Jag tror att de redan är här… Men om du menar att de ska landa och säga hej, så sker det inte innan 2012.. Det är vad jag tror. =)

Förresten, vilken rolig bild! haha….*slurp upp i ufot*
hehe jag trodde nog du skulle uppskatta den. Det gällde bara att göra ett inlägg där jag kunde få användning för den!!

ah… du formar inläggen efter bilderna och inte tvärt om!? Hahah…
Alla idéer är så goda som några! *ler stort*

Absolut! 
Nej jag tror inte det heller… fast det hade ju vatt kul! 
Jag tror också att de redan är här
Jag tror de är kloka och visar sig inte på det viste som VI TROR att de ska heller..Vi kanske redan har sett dem, fast vi inte tänker på det…hi-hi..
Dom är redan här! Och anledningen till att deras existens förnekas av "alla" regeringar är kanske inte så konstigt.
Man måste nog fråga sig VAD händer om det skulle bekräftas att T,ex USA och Sovjet har sina "skepp"?
Då skulle det inte finnas några stormakter kvar.
Och troligtvis så skulle ALL religon rasa i sina grundvalar, hur skulle mänskligheten klara det?
Snacket om att det inte skulle finnas inteligent civilisation utanför jorden är skrattretande!!!
Titta på TV nyheterna och säg OO vad vi är inteligenta, vi mördar, krigar, förstör miljön och gör allt vi kan för att kunna utrota oss själva och den planeten vi lever på och det för PENGAR!!
Vi utgår hela tiden efter våra begränsningar när vi diskuterar möjligheterna att färdas mellan de olika universum som finns.
I bilens barndom fick man gå före bilen med en röd flagga för att varna för den snabbhet som fordonet framfördes med, tågen fick inte åka fortare än 40-50 för de trodde att själen inte skulle hänga med i en sådan hastighet, 100 k/h var en omöjlighet att uppnå men den gränsen överskreds lika så ljudets hastighet passerades när vi passerar ljusets hastighet vet vi inte ännu men den gränsen bryts förr eller senare.
Vad är det som säger att det måste finnas vatten för möjligheten till liv? Vi utgår från att allt måste följa våra "regler" men det gör åxå att vi begränsar vårat synfält så vi inte kan eller vågar titta på andra möjligheter.
Handen på hjärtat, om vi skulle kunna förflytta oss som vi tror U.F.O gör och studera andra planeter och upptäcka en civilation exakt lik våran! Skulle vi då vilja ha med den att göra då?

vi har ju varit här i tusentals år…….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Visst har vi det! Men våran teknologiska utveckling kan man väl säga började vid andra världskriget och då i slutet på kriget när atom vapnen hade sin födelse och jet driften på flyg började.
Jag upplever att våran tekniska utveckling inte är äldre än 60-65 år.
När Ryssarna sände sateliten runt månen i slutet av 50 talet och kunde för första gången fotografera månens baksida, OM det hade funnits en civilisation där, har vi då upplevts som U.F.O av dem??

ja BD helt enig -
ingen jag känner har snakket om at der kommer utomjordinger til planeten utifrån i stjernskep i år 2012 -
snakken handler om at vi går up i energi da vor univers här står overfor et annat univers i en annan dimension och derved får vi tilfört ny högare vibration och frekvens -
kram
Solar
# 10 och #12… Helt enig med er båda 
dom är nog redan här… : ) rätt coolt ändå att det finns liv där ute i rymden.. :D

Jag skulle verkligen vilja att de snart kommer och visar sig. Ska vi verkligen behöva vänta till 2012?

Hi hi - ja jag tror dom först kommer når det är sikkert for dom at lande - d.v.s. når mennesket här inte är voldeligt mera -
Kram
Solar
Jo, de är redan här.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ja de er redan här i forklädning eller som inkarnerede - jo jo
det er jo fortfarende for farligt at lande med ders stjernskibe här - tror jag -
Kram
Solar

Jag tror de redan har visat sig, men de flesta jobbar väldigt hårt med att hitta andra förklaringar på det skulle kunna vara.

Hehe, det är vi som är utomjordingarna! Just nu är väl jorden är smältugn för olika raser som inkarnerat i mänsklig kropp.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Ja, vi är alla kosmiska varelser, vi bor alla ute i rymden och vi råkar bo på det klotet som vi kallar Jorden… =)
Det är ganska intressant att tänka på att Jorden skulle vara en mötesplats för olika raser, och det är därför vi faktiskt har ganska olika drag, men ändå alla räknar oss alla som människor. Och när man då snackar om 'utomjordingar' så är det som talesättet: man ser inte skogen för alla träden….
Dom är redan här,ni har väl sett Mars attacks???

Ja jag tror att de redan är här lite var stans i Sverige bl.annat.o vi kommer nog att få se mer o mer av dem.__Hoppas att de kommer med fredliga avsikter bara.

Jag hitta den här på "tuben" för ett tag sedan. Först tänkte jag klicka bort den men så började lyssna på vad han sa.
En av dom? Eller?

Ingen som lyssnat på min länk .?… bara kul att se vad ni andra tycker om det som sägs. Själv fick jag en sån där tanke att … ja.. just.. så tänker jag ju själv!!!! 

Inte än….
Ska göra det nu! 
Hoppsan Playja..har missat ditt inlägg sorry! Ska lyssna strax..

Jag har sett 4 minuter in, sedan stannar den och hoppar tillbaka till början!
Det har hänt två gånger nu…varför blir det så? Filmen är ju på 9 min…

Vet inte? För mig funkade den då! Ska kolla igen.
*funkar* Tyckte den va värd att lyssna på! (i mitt tycke) Den spelar lite på hur vi "slår bort" det "jordiska"
Allså.. det är ingen höjdarrulle..men endå får den en att tänka efter hur de flesta tänker. (även jag)

Hm. Ja, vad säger man?

Men…jag svarade på denna igår! har det inlägget försvunnit? Eller har jag skrivit det i en anna tråd? Mysko

Nåja… jag sa iallfall något i stil med att omkring 4 minuter in, så börjar han säga saker som låter vettiga, men jag förstår tyvärr inte varför han konstlar till det med rösten och allt det andra. Skulle Gud heta Jehova/ Joshua? Är Gud en "han"? Bara något jag hängde upp mig på, men han säger ju andra saker som jag kan hålla med om.

Jag hittade den här nu, som är liknande den som Playja satte in: http://www.youtube.com/watch?v=7izHBVbrTHw och han nämner även det som nera skrev om i sin tråd, En inspirerande människa, just det att vi ska lära oss att vara positiva även i en negativ omgivning… Inte alltid det lättast…

Glöm inte kolla på del 2 …
Oj vad det hackade på tuben för mig nu. Får nog prova vidare imorgon.

#33….. Nyfiken!!!!! men får inte upp någon "tubis" -pson-!!! kommer bara till en "meny" fast de gjorde inte så mycket för jag börja kolla på annat. *he he* (Jag å "tuben".. blir ju fast direkt!) 

Ah..det står att den har blivit flyttad.. =( Ska se om jag kan hitta den igen.

#37….Ja för tusan.. det stod det ju i det rosa fältet!!! det såg jag inte *s*

En sak undrar jag över. Är de ute bland oss andra och lever som oss, eller de endast ger sken av att leva ibland oss som oss.
Om du eller jag skulle stöta på någon alien - skulle vi se att han/hon var en utomjording eller skulle vi känna det på oss?
Vad har ni för tankar om detta, för nog finns de där ute bland oss!

Hur menar du med att " ge sken av att leva bland oss?"
Det beror nog på vad man menar med utomjording. Är en person som ser ut som människa, men som levt åtskilliga liv i ett annat solsystem och som står i kontakt med "de sina" via telepatisk kommunikation, en utomjording? Eller är det bara de som kommer utifrån i sina high-tech skepp och som avbildas mer eller mindre science fiction som räknas som utomjordingar?
Människor är väldigt utseendefixerade och det kan vara lite lurigt om man vill urskilja någon som har haft den större delen av sin utveckling någon annanstans i universum. Jag tror det säkraste sättet att identifiera en " utomjording" är att se till egenskaper som utstrålning, empatiförmåga, kärleksförmåga, visdom, nytänkande etc eftersom det är de egenskaperna som är långt mer utvecklade på andra ställen än på Jorden.
Vad om Dahlai Lama är en utomjording? En vis själ som inkarnerat från en högt utvecklad civilisation för att undervisa mänskligheten. Inte är han en grön snubbe som åker i ett ufo! Inte vad vi vet iallfall. Myndigheterna kanske döljer det också för oss.. ;)
Vad om Einsten var en utomjording? John Lennon kom från Plejaderna? Moder Teresa från Andromedagalaxen? Lady Diana har sitt ursprung på Sirius?
Ja, visst finns de bland oss, och det är viktigt att förstå, att vi inte bara måste stirra ut bland stjärnorna för att upptäcka dem. Det kanske räcker med att vi ringer på hos grannen?
Mycket klokt sagt -pson-. Kom och tänka på historien om munkklostret som det aldrig kom några "törstande efter Anden" till. I detta broderskap som skulle visa andra vägen till Ljuset, la de hellre tid på bråk och tjafs istället. Minns inte riktigt hur det gick sen, men en av dem tog en promenad och mötte på vägen en vis man som han började prata med. Han berättade om bråken i klostret och då svarade den vise: Att i ert kloster bor en inkarnerad hög Mästare, men du själv får känna efter vem det är!
Så brodern skyndar hem och börjar leta i varje broder efter Mästaren. Men eftersom han inte riktigt visste var han "gömde" sig, började han behandla alla som en Mästare. Detta spred sig till de andra och kärlek å respekt spred sig som ringar på vattnet. Denna energi spred sig vidare och det dröjde inte lång tid förrän detta kloster blev som den Andliga Källa den var Ämnad till att vara…Tänkvärt tycker jag.

# 40 - Jag uttryckte mig lite felaktigt (medges)
Låt oss säga så här istället. Det kanske finns många själar som kommer från andra solsystem och som har inkarnerat här på Jorden och att de lever precis i vilken samhällsgrupp som helst, kanske någon av personalen i Vita Huset, kanske någon som lever bland de fattigaste i världen, kanske som gatubarn i Brasilen osv…… Som lever och verkar anonymt och har någon form av kontakt med de världar/civilisationer de kommer ifrån.
Det var lite spåning bara, lite tankar. Kanske inte helt omöjligt.
Ska de leva här ibland oss så måste de ju se ut som vi, ha samma DNA som vi annars skulle det ganska snart bli problem.
Men visst är det fashionerande att leka med tanken på hur de ser ut! Att vi människor ser ut så här beror ju på omständigheterna på Jorden. Om vi hade haft annan sammansättning i vår atmosfär, annan täthet och sammansättning i vår planet så hade vi säkert sett annorlunda ut. Ja, detta kan vi ju bara spekulera i. Jag tycker det är väldigt intressant.