Ja här fanns det verkligen mycket 

jaa intressant,men lite otäckt på tanke om de kom hit o stannade.
#2 Jaså? E du rädd för dig själv? 

När man tänker på hur mycket rasism och främlingsfientlighet det finns bland oss människor ( inte sagt att du skulle vara det Mothers-love) så är det inte så konstigt att det finns en stor rädsla för det utomjordiska . Vi ska inte glömma bort att vi är unga varelser på den här planeten, och man skulle nog kunna jämföra människan som 17- 18 åringar, och de andra där ute, som 70-80 åringar, i visdom, livserfarenhet, och andra egenskaper som man utvecklar genom erfarenheter.
Är rädslan egentligen befogad, tänker jag? Vad är vi rädda för? Våra egna uppdiktade monster-alien historier?
Ja, vi har ju alla vidirga Hollywood filmer att tacka all rädsla för, för både ufon och andevärlden. De kan ju verkligen konsten med att skrämmas.
Vad jag menar är att jag tror inte att det är de som kommer hit, jag tror det är vi som kommit hit. Att de var här långt innan oss, då rent hypotetiskt är det vi som är de riktiga utomjordingarna, och UFO`s till folk finns det ju gott om *skratt*.

#5 De är bra på att spä på illusioner av alla de slag, over there.. ;)
#6 Jag förstår vad du menar, men i ett lite mer ' jordnära' perspektiv så kan man förstå rädslan över att det skulle finnas andra än vi här i det ofantliga, och att de dessutom skulle vara fientliga hela bunten. ;)
#7 JO kanske det, fast vi är rätt fientliga mot oss själva, men jag förstår tanken, allt som är främmande är ju lite otäckt….tills man vant sig.

Det var en kul sida! finns en MASSA att kolla igenom.
Tack för länken -pson-