Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: humor
Läst 2544 ggr
pson
0

R2-D2 fick akut astmaattack

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För det första, så visste inte jag att det var en människa inuti R2-D2 roboten i Star Wars. För det andra, så tycker jag det är ganska komiskt att Aftonbladet skriver en artikel om att mannen, Kenny Baker, 73,mest känd som mannen inuti roboten R2-D2 ligger på sjukhus efter en astma attack. Men kanske är det den avslutande kommentaren som sätter pricken över i:et på en ganska meningslös artikel: 

- Det här är sådant som händer då och då, säger Kenny Bakers son Kevin till Sky. 

( Vad man ska kalla det faktum att jag för vidare det här på forumet, kan man tänka lite tyst om) Cool

lisette
0

han kan inte varit stor om han fick plats där inne…

pson
0

Nej, jag har också haft uppfattningen att den roboten var alldeles för liten för att rymma en människa. Kan det ha varit inne i den som han utveckalde astman, tro? Han har i allfall inte klaustrofobi…   Alltid något.

lisette
0

han hade inte då ivf… han kanske fick under inspelningarna. ;)

pson
0

ja, hoppas han fick bra betalt för den rollen hahah..

shintaida
0

Ja, Du, Pson, den artikeln var meningslös, men kul att läsa! *fniss*

En liten rackare måste han ha varit DÅ…nu hade han nog inte fått plats för han ser lite mulligare ut, eller hur?

Med Stjärnljus // Shintaida

Solar
0

Jag tycker det er synd att et menneske har värt inna i den liten robot under filmoptagelserne i sin tid -

det gränser vel til overträdelse av menneskerettetigheterne och utnötning av dvärge ect.

kram

solar

pson
0

ja, shintaida…  jag tror också det var på hans yngre dagar…  *fniss*

Solar, vi får verkligen hoppas på att han inte tvingades in i den lilla plåtburken, utan att han valde att göra det av egen vilja..haha…   ( skrattar lite åt " utnötning av dvärg" antar du menar Utnyttjande…  ;)   Ja, se språkförväxlingar…     ;)

shintaida
0

Jag bara älskar er, Pson och Solar! Ni är då för roliga! *ler med hela ansiktet*

nera
0

Glad Instämmer med Shintaida Skrattande

nera
0

# 0 Måste ha varit trångt åt honom ine där i, fast han var dvärg..

shintaida
0

#10 Nera

Han kanske bara var ett barn då? Eller i varje fall ung och MINDRE!

nera
0

# 11 Jamen i alla fall…Fot i munnnen

Playja
0

*storskrattar åt tråden* …   Skrattande