God natt eller godmorgon
Just nu strilar vårregnet ner utanför mitt fönster och det doftar så friskt i rummet. Det är ett stilla vårregn utan vind och detta regn känns så behagligt (att stå inomhus i) - jag menar att det känns jorden vill ha det milda regnet till sina växande buskar och träd och grönska.
Hoppas ni haft en skön lördag, det har jag.
Kramar från Ayena
Här har regnet upphört och det är halvmulet just nu. Kanske blir det en solstråle senare under dagen.
För mig är det god förmiddag just nu.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon på er alla. Eller god lunch kanske man ska säga, har varit uppe sedan kl 8 imorse.
Idag söndag så regnar det lite lugnt ute här .
Gomorron är det för mig….här är också gråmulet idag, men det kan man väl ta då de faktiskt varit riktigt fina dagar på sistone. Ha en skön söndag allesammans!

Hallåj!! Gråmulet och 9 graders vårvärme här
Ha en riktig myssöndag allesammans! 
Samma här! Grått och regnet hänger i luften. Som gjort för att sitta här och surfa..hi-hi..

Här har solen så småningom trängt undan molnen och gassat för fullt. Det var dock inte så varmt idag som det varit i veckan, men man får inte klaga :-)
På min promenad idag så kändes det verkligen i luften att allting börjar växa nu. Det känns i doften i luften, så underbart.
Nu märks det också att solen börjar gå ner längre och längre norrut för varje kväll. Västerhimlen börjar glöda nu länge på kvällarna.

Ja vi hadde 14 gr. den annan dag - men 9 gr. kan da gå -
varme varme kom kom -
kram
Solar

Nu säger jag gonatt till er alla…where ever you are. Dags att gå på nattpasset! ;)

Hmm.. då säger JAG god kväll å hoppas alla har det bra där ute i cyber världen!!!
Uräkta lite OT .. men jag e lite på topp humör. Känner mig lite nöjd för idag har jag inte rökt sen i måndags förra veckan. Låter kanske futtigt men det är det inte som storrökare. Har hållit upp förr i mer än 4 år men idag e jag s jäkla nöjd + att det känns inte så tungt! Cigg e skit!!!
Godkväll säger jag! Men GRATTIS Playja!! Det var starkt. Ja, det är skit att röka, jag har också rökt och att sluta helt var bland det bästa jag gjort. Så lycka till med avvänjningen..-hi--hi
Ja Go kväll säger jag också! Heja heja Playja, jag hade rökt till och från sen jag var 14, den 11e jan förra året blev jag sååå klar med rökat, och har ingen längtan till det som förr när jag slutat. Men så var det här med snuset
Men vet att en dag är jag klar med det också

Jag vill ge alla som lagt av med cigg eller som försöker! .. *stor försöka skita i cigg kram* Det går faktiskt!!!!!

TACK!… Ayena för rosdoften..
*myser* Doftsinnet kommer fortare än man tror. *s* Dofterna kommer sakta men säkert.. så till sommaren när alla blommor sprider sin underbara doft kommer jag känna den igen. För det doftar helt annorlunda när inte röker… Det är oxå en fantastisk gåva vi har fått till oss… Doften..! Vem faan kom på att vi skulle bedöva oss med tobak? *funderar *

Heja Rök-fria Playja!! Klart du ska vara nöjd! =)

#15… Tack -pson- *s* men jag tuggar tuggummi som aldrig förr *ont i käkarna* 

#16 men det är ett steg i rätt riktning iallfall! =)

#14 - Ja nu på våren så tycker jag det finns så många underbara doftupplevelser. Först doftar jorden när den vaknar. Nu doftar lövsprickningen och första omgång gräsklippningen.
Härligt!

Ursäkta Ayena att jag "kapat" din tråd lite! Men jag måste ju bara säga en grej till om detta med att sluta röka.
Att jag e ju då så jäkla f-bannad så det finns inte. De snackas om folkhälsa å hur dåligt det är att röka… men ska man ha allternativ.. typ nikotugg å dyligt så måste man först uppsöka ett apotek.. Köpte till helgen ..(skulle festa å ville ha backupp) 24 bitars nikotugg till hutlöst pris a 64 pix. Visst e det märkligt att det ska va så dyrt + svårt å få tillgång till dessa varor? Eller e det jag som tänker fel å e grinig? *s*
Nej du har SÅ rätt, håller fullständigt med! Och så är det så jäkla skönt att höra hur du sjunger i med alla jäkla svordomar, ha ha that the spirit!

God förmiddag! 
Ska väl hålla mig till trådens ursprungsämne idag *he he* å önskar alla "Ujare" en helt fanastisk bra dag!