-yo  Hahaha  ( den var bra! ;)

Solar
0

Årets 100 bedste webprogrammer :

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16662

kram

solar

Ayena_old
0

# 173 - Här kommer fortsättningen på meddelandet från Alaje

http://www.youtube.com/watch?v=RlJo7XiYMf4

Kram från Ayena

Solar
0

Dancers with Music

Solar
0

våren

Solar
0

vor skönne klode :

Photobucket

Solar
0

The Grail Codes 2008 - samtal melom Celia Fenn och Ärkeanglen Michael bl.a. om vor DNA och mycket mera :

http://www.starchildglobal.com/

kram

Solar

Solar
0

Nya gratis-program i stället for Photoshop : PhotoFiltre

och

en ny gratis-version av Photoshop

til gratis downloadning :

http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=16777

kram

Solar

Solar
0

en kat som har drukket ??

Solar
0

Til Sugarbabes-fans :

Sugarbabes……………………………………………………..

Easy…………………………………………………………….

syng med - slip dig selv løs  …………………………………

http://www.youtube.com/watch?v=yECqbIwqz3Q

http://www.youtube.com/watch?v=vxUO69S-BFc&feature=related

Kram

Solar

nera
0

# 185 Härlig misse Solar! Jag älskar katter Glad

Playja
0

solar har alltid så jäkla bra länkar! TACK!!

pson
0

#185  Yo! Det är ju en hip-hop katt!  haha…

nera
0

Hip hop katt! H ha ha..Skrattande Ha hahh * asgarvar *

Gahella
0

Haha…ja det är ju en hip-hop katt yo!

Ewerhof
0

#123 Fast jag vill inte bo så där…. Kall marmor och ingen hemtrevlig inredning… å så änglar som hummar å nynnar hela tiden. *suckar* Jag har nog lite problem med framtiden…

Solar
0

Smil till fotografen :

nera
0

# 193 Men du,,ha ha,,man kan ju fundera vad det är för vits med att ta kort på alla dessa däringa särkarna..hi-hi.. Alla ser ju lika dana ut Räcka ut tungan

pson
0

Anslagstavlan 2 börjar bli lång, och jag tänker inte öppna en nr 3 eftersom jag tycker det tenderar till att ta överhanden från forumets egentliga fokus och jag väljer därför att ta bort den.

Snackistråden kommer däremot finns kvar, och räcker gott och väl till att ta upp annats som ligger utanför forumets ämne.

Härmed låses Anslagstavlan.

Mvh -pson-  Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer