R2-D2 fick akut astmaattack
För det första, så visste inte jag att det var en människa inuti R2-D2 roboten i Star Wars. För det andra, så tycker jag det är ganska komiskt att Aftonbladet skriver en artikel om att mannen, Kenny Baker, 73,mest känd som mannen inuti roboten R2-D2 ligger på sjukhus efter en astma attack. Men kanske är det den avslutande kommentaren som sätter pricken över i:et på en ganska meningslös artikel:
- Det här är sådant som händer då och då, säger Kenny Bakers son Kevin till Sky.
( Vad man ska kalla det faktum att jag för vidare det här på forumet, kan man tänka lite tyst om) 

han kan inte varit stor om han fick plats där inne…

Nej, jag har också haft uppfattningen att den roboten var alldeles för liten för att rymma en människa. Kan det ha varit inne i den som han utveckalde astman, tro? Han har i allfall inte klaustrofobi… Alltid något.

han hade inte då ivf… han kanske fick under inspelningarna. ;)

ja, hoppas han fick bra betalt för den rollen hahah..
Ja, Du, Pson, den artikeln var meningslös, men kul att läsa! *fniss*
En liten rackare måste han ha varit DÅ…nu hade han nog inte fått plats för han ser lite mulligare ut, eller hur?
Med Stjärnljus // Shintaida

Jag tycker det er synd att et menneske har värt inna i den liten robot under filmoptagelserne i sin tid -
det gränser vel til overträdelse av menneskerettetigheterne och utnötning av dvärge ect.
kram
solar

ja, shintaida… jag tror också det var på hans yngre dagar… *fniss*
Solar, vi får verkligen hoppas på att han inte tvingades in i den lilla plåtburken, utan att han valde att göra det av egen vilja..haha… ( skrattar lite åt " utnötning av dvärg" antar du menar Utnyttjande… ;) Ja, se språkförväxlingar… ;)
Jag bara älskar er, Pson och Solar! Ni är då för roliga! *ler med hela ansiktet*
Instämmer med Shintaida 
# 0 Måste ha varit trångt åt honom ine där i, fast han var dvärg..
#10 Nera
Han kanske bara var ett barn då? Eller i varje fall ung och MINDRE!
# 11 Jamen i alla fall…

*storskrattar åt tråden* …