Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1084 ggr
Playja
0

Trevlig valborg!

Tittar in å önskar alla en riktigt trevlig Valborg! Själv har vi brasa 25 m från huset å det e ju inte helt fel *s* (vattenslangen laddad) *s*

*stor ..stor kram till er alla å hoppas ni får en kanoners kväll*

(Skulle kanske lägga in en bild? men ni slipper)!! *he he*

nera
0

Önskar detsamma till er alla!  Glad

Ta det lugnt med alla smällare. Jag lider med alla djur såna här kvällar som det ska pangas och smällas. ( En OT parantes bara..)

Playja
0

Va??? ska man smälla? Det gör vi inte här.. TACK Å LOV! Våran kisse hatar smällare! Han har nog med nyårs!  *s*

nera
0

Ja jag tycker det pangar och smäller jämt häromkring vid såna här tider. Hoppas det blir lugnt idag. Även vissa fyrverkerier smattrar ju som bara den..

Solar
0

Ups.  Valborg afton holdes också i Danmark jag viste det inte - hi hi

Valborg er också titlen på en låd som det danska band Shubidua har spellet - Valborg här er en hval - whale - hi hi mycket skojt tycker jag  Skrattande

kram

Solar

pson
0

Ja jag önskar er detsamma där borta i Svealand  ;)

Ayena_old
0

Trevlig Valborg önskar jag också till er alla.

Här i Skåne brukar man inte smälla. För min del räcker det så väl med nyårssmällandet.

Gahella
0

Tack Playja och alla ni andra! Ja jag kommer in först nu och önskar istället trevlig 1:a maj! Är själv helt slut av alla energier just nu, så jag återkommer när jag åter har landat.

Solar
0

ja idag er det båda 1 maj och Kristi Himmelfartsdag i Danmark

så det er dobbelt helligdag -

skicker nogon integrerende tanker til dig Gahella

kram

Solar

Gahella
0

Tack käre Solar, det värmde att läsa, och det tar jag tacksamt emot! Varm kram till dig!

Ja just det, det förklarar de starka energiena som var inatt! Det är ju kristihimmelsfärdsdag ju!

satori
0

Bättre sent än aldrig, men självklart önskar jag eder alla en riktigt fin Valborg!!